Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kunne du evt høre en eller anden hvorfor Izunna er fraværende?
    Hjemme og søger bag sofaen for loyalitet og tidligere kvalitet...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det her vindue er ved at udvikle sig til en eklatant katastrofe. Vi har ikke fået addreseret de to helt store mangler vi har, og nu er vi ved at sælge vores defensive forsikring på midtbanen uden at have noget bevist kvalitet i baghånden. (Izunna har været elendig og er en klovn, det gider jeg ikke diskutere)

      Hvad fanden i hele hule helvede foregår der?
      Det er skak på allerhøjeste plan. JH og KN tænker mange træk forud. Vi ofre nogle tårne og springere, men en gang i fremtiden vil vores unge spillere og nyindkøb uden form sprudle, og vi vil have et stærkt hold, der bliver er mestrene, et Old Time Aab hold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis det er meget mindre er der vel ingen grund til at sælge når spilleren gerne vil være her?
        Hvem ved, om han gerne vil være her?
        Han tøver jo i hvert fald med at tale forlængelse...

        Og ja, det ville da være cool med 3 mio kr. for en spiller, der (nok) smutter gratis til sommer - men jeg tvivler på, man overhovedet er i nærheden af det beløb.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Hvem ved, om han gerne vil være her?
          Han tøver jo i hvert fald med at tale forlængelse...

          Og ja, det ville da være cool med 3 mio kr. for en spiller, der (nok) smutter gratis til sommer - men jeg tvivler på, man overhovedet er i nærheden af det beløb.
          Han har jo selv udtalt det mange gange.. Jeg syntes også at 3 mill er meget men kan bare ikke se logikken at sælge en Top2 spiller i så vigtigt et forår for mindre når man allerede har sagt nej til oliepenge

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hvis vi kan sige nej til de der Saudi Arabere kan vi vel også sige nej til Roda... men okay, nu var det så i sommers de andre bød og situationen er unægteligt en anden nu... men helt katastrofalt hvis han smutter...
            Forskellen er at prisen er faldet, og tiden til at hente en erstatning er mindre. Flot arbejde Hr Direktør. Hvad sker der Hansen.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han har jo selv udtalt det mange gange.. Jeg syntes også at 3 mill er meget men kan bare ikke se logikken at sælge en Top2 spiller i så vigtigt et forår for mindre når man allerede har sagt nej til oliepenge
              Det ville da også lyde fuldstændigt bindegalt, hvis han udtalte andet - altså at han rigtigt gerne vil væk...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Det ville da også lyde fuldstændigt bindegalt, hvis han udtalte andet - altså at han rigtigt gerne vil væk...
                Jo jo. Men han lyder sgu oprigtig.. Så jeg holder mig bare til noget faktuelt.

                Comment


                  Hvis dette vindue ender så fatalt som det tyder på lige nu. Så håber jeg virkelig FS rister Jesper Hansen ved dybdeborende kritisk journalistik, og derved sætter fokus på mandens totale inkompetance. Tror ikke vi får københavner pressen med på så meget.

                  Ligeledes er vi nød til alle mand, koner,kærester, børn. At møde op på stadion sæsonen igennem, og med alle lovlige midler gøre opmærksom på vores syn på ledelsen.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Hvis dette vindue ender så fatalt som det tyder på lige nu. Så håber jeg virkelig FS rister Jesper Hansen ved dybdeborende kritisk journalistik, og derved sætter fokus på mandens totale inkompetance. Tror ikke vi får københavner pressen med på så meget.

                    Ligeledes er vi nød til alle mand, koner,kærester, børn. At møde op på stadion sæsonen igennem, og med alle lovlige midler gøre opmærksom på vores syn på ledelsen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Det er skak på allerhøjeste plan. JH og KN tænker mange træk forud. Vi ofre nogle tårne og springere, men en gang i fremtiden vil vores unge spillere og nyindkøb uden form sprudle, og vi vil have et stærkt hold, der bliver er mestrene, et Old Time Aab hold.
                      Når selv du begynder at blive morsom på OB`s bekostning ... så burde alarmklokkerne ringe :D.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Når selv du begynder at blive morsom på OB`s bekostning ... så burde alarmklokkerne ringe :D.

                        Comment


                          Sidste udkald for hr Hansen. Det er nu sandhedens timer.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Når selv du begynder at blive morsom på OB`s bekostning ... så burde alarmklokkerne ringe :D.
                            De kan ikke ringe mere fordi de blev solgt og de gamle ubrugelige fra Aab er endnu ikke leveret...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis det er meget mindre er der vel ingen grund til at sælge når spilleren gerne vil være her?
                              Hvem siger han gerne vil være her ?

                              Makrini kan vel i lighed med mange af os andre ikke spotte nogen former for ambitioner i OB's ledelse .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Det er lige gået op for mig, at det er den 31. jan. i morgen (godmorgen, Kent!).

                                Er det i morgen aften ved midnat, at vinduet klapper i?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X