Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHmmm. Av. Hvis det sker er det mere afgørende at erstatte ham end at hente en ny angriber nu og her."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHmmm. Av. Hvis det sker er det mere afgørende at erstatte ham end at hente en ny angriber nu og her.
Så ville det have lykkedes Jesper Hansen at svække OB til direkte nedrykning samtidig at han vel stolt fortæller om et flot vindue hvor OB kommer styrket ud og alle de mål der var sat er nået
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Makrini sælges og man lukker vinduet med beskeden om at CN er afløseren bliver jeg god nok ked.... Men det er jo nok scenariet...
Så ville det have lykkedes Jesper Hansen at svække OB til direkte nedrykning samtidig at han vel stolt fortæller om et flot vindue hvor OB kommer styrket ud og alle de mål der var sat er nået
Izunna er jo 6'er, men jeg har ikke stor tiltro til, at han hæver niveauet. Af de spillere vi har i truppen ville jeg have mest tiltro til Tverskov på pladsen. Men jeg synes bestemt ikke han skal flyttes fra forsvaret.
Medmindre man virkelig bare har en kvalitetserstatning klar har jeg svært ved at se logikken i et salg af Makrini nu.Last edited by Agbre; 30-01-2017, 10:30.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg det sker ikke. Kent er 4-4-2 all the way.... I dette tilfælde 1.div
Comment
Comment