Oprindeligt indsendt af NicolaiN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMega god timing. Pengene må være gode. 3 mill vel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægPå tv3 sport står der at makrini er på vej til Roda"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det her vindue er ved at udvikle sig til en eklatant katastrofe. Vi har ikke fået addreseret de to helt store mangler vi har, og nu er vi ved at sælge vores defensive forsikring på midtbanen uden at have noget bevist kvalitet i baghånden. (Izunna har været elendig og er en klovn, det gider jeg ikke diskutere)
Hvad fanden i hele hule helvede foregår der?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet her vindue er ved at udvikle sig til en eklatant katastrofe. Vi har ikke fået addreseret de to helt store mangler vi har, og nu er vi ved at sælge vores defensive forsikring på midtbanen uden at have noget bevist kvalitet i baghånden. (Izunna har været elendig og er en klovn, det gider jeg ikke diskutere)
Hvad fanden i hele hule helvede foregår der?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet her vindue er ved at udvikle sig til en eklatant katastrofe. Vi har ikke fået addreseret de to helt store mangler vi har, og nu er vi ved at sælge vores defensive forsikring på midtbanen uden at have noget bevist kvalitet i baghånden. (Izunna har været elendig og er en klovn, det gider jeg ikke diskutere)
Hvad fanden i hele hule helvede foregår der?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægPengene skal være VIRKELIG store, hvis de skal opveje, "tabet" af Makrini...de penge skulle jo gerne give mulighed for straks at hente en erstatning af en vis kvalitet ind.
Kontrakten udløber til sommer ... det kan max dreje sig om et par millioner.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne du evt høre en eller anden hvorfor Izunna er fraværende?
I guder, hvis han skal forestille at være en integral del af det her hold i foråret... Det kan ende med at blive et historisk fejljugement.
Comment
Comment