Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ove P erstatter Steinlein og bliver assisterende sportsdirektør i FCM. Poster det herinde, da jeg ved, at vi er mere end bare nogle stykker, der har drømt om at Ove kom tilbage og smed Jesper Hansen på porten. Jeg tror, de bliver rigtig glade for ham.

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-06-...n-far-comeback

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Ove P erstatter Steinlein og bliver assisterende sportsdirektør i FCM. Poster det herinde, da jeg ved, at vi er mere end bare nogle stykker, der har drømt om at Ove kom tilbage og smed Jesper Hansen på porten. Jeg tror, de bliver rigtig glade for ham.

      http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-06-...n-far-comeback
      Hmm, mange spillere har været rigtig godt trætte af ham ...
      Men måske passer han bedre til FCM`s tonserbold ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Trænger godt nok til et transfer fix.. En lækker forlængelse med Tingager eller Joan, et stort salg eller en transfer.. Bare et eller andet
        Selvom jeg godt ved at der nok ikke sker det store ville det være rart med et eller andet snart

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Hmm, mange spillere har været rigtig godt trætte af ham ...
          Men måske passer han bedre til FCM`s tonserbold ...
          Havde nu gerne set ham i en eller anden rolle i OB. Men med vores organisation er der nok ikke plads til ham.. For nogen træner rolle ville han nok ikke få igen med den linie der er lagt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Trænger godt nok til et transfer fix.. En lækker forlængelse med Tingager eller Joan, et stort salg eller en transfer.. Bare et eller andet
            Selvom jeg godt ved at der nok ikke sker det store ville det være rart med et eller andet snart
            Du er bestemt ikke alene om at have det på den måde!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Du er bestemt ikke alene om at have det på den måde!
              Der er nok mange i samme båd her :)

              Comment


                Hvad med at hente Mabil i FCM som nok er på vej væk og så satse på Casper Nielsen som en central 8'er hvis det er så forbandet svært at købe en midtbanespiller med kvalitet?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvad med at hente Mabil i FCM som nok er på vej væk og så satse på Casper Nielsen som en central 8'er hvis det er så forbandet svært at købe en midtbanespiller med kvalitet?
                  Et kæmpe nej tak herfra. Mabil var super egoistisk i sit spil i EFB og egentlig ikke specielt god.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    ... Snydt!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      ... Snydt!
                      ??

                      Comment


                        Øv. Havde gerne set ham i OB

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...aiserslautern/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Totalt urealistisk :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Totalt urealistisk :).
                            Ikke ift mange andre "ønsker" jeg ser her inde.. Efter min mening altså

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              ??
                              Dårlig humor :-)

                              Hver gang jeg kommer herind og denne tråd ligger øverst med nye indlæg bliver jeg ivrig og håber på spændende rygter. Men det er det (næsten) aldrig.

                              Comment


                                Sidder og ser LBK vs. Bangor. Er altså smålun på Mikkel Rygaard og gad godt se ham i Stribet. Der er noget Søren Berg'sk over ham og det kan jeg mægtig godt li'

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X