Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    NU skal jeg altså i seng. Og det sker fortrøstningsfuldt, for husk: blind høne kan også finde korn.....For det skal den sgu. Ellers dør den af sult...
    ....eller ender på huggeblokken med hovedet skilt fra kroppen
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Der sker ikke mere, boys.
      Vi kan lige så indse det, vi bliver ledet af en kæmpe nar.

      Comment


        Transferdeadline - hvor kan man følge med? jeg savner noget radio, men er ikke stødt på noget.

        http://www.bold.dk/transfers/

        Opdatering hver time:
        http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...d-mads-laudrup

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...headertransfer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Transferdeadline - hvor kan man følge med? jeg savner noget radio, men er ikke stødt på noget.

          http://www.bold.dk/transfers/

          Opdatering hver time:
          http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...d-mads-laudrup

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...headertransfer
          Fodbold FM på Rafio24syv kører transferradio vanen tro frem til midnat. Kan ikke huske hvornår de starter.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Leif Rasmussen skriver på twitter, at Izunna er med i flyet til Spanien. Han er her nok også i morgen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Der sker ikke mere, boys.
              Vi kan lige så indse det, vi bliver ledet af en kæmpe nar.
              Jeg tror og håber at du kun rammer plet med den ene af dine påstande..
              Mit gæt er at vi skal snakke om en ny spiller. Måske endda 2...
              Men om det bliver positiv eller negativ snak

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Problemet er jo ikke så meget at jeg ikke tror de gør et forsøg.. For det gør de helt sikkert..
                Men jeg tror ikke at de har evnerne til at finde den fornødne kvalitet kvalitet der skal til for at redde os
                Jeg ikke tror det, men ved det, hvis man kan tage hidtidige handler ind som bevismateriale.

                Spørgsmålet er vel hvad er det for minimumskrav der er til JH fra ledelsen for at opfylde sin kontrakt ..
                Er minimum at nå top6 og hvad sker der hvis/når vi når det punkt hvor det ikke kan lade sig gøre matematisk? Bliver han fyret og får vi en ny sportschef før sommerens vindue? Kigger de efter en eller skal man først i gang med det hvis/når det sker?
                Er minimum at blive i rækken og hvad ...

                Trænere er blevet fyret for mindre ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Leif Rasmussen skriver på twitter, at Izunna er med i flyet til Spanien. Han er her nok også i morgen.
                  På den ene side glad over at vi ikke mister vores eneste 6'er men på den anden side tvivler jeg på at han gider OB og om han overhovedet bliver et aktiv for os igen...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Jeg ikke tror det, men ved det, hvis man kan tage hidtidige handler ind som bevismateriale.

                    Spørgsmålet er vel hvad er det for minimumskrav der er til JH fra ledelsen for at opfylde sin kontrakt ..
                    Er minimum at nå top6 og hvad sker der hvis/når vi når det punkt hvor det ikke kan lade sig gøre matematisk? Bliver han fyret og får vi en ny sportschef før sommerens vindue? Kigger de efter en eller skal man først i gang med det hvis/når det sker?
                    Er minimum at blive i rækken og hvad ...

                    Trænere er blevet fyret for mindre ...
                    Mon ikke at han bliver fyret ved nedrykning eller hvis holdet ramler helt som under den sidste TB tid.. Så ryger de nok begge..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      På den ene side glad over at vi ikke mister vores eneste 6'er men på den anden side tvivler jeg på at han gider OB og om han overhovedet bliver et aktiv for os igen...
                      Nu får han måske et par måneder til at vise om han har hvad der skal til for at kunne kræve sit ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        På den ene side glad over at vi ikke mister vores eneste 6'er men på den anden side tvivler jeg på at han gider OB og om han overhovedet bliver et aktiv for os igen...
                        Enig. Man kunne håbe på at han nu ser muligheden for at slå igennem med Makrinis afgang, at han faktisk upper sin arbejdsindsats, og griber chancen.

                        Comment


                          Nå, Lasse Vøge fra BT og Martin Davidsen fra Tipsbladet melder i hvert fald om aktivitet. Kan så godt være, at de har snakket sammen... :-)

                          "Lasse Vøge @LasseVge Får meldinger om aktivitet i OB. Der er også en længere to do-list i Ådalen. Ikke mindst i angrebet. Men om tingene falder på plads, er et?"

                          "Martin Davidsen @mpbdavidsen Der arbejdes på højtryk i OB. Sportsdirektør Hansen udtaler sig ikke før engang i aften. Der er noget i gang. #sldk #transferdk #obdk"
                          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Enig. Man kunne håbe på at han nu ser muligheden for at slå igennem med Makrinis afgang, at han faktisk upper sin arbejdsindsats, og griber chancen.
                            Tvivler bare stadig på ham pga systemet og spillestilen.. Han passer ikke ind. Han burde spille på en 5 mands midt som den lige foran forsvaret

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                              Nå, Lasse Vøge fra BT og Martin Davidsen fra Tipsbladet melder i hvert fald om aktivitet. Kan så godt være, at de har snakket sammen... :-)

                              "Lasse Vøge @LasseVge Får meldinger om aktivitet i OB. Der er også en længere to do-list i Ådalen. Ikke mindst i angrebet. Men om tingene falder på plads, er et?"

                              "Martin Davidsen @mpbdavidsen Der arbejdes på højtryk i OB. Sportsdirektør Hansen udtaler sig ikke før engang i aften. Der er noget i gang. #sldk #transferdk #obdk"
                              Uden tvivl. Men lykkedes han? Har han gang i umulige Mcgeady handler igen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                                Nå, Lasse Vøge fra BT og Martin Davidsen fra Tipsbladet melder i hvert fald om aktivitet. Kan så godt være, at de har snakket sammen... :-)

                                "Lasse Vøge @LasseVge Får meldinger om aktivitet i OB. Der er også en længere to do-list i Ådalen. Ikke mindst i angrebet. Men om tingene falder på plads, er et?"

                                "Martin Davidsen @mpbdavidsen Der arbejdes på højtryk i OB. Sportsdirektør Hansen udtaler sig ikke før engang i aften. Der er noget i gang. #sldk #transferdk #obdk"
                                Det minder mig om en hypotetisk situation, hvor jeg fra omveje hører at en kammerat planlægger den vildeste fest, hvorefter jeg dukker op og opdager at der er ingen sprut, musikken er det billigste one-man band, der kunne støves op og maden giver alle til festen tyndskid.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X