Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Nix. Han må bide minimum et halvt år mere i sig.

    Til gengæld tror jeg vi får forlænget med en del.
    Manden vil væk og OB slipper ham gerne. Syntes nu det ligner et farvel

    Når du siger en del der forlænger. En del for mig er over 4.
    Kan kun se Tingager og måske Joan forlænge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Havde i forventet andet.
      Havde du spurgt mig for 1-2 måneder siden, så ja. Jeg troede faktisk, at man var mere opmærksom på de mangler der er på midtbanen især, hvor en stor del af spillet står og falder med om JJT spiller godt eller overhovedet deltager.

      Vi spillede nogle af vores klart ringeste kampe i slutningen af sæsonen, i min optik, i de to udekampe mod Randers og udekampen i Silkeborg. Det var kampe, hvor JJT enten var ved siden af sig selv eller ikke deltog, og hverken Jönsson, CN eller Izunna, som man kunne forvente skulle samle den taktstok op i stedet, var i nærheden af at evne det.

      Det kan dog ikke komme som en overraskelse, da hverken Izunna eller Jönsson formåede at tage det nødvendige ansvar, i de 11 kampe JJT var ude af startopstillingen i efteråret, hvor vi fik 4 point og scorede 6 mål. Casper kan vi heller ikke forvente det fra, da han når alt kommer til alt, er en ganske gennemsnitlig Superliga-spiller, som excellerer i arbejdsraseri og et stort løbepensum, og ikke som en spiller der sætter spillet og er dominerende på bolden.

      Set i lyset af det, troede jeg faktisk på, at man ville suplere holdet med en central midt eller kant, der har de evner, og som vil kunne være med til at aflaste JJT, så vi ikke bliver ved med at gøre ham den store bjørnetjeneste det er at give ham så meget ansvar. Vi så mod slutningen af sidste sæson, at han ikke havde krafterne til at kunne blive ved med at levere, og vi så hvor ringe vi leverede spillemæssigt deraf, så det virkede oplagt for mig.

      Men nej, som tingene har udviklet sig de seneste uger, er der da absolut intet tegn på, at der kommer til at ske noget i en nær fremtid. Jeg tror minimums vi skal 1-1½ måned hed, før at vi potentielt kunne risikere at se noget på tilgangssiden, og det kunne sagtens være en udviklingsspillere ala. Welbeck. Det er da et meget sandsynligt scenarie, at vi venter på, at der måske skulle dukke noget interessant op helt til sidst i vinduet. Historikken viser så bare her i nyere tid, at der næsten aldrig dukker noget der er interessant nok op til sidst, som JH kan få til at skrive under.
      Last edited by Sheed; 02-07-2017, 20:06.

      Comment


        1. Dette bliver det mest skuffende/kedelige vindue i mands minde.
        2. Vi kommer ikke i top 6.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Eftersom Jesper Hansen ikke efterlader os med meget sjov, så vil jeg da lige give mit drømmescenarie for vinduet. :)

          UD: Thrane, Joao P, Thomas Mikkelsen (ang),

          IND: En central midt, en VB og en kant. Realistiske spillere kunne måske være: Kevin Conboy, Søren Rieks (eller Kusk) og en central midtbanespiller som f.eks. Adama Guira.

          Jeg synes egentlig, at midterforsvaret er fint så længe Tingager og Tverskov spiller der. KEP er helt fin som backup. Vi kan ikke kræve bedre spillere på bænken i OB, som det ser ud pt. Backerne er også fine såfremt vi får en ny VB. Så har vi ny + Barrett samt Desler og en forhåbentlig skadesfri Ryan Laursen.

          JJ og Izunna er simpelthen for sårbar en midtbane, og jeg synes hverken Nana W eller måske især Thrane har noget som helst at gøre i startopstillingen (eller bænken). Og jeg ser altså hellere at Tverskov spiller i forsvaret end på midtbanen. Ikke fordi han er ringe på midten, men fordi jeg nødig vil stille med KEP som fast mand.

          Vi kunne godt bruge en ny kantspiller, synes jeg. Her mangler vi lidt noget andet end dét som Jønsson og Joan kan. I angrebet er Mikkelsen overflod, og han må videre. Finder AK, Fester, Helenius (eller Joan) rytmen, så synes jeg det er fornuftigt nok der.

          Men vi er nederst i fødekæden, så vi må se, hvad der dukker op til sidst i vinduet.

          Comment


            AaB nupper en vi nok godt kunne have brugt

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...-skal-til-aab/

            De opruster godt nok oppe i Aalborg. Men vi har da heldigvis kontinuiteten

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              AaB nupper en vi nok godt kunne have brugt

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...-skal-til-aab/

              De opruster godt nok oppe i Aalborg. Men vi har da heldigvis kontinuiteten
              Jeg er med på, at vi godt kunne bruge nogle forstærkninger, men det ka AaB da i den grad også. I de her transfertider synes jeg der er en lidt for stor tendens til at alt der sker i andre klubber bare er bedre.

              I sidste sæson var der nærmest heller ikke andet end ros til det Gaarde lavede med de lidt mere spændende handler som Flores, Meilinger, Sylvestr og til dels Holgersson.

              Flores er/var vel en mindre katastrofe. Holgersson har på ingen måde imponeret mig og Meilinger har heller ikke ligefrem sat ligaen i brand. Sylvestr kom godt nok flyvende fra start, men scorede vel så kun 1 gange i de sidste 9-10 kampe.

              Jeg vil i hvert fald gerne lige se ham på banen før jeg begynder at spekulere i om vi evt. kunne have brugt ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg er med på, at vi godt kunne bruge nogle forstærkninger, men det ka AaB da i den grad også. I de her transfertider synes jeg der er en lidt for stor tendens til at alt der sker i andre klubber bare er bedre.

                I sidste sæson var der nærmest heller ikke andet end ros til det Gaarde lavede med de lidt mere spændende handler som Flores, Meilinger, Sylvestr og til dels Holgersson.

                Flores er/var vel en mindre katastrofe. Holgersson har på ingen måde imponeret mig og Meilinger har heller ikke ligefrem sat ligaen i brand. Sylvestr kom godt nok flyvende fra start, men scorede vel så kun 1 gange i de sidste 9-10 kampe.

                Jeg vil i hvert fald gerne lige se ham på banen før jeg begynder at spekulere i om vi evt. kunne have brugt ham.
                Kan jeg sagtens følge.. Deres sidste par vinduer har ikke været for gode
                Bare lidt irriterende når man ser direkte konkurrenter(Sdj,AaB,GF) lave handler til højre og venstre som udefra set virker ambitiøse og fornuftige mens man sidder i OB's lejr og falder i søvn til fårekyllingens sagte sang

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg er med på, at vi godt kunne bruge nogle forstærkninger, men det ka AaB da i den grad også. I de her transfertider synes jeg der er en lidt for stor tendens til at alt der sker i andre klubber bare er bedre.

                  I sidste sæson var der nærmest heller ikke andet end ros til det Gaarde lavede med de lidt mere spændende handler som Flores, Meilinger, Sylvestr og til dels Holgersson.

                  Flores er/var vel en mindre katastrofe. Holgersson har på ingen måde imponeret mig og Meilinger har heller ikke ligefrem sat ligaen i brand. Sylvestr kom godt nok flyvende fra start, men scorede vel så kun 1 gange i de sidste 9-10 kampe.

                  Jeg vil i hvert fald gerne lige se ham på banen før jeg begynder at spekulere i om vi evt. kunne have brugt ham.
                  Pallesen var fremragende i foråret ... faktisk overraskende god!
                  Fortsætter han den stime så bliver han en god mand for AAB ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan jeg sagtens følge.. Deres sidste par vinduer har ikke været for gode
                    Bare lidt irriterende når man ser direkte konkurrenter(Sdj,AaB,GF) lave handler til højre og venstre som udefra set virker ambitiøse og fornuftige mens man sidder i OB's lejr og falder i søvn til fårekyllingens sagte sang
                    SønderjyskE og AGF har hentet 3, AaB har hentet 1 og har formentligt nr. 2 på vej. Vi har hentet to. Så målt på aktivitet, er der altså ikke voldsom forskel, selvom det lige nu føles som til højre-og-venstre. Kan ikke lægge Jesper Hansen til last, at han sikrer sig et par folk før de andre kommer i gang.

                    Af dem du nævner der, er jeg mest nervøs for AGF. Jeg er bange for, at de er ved at få skuden på ret køl deroppe, og så er det en by med stort potentiale. De måtte godt være rykket ned for OB's skyld (som jeg ser det)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Pallesen var fremragende i foråret ... faktisk overraskende god!
                      Fortsætter han den stime så bliver han en god mand for AAB ...
                      Enig. Han skal dog også erstatte Mæhle, som gjorde det meget fornuftigt for AaB i en svær periode. Ville ikke umiddelbart bytte Pallesen med vores backs (i hvert fald, hvis der er e realistisk chance for at få Ryan i omdrejninger, men det virker som om, at der er lys for enden af den tunnel)

                      Comment


                        http://www.jv.dk/soenderjyskefodbold...rtikel/2519789

                        Kunne han være en mulighed

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                          Ja tak, Ja tak, Ja tak

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                            Måske. Er personligt ikke selv så varm på tanken. Han er vildt stærk i nærkampene, men har godt nok udfordringer i boldomgangen.

                            Kan ikke huske om det var JH eller KN (mener det var Kent), der om Makrini-salget udtalte til Stemmer fra Ådalen, at det også havde spillet ind, at han ikke var den stærkeste på bolden (hvilket isoleret set giver mening). Så på den baggrund kunne man også tvivle på det.

                            Omvendt er to af de få spillere vi er blevet sat (løst) i forbindelse med denne sommer Victor Pálsson og Rudolph Austin. To spillere, der minder om Guira på den måde, at de har fysikken som deres primære styrke.

                            Comment


                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-fire-klubber

                              Comment


                                Fra Twitter

                                https://twitter.com/andershansen222/...42501092433922

                                Comment

                                Working...
                                X