Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Som bold.dk også skrev. Det var til bedste række.
    Fint med en 1/2 mill i kassen og sparede lønkroner som burde give luften til at få handlet en solid midtbanespiller inden længe..
    Pæn pris for en spiller vi normalvis havde sendt afsted gratis...
    Last edited by bernz; 03-07-2017, 20:44.
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
      Pæn pris for en spiller vi normalvis havde sendt afsted gratis...
      Ja det er okay. Stadig en af de dårligste OB handler i nyere tid..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Det er altså fedt for TM. Hans attitude og arbejdsmoral kan man ikke sætte en finger på. Håber han får en masse fede oplevelser ovre i Højlandet.
        Lur mig, om han ikke kommer hjem med færre tænder og højere promille. Alt det bedste!

        MvT
        👍😊

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja det er okay. Stadig en af de dårligste OB handler i nyere tid..
          Vi har helt klart haft dårligere spillere end ham - men i betragtning af timing (vi havde desperat brug for en angriber) og den 4-årige kontrakt, som om han var en usleben diamant eller en grydeklar profil - der er det med afstand det mest hul i hovedet handel i nyere OB-historie.

          Intet personligt imod Thomas Mikkelsen, der gjorde hvad han kunne med hans begrænsede talent.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...g-hjem/6731617.

            Kender intet til gutten udover navnet.... mon vi er en af bejlerne?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...g-hjem/6731617.

              Kender intet til gutten udover navnet.... mon vi er en af bejlerne?
              Lyder interessant. Mon ikke vores scout har styr på om han er god nok

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...g-hjem/6731617.

                Kender intet til gutten udover navnet.... mon vi er en af bejlerne?
                Det håber jeg. Få afsat Thrane til Helsingør/skive/Næsby/SFB og tilknyt en spiller med potentiale til noget større.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...g-hjem/6731617.

                  Kender intet til gutten udover navnet.... mon vi er en af bejlerne?
                  Jeg har aldrig set ham spille, men holdt lidt øje med ham indtil han virkede til, at forsvinde for meget i skader og manglende spilletid efter han blev klar.
                  Men altså hvis du er blevet udvalgt af Ajax, til midtbanen ... så er du en god tekniker og som jeg husker det skulle han også have godt overblik.
                  Personligt tror jeg han søger mod Sjælland.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...-palsson-salg/

                    Palsson til Zürich - så kan det rygte i hvert fald aflives.

                    Comment


                      Er goe gamle Absalonsen blevet nævnt på noget tidspunkt?? Jeg så ham da gerne i den stribede, og ville da helt sikkert komme med noget andet end det regulære "trækken ind i banen" som vi har på kanten nu.

                      Ser ham ofte løbe rundt ude i skibhus, men han er vel flyttet tilbage til Fyn efter bruddet med SDJ.
                      Kan selvfølgelig også være Marienlyst præsenterer ham, sammen med endnu en kontigentstigning til klubbens medlemmer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
                        Er goe gamle Absalonsen blevet nævnt på noget tidspunkt?? Jeg så ham da gerne i den stribede, og ville da helt sikkert komme med noget andet end det regulære "trækken ind i banen" som vi har på kanten nu.

                        Ser ham ofte løbe rundt ude i skibhus, men han er vel flyttet tilbage til Fyn efter bruddet med SDJ.
                        Kan selvfølgelig også være Marienlyst præsenterer ham, sammen med endnu en kontigentstigning til klubbens medlemmer.
                        Absalonsen skal jo passe ind i systemet ... mene du at han gør det?
                        En mand der har fart og fight som spidskompetencer ... jeg ser det ikke ske.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
                          Er goe gamle Absalonsen blevet nævnt på noget tidspunkt?? Jeg så ham da gerne i den stribede, og ville da helt sikkert komme med noget andet end det regulære "trækken ind i banen" som vi har på kanten nu.

                          Ser ham ofte løbe rundt ude i skibhus, men han er vel flyttet tilbage til Fyn efter bruddet med SDJ.
                          Kan selvfølgelig også være Marienlyst præsenterer ham, sammen med endnu en kontigentstigning til klubbens medlemmer.
                          Han har vidst hele tiden boet i odense, i hvert fald i al sin tid i Haderslev.
                          Jeg tror ikke på det, fordi Kent sværger til andre typer, men så det gerne, så vi havde flere strenge at spille på. Har så tit siddet efter 60 min, hvor vi ikke er kommet til noget og tænkt at vi kunne bruge en som ham. En udfordrende hurtig spiller, som ikke er blank for at gå på kassen og skyde udefra. Desværre bliver det bare Greve og Thrane som vi nok sværger til, og det har indtil videre ikke hjulpet det store, selvom jeg stadig tror på Greve

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Absalonsen skal jo passe ind i systemet ... mene du at han gør det?
                            En mand der har fart og fight som spidskompetencer ... jeg ser det ikke ske.
                            Hvis det system du hentyder til, er det omstillingsprægede af slagsen vi har praktiseret, så vil jeg da mene at farten i hvert fald er berettiget. Desuden har vi fået helenius til, og dermed og en trussel i luftrummet og i feltet generelt, hvor absa med hans knaldhårde spark og ligeledes gode sparketeknik, ville kunne fodre helenius, om ikke andet i den sidste halve time af kampen, hvor energien hos modstanderen halter.
                            Desuden er fight vel ret beset også noget Kent ser på med stor beundring??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Absalonsen skal jo passe ind i systemet ... mene du at han gør det?
                              En mand der har fart og fight som spidskompetencer ... jeg ser det ikke ske.
                              Jeg kunne egentlig godt se det ske (om jeg personligt er for ideen er jeg mere i tvivl om).

                              Jeg synes han har udviklet sig de seneste par sæsoner. På mig virker det som om han har fået mere ro i sin boldomgang og går bedre med i pasningsspillet. Det er også nødvendigt eftersom han efterhånden nærmer sig de 32 år.

                              Dermed ikke sagt, at han er en markant anderledes spiller end sidst han var her. Han adskiller sig naturligvis stadig fra en type som f.eks. Jönsson. Men det mener jeg også er præcis hvad vi mangler - og jeg tror ikke vi/KN er for låst ift. systemet til at finde plads til ham.

                              Angiveligt var vi jo også ude efter Borring før han skiftede til FCM (hvor han spillede et ret godt forår). Ham kunne man sige det samme om ift. vores system.

                              Jönsson har (med rette) fået meget kritik det seneste år. Han lavede også gode ting, men det var nærmest udelukkende i omstillingssituationer mod hold, der gik højt på os. Det var generelt i de kampe vi var stærkest. I de resterende kampe var det for det meste miserabelt at se på når vi spillede den rundt og intet skabte. Dét var han i høj personificeringen af for mig. Når rummene bliver små ser han hurtigt ret så klodset ud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
                                Hvis det system du hentyder til, er det omstillingsprægede af slagsen vi har praktiseret, så vil jeg da mene at farten i hvert fald er berettiget. Desuden har vi fået helenius til, og dermed og en trussel i luftrummet og i feltet generelt, hvor absa med hans knaldhårde spark og ligeledes gode sparketeknik, ville kunne fodre helenius, om ikke andet i den sidste halve time af kampen, hvor energien hos modstanderen halter.
                                Desuden er fight vel ret beset også noget Kent ser på med stor beundring??
                                Jeg hentyder til det system hvor der er fokus på pasninger langs jorden og ... ofte .. boldbesiddelse.
                                Når OB er ringere end modstanderen, bliver det ofte til omstillinger ... men ellers vil Kent jo gerne have bolden.

                                Absalonsen er ret specifikt ikke nogen stor pasningsspiller og så går han helst ikke ind i banen og deltager i spillet.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X