Ove P erstatter Steinlein og bliver assisterende sportsdirektør i FCM. Poster det herinde, da jeg ved, at vi er mere end bare nogle stykker, der har drømt om at Ove kom tilbage og smed Jesper Hansen på porten. Jeg tror, de bliver rigtig glade for ham.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Hmm, mange spillere har været rigtig godt trætte af ham ...Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægOve P erstatter Steinlein og bliver assisterende sportsdirektør i FCM. Poster det herinde, da jeg ved, at vi er mere end bare nogle stykker, der har drømt om at Ove kom tilbage og smed Jesper Hansen på porten. Jeg tror, de bliver rigtig glade for ham.
http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-06-...n-far-comeback
Men måske passer han bedre til FCM`s tonserbold ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Havde nu gerne set ham i en eller anden rolle i OB. Men med vores organisation er der nok ikke plads til ham.. For nogen træner rolle ville han nok ikke få igen med den linie der er lagtOprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHmm, mange spillere har været rigtig godt trætte af ham ...
Men måske passer han bedre til FCM`s tonserbold ...
Comment
-
Du er bestemt ikke alene om at have det på den måde!Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTrænger godt nok til et transfer fix.. En lækker forlængelse med Tingager eller Joan, et stort salg eller en transfer.. Bare et eller andet
Selvom jeg godt ved at der nok ikke sker det store ville det være rart med et eller andet snart
Comment
-
Et kæmpe nej tak herfra. Mabil var super egoistisk i sit spil i EFB og egentlig ikke specielt god.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvad med at hente Mabil i FCM som nok er på vej væk og så satse på Casper Nielsen som en central 8'er hvis det er så forbandet svært at købe en midtbanespiller med kvalitet?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Totalt urealistisk :).Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment

Comment