Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hmmm. Av. Hvis det sker er det mere afgørende at erstatte ham end at hente en ny angriber nu og her.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      På tv3 sport står der at makrini er på vej til Roda
      Hold nu kæft...........

      Comment


        Den bliver hård at sluge. Og endnu værre; Izunna bliver næppe afskibet.

        Comment


          Tror ikke der kommer en erstatning for ham, vi har jo Izunna........

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Hmmm. Av. Hvis det sker er det mere afgørende at erstatte ham end at hente en ny angriber nu og her.
            Tror at man ser Izu som def midt og ellers er CN jo kommet til om end jeg ikke har læst mig til at han skulle være defensivt anlagt ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hold nu kæft...........
              God timing i givet fald. Her på den næstsidste dag af vinduet.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Hmmm. Av. Hvis det sker er det mere afgørende at erstatte ham end at hente en ny angriber nu og her.
                Hvis Makrini sælges og man lukker vinduet med beskeden om at CN er afløseren bliver jeg god nok ked.... Men det er jo nok scenariet...

                Så ville det have lykkedes Jesper Hansen at svække OB til direkte nedrykning samtidig at han vel stolt fortæller om et flot vindue hvor OB kommer styrket ud og alle de mål der var sat er nået

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  God timing i givet fald. Her på den næstsidste dag af vinduet.
                  Mega god timing. Pengene må være gode. 3 mill vel

                  Comment


                    Hvis El Makrini ryger, så skal vi i hvert fald til at spille 4-1-4-1, eller 4-2-3-1, for Izunna kan ikke styre den defensive midtbane alene.

                    Comment


                      Ønsketænkning - jeg ved det, men Desler var def. midt som ungdomsspiller.............

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Hvis El Makrini ryger, så skal vi i hvert fald til at spille 4-1-4-1, eller 4-2-3-1, for Izunna kan ikke styre den defensive midtbane alene.
                        Og det sker ikke. Kent er 4-4-2 all the way.... I dette tilfælde 1.div

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis Makrini sælges og man lukker vinduet med beskeden om at CN er afløseren bliver jeg god nok ked.... Men det er jo nok scenariet...

                          Så ville det have lykkedes Jesper Hansen at svække OB til direkte nedrykning samtidig at han vel stolt fortæller om et flot vindue hvor OB kommer styrket ud og alle de mål der var sat er nået
                          Hmm, jeg tvivler. I mine øjne er CN primært 8'er, men tættere på at være 10'er end 6'er. Welbeck ser jeg også mere som 8'er end 6'er.

                          Izunna er jo 6'er, men jeg har ikke stor tiltro til, at han hæver niveauet. Af de spillere vi har i truppen ville jeg have mest tiltro til Tverskov på pladsen. Men jeg synes bestemt ikke han skal flyttes fra forsvaret.

                          Medmindre man virkelig bare har en kvalitetserstatning klar har jeg svært ved at se logikken i et salg af Makrini nu.
                          Last edited by Agbre; 30-01-2017, 10:30.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Hmm, jeg tvivler. I mine øjne er CN primært 8'er, men tættere på at være 10'er end 6'er.
                            Enig. Men Jesper skal jo lukke et eller andet mundlort ud..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og det sker ikke. Kent er 4-4-2 all the way.... I dette tilfælde 1.div
                              Welbeck er for svingende, Izunna for svingende/mentalt på vej væk. JJT og Casper Nielsen ser jeg begge som spillere med styrke i det offensive. Det er vores defensive styrmand, som ryger, og det skal der findes en løsning på nu og her - ikke om seks måneder.

                              Comment


                                Det var så Helenius. Så mangler vi bare en Spalvis totalt ude af form kommer på en dyr lejeaftale.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X