Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Enig, men jeg er bekymret på SønderjyskEs vegne. Jeg synes de er på vej i en forkert retning, hvor de er ved at begå samme fejl større klubber som bl.a. OB har været dumme til at begå. I vinter hentede man Simon Poulsen og gjorde ham til truppens klart bedst betalte spiller, og det har han ikke været i nærheden af at retfærdiggøre. Nu henter de så en spiller der virker endnu mere afdanket og som sikkert også glider ind som en af de bedst betalte. Det er en klar afvigelse fra den strategi der har gjort dem til en succes, og med de spillere de har mistet i de sidste 2 vinduer, kan jeg godt begynde at blive bekymret på deres vegne.

    Lad bare de andre hold om at hente de ældre og dyre spillere, der skal finde et sted at afslutte karrieren. De tider hvor vi hev Skoubo, Silberbauer, Jesper C, osv., spillere der var mere af navn end af gavn, dem savner jeg godt nok ikke. Derfor er det heller ikke spillere som Zimiling og Austin, vi i min verden bør være i markedet efter. Spillere med udviklingsmuligheder og fremtidsperspektiver, tak.
    Ja, plus forlæng med dem vi har nu der har kort tid tilbage af kontrakt.

    Det er i mine øjne faktisk bedre end at hente en eller anden afdanket Zimling ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Enig, men jeg er bekymret på SønderjyskEs vegne. Jeg synes de er på vej i en forkert retning, hvor de er ved at begå samme fejl større klubber som bl.a. OB har været dumme til at begå. I vinter hentede man Simon Poulsen og gjorde ham til truppens klart bedst betalte spiller, og det har han ikke været i nærheden af at retfærdiggøre. Nu henter de så en spiller der virker endnu mere afdanket og som sikkert også glider ind som en af de bedst betalte. Det er en klar afvigelse fra den strategi der har gjort dem til en succes, og med de spillere de har mistet i de sidste 2 vinduer, kan jeg godt begynde at blive bekymret på deres vegne.

      Lad bare de andre hold om at hente de ældre og dyre spillere, der skal finde et sted at afslutte karrieren. De tider hvor vi hev Skoubo, Silberbauer, Jesper C, osv., spillere der var mere af navn end af gavn, dem savner jeg godt nok ikke. Derfor er det heller ikke spillere som Zimiling og Austin, vi i min verden bør være i markedet efter. Spillere med udviklingsmuligheder og fremtidsperspektiver, tak.
      Enig, Zimling ville ikke være pengene værd for OB og det kan jeg sige som objektiv betragter :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Hvad siger I til denne? Et supplement til kanten, med lidt x-factor og kreativitet. Der er fremtidsmuligheder og han må være sulten.

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...orlu-loebepas/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
          Hvad siger I til denne? Et supplement til kanten, med lidt x-factor og kreativitet. Der er fremtidsmuligheder og han må være sulten.

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...orlu-loebepas/
          Nej tak, vi har ikke brug for flere udviklingsspillere på de positioner, som han kan dække. Så vil jeg hellere give mere spilletid til vores egne så som Greve og Julius Eskesen, som i forvejen skal kæmpe om spilletiden med Jønne, Csper Nielsen og formentligt også Joan

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Enig, men jeg er bekymret på SønderjyskEs vegne. Jeg synes de er på vej i en forkert retning, hvor de er ved at begå samme fejl større klubber som bl.a. OB har været dumme til at begå. I vinter hentede man Simon Poulsen og gjorde ham til truppens klart bedst betalte spiller, og det har han ikke været i nærheden af at retfærdiggøre. Nu henter de så en spiller der virker endnu mere afdanket og som sikkert også glider ind som en af de bedst betalte. Det er en klar afvigelse fra den strategi der har gjort dem til en succes, og med de spillere de har mistet i de sidste 2 vinduer, kan jeg godt begynde at blive bekymret på deres vegne.

            Lad bare de andre hold om at hente de ældre og dyre spillere, der skal finde et sted at afslutte karrieren. De tider hvor vi hev Skoubo, Silberbauer, Jesper C, osv., spillere der var mere af navn end af gavn, dem savner jeg godt nok ikke. Derfor er det heller ikke spillere som Zimiling og Austin, vi i min verden bør være i markedet efter. Spillere med udviklingsmuligheder og fremtidsperspektiver, tak.
            Selvom jeg faktisk tror på at NZ kunne komme tilbage til SL og blive en god spiller, giver det du skriver god mening og jeg må bare komme til den konklusion at dit indlæg har fået mig til at skifte mening mht NZ.
            Transfersyge er hård negl

            Men hvis ledelsen i OB er af samme mening er KEP handlen bare endnu mere en katastrofe

            Comment


              Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
              Hvad siger I til denne? Et supplement til kanten, med lidt x-factor og kreativitet. Der er fremtidsmuligheder og han må være sulten.

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...orlu-loebepas/
              Nej tak. Pt skal vi kun bruge spillere der kan fortrænge dem fra start 11 fra dag 1

              Comment


                Jeg tror sgu Zimling bliver en succes og en profil i den kommende sæson.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Er sikker på han ville være god for vores unge gutter. Holder han sig skadesfri kan han blive sådan en Stokholm fcn havde i sidst i hans karriere, hvor han var guld værd for dem. Er ret ærgerlig over vi ikke fik en som ham!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Jeg tror sgu Zimling bliver en succes og en profil i den kommende sæson.

                    MvT
                    Hvad baserer du det på, han har ikke været god eller spillet på højeste niveau i flere år ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Er sikker på han ville være god for vores unge gutter. Holder han sig skadesfri kan han blive sådan en Stokholm fcn havde i sidst i hans karriere, hvor han var guld værd for dem. Er ret ærgerlig over vi ikke fik en som ham!
                      Stokholm var konstant og ikke ude for en lang periode med skader etc. hvorefter han pludselig præsterede som var han adskillige år yngre ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Har vi fået en ny spiller med nr 12

                        https://www.instagram.com/p/BV9-QDAl...odenseboldklub

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Har vi fået en ny spiller med nr 12

                          https://www.instagram.com/p/BV9-QDAl...odenseboldklub
                          Jeg er med på, at det for mange er fuldstændigt ligegyldigt. Men når vi nu er nogle gamle brokkehoveder, som bliver stødt hver gang, så forstår jeg ikke, at de bliver ved med at gøre det. På den ene side går de symbolamok med en orm og alt muligt andet gejl på trøjen, og så "frustrerer" de den 12 mand ved at give trøje nummer 12 ud, det giver for mig ikke mening.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Stokholm var konstant og ikke ude for en lang periode med skader etc. hvorefter han pludselig præsterede som var han adskillige år yngre ...
                            Derudover var Stokholm en helt anden spillertype, en spilstyrende defensiv midtbanespiller, hvorimod NZ er en boks-til-boksspiller a la HHA. Han kommer ikke til at have samme indflydelse på SE som Stokholm havde på FCN

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Derudover var Stokholm en helt anden spillertype, en spilstyrende defensiv midtbanespiller, hvorimod NZ er en boks-til-boksspiller a la HHA. Han kommer ikke til at have samme indflydelse på SE som Stokholm havde på FCN
                              Jeg vil trods alt sige her i de senere år, at Zimling har udviklet sig til at være en mere holdende og spilstyrende tilbagetrukket midtbanespiller. Når det så er sagt, er han en spiller der skal bygges op igen. Han har spillet et pænt stykke under Superliga-niveau den seneste tid, og på den måde er der naturligt noget tempo der skal genfindes, især hvis han skal blive en reel faktor og profil som nogle antyder.

                              Man kan simpelthen bare ikke komme danderende som eks-landsholdsspiller der har rundet de 30 og har været ned i en bølgedal, direkte ind og styre løjerne i Superligaen, det har vi efterhånden set jeg ved ikke hvor mange eksempler på. En spiller på 32 der har haft enorme skadesproblemer gennem hele karrieren og som stort set ikke har spillet andet end 3. Liga de sidste to år, rimer virkelig ikke på noget misundelsesværdigt i mine ører. Hvis man udelukkende skulle bedømme ham på de sidste to sæsoner, ville vi alle synes at det var en håbløs uambitøs signing.

                              Zimling er et projekt, hvor der skal noget genopbygning til. Ikke en stor profil fra dag 1. Når man angiveligt har været ganske middelmådig i 3. Liga i sidste sæson, er der godt nok ikke meget der tilsiger, at man skulle være en profil i Superligaen, der trods alt er på et væsentligt højere niveau. Betyder det Zimling ikke kan blive god? Nej, selvfølgelig gør det ikke det, det kan da godt ske. Men hvor meget upside er der reelt i en skadesplaget og sandsynligvis løntung 32-årig eks-landsholdsspiller, der skal have sin sidste kontrakt? Ikke forfærdeligt meget i min verden.

                              Han har da absolut ikke den samme erfaring eller det samme antal landskampe på CVet, men jeg ville langt hellere se OB hente en spiller som Vito Mistrati der har masser af sult, og kommer i en opadgående kurve med Helsingør, hvor han har været en klar profil, end jeg vil se en afdanket og halvdyr Zimling, der har spillet middelmådigt for Mainz 2. hold og skal hjem og tjene de sidste basører.
                              Last edited by Sheed; 30-06-2017, 23:54.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Derudover var Stokholm en helt anden spillertype, en spilstyrende defensiv midtbanespiller, hvorimod NZ er en boks-til-boksspiller a la HHA. Han kommer ikke til at have samme indflydelse på SE som Stokholm havde på FCN
                                Dog, da han var bedst, langt langt bedre med fødderne og meget ringere med hovedet.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X