Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det er lige gået op for mig, at det er den 31. jan. i morgen (godmorgen, Kent!).

    Er det i morgen aften ved midnat, at vinduet klapper i?
    Godmorgen hr...

    Jep, om 36 timer og 19 minutter...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Det er lige gået op for mig, at det er den 31. jan. i morgen (godmorgen, Kent!).

      Er det i morgen aften ved midnat, at vinduet klapper i?
      Yes. 23:59:59

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Hvem siger han gerne vil være her ?

        Makrini kan vel i lighed med mange af os andre ikke spotte nogen former for ambitioner i OB's ledelse .
        Det har han jo sagt 2-3 gange i artikler de sidste måneder. Også efter de dårlige resultater og kiksede skifte til de varme lande

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Det er lige gået op for mig, at det er den 31. jan. i morgen (godmorgen, Kent!).

          Er det i morgen aften ved midnat, at vinduet klapper i?
          Jep. 36 timer tilbage, og hvis vi antager, at El Makrini er fortid, har vi indtil videre bare taget et betragteligt skridt tilbage.

          Men rolig nu. 36 timer og vi har Jesper Hansen og hans fremragende netværk, og det er kun minimum to klare forstærkninger vi mangler. Hvad kan gå galt? Vi så jo med hvilket overblik og kølighed han lukkede vinduet i sommer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Yes. 23:59:59
            Nægter at tro på vi ikke får offensive forstærkninger. Det er så pt. lidt svært at se hvor de skal komme fra.

            Er snart derhenne bare vi får et eller andet der i ny og næ kan scorer et mål så skal vi være tllfredse,

            Et navn som Thomas Augustinuusen en mulighed hvis han kan få et comeback fra assitent træner rollen, i følge Wiki kan han både spille i angrebet forsvaret og midtbanen, en fin helgardering af truppen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Godmorgen hr...

              Jep, om 36 timer og 19 minutter...
              Fuck.... det magter jeg fandme ikke!

              Jeg går sgu i Netto og køber en eller anden tarvelig papvin til at dulme det hele med! ;-)
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Nå for helvede ...... nu går det løs. Vi er ved at afskibe 2 mand. Gad vide hvad der kommer ind. Er det for at få råd til en angriber her og nu?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Nå for helvede ...... nu går det løs. Vi er ved at afskibe 2 mand. Gad vide hvad der kommer ind. Er det for at få råd til en angriber her og nu?
                  Det er nødvendigt. Ellers kan vi jo ikke med god samvittighed sige, at vi var med i kampen om Antonie Griezmann.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Fuck.... det magter jeg fandme ikke!

                    Jeg går sgu i Netto og køber en eller anden tarvelig papvin til at dulme det hele med! ;-)
                    Forstår dig godt... Overvejer selv at skrue kraftigt op for doseringen af smertestillende, så jeg kan blive slået ud de næste 36 timer... evt. toppe det med en tarvelig papvin ja, bare lige for at gå efter en total KO... Jeg magter heller ikke det her...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det har han jo sagt 2-3 gange i artikler de sidste måneder. Også efter de dårlige resultater og kiksede skifte til de varme lande
                      Jamen han har vel bare afventet og holdt døren åben hvis der ikke skulle komme andet fornuftigt nok af ham . Samtidig har han udtalt at han ville vente og se hvordan situationen i OB ville se ud , og så siger det sig selv at han derfor nu gerne vil væk . Det er ikke første gang og heller ikke sidste gang manglende ambitioner og elendige handler skræmmer vores bedre spillere væk . Vil gætte på Gryte er den næste , senest til sommer .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Fuck.... det magter jeg fandme ikke!

                        Jeg går sgu i Netto og køber en eller anden tarvelig papvin til at dulme det hele med! ;-)
                        Køb hellere 2. Du får brug for det

                        Comment


                          Søndag afskibede SønderjyskE en VB og en midtbane. Mandag hentede SønderjyskE en VB og en midtbane.
                          Ser du med JH?

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Søndag afskibede SønderjyskE en VB og en midtbane. Mandag hentede SønderjyskE en VB og en midtbane.
                            Ser du med JH?

                            MvT
                            +1, hold kæft, hvor er de dygtige og velforberedte

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Søndag afskibede SønderjyskE en VB og en midtbane. Mandag hentede SønderjyskE en VB og en midtbane.
                              Ser du med JH?

                              MvT
                              Nu er det ikke fordi jeg er glad for JH, men hvad ville du sige til en erstatning for en af vores bedste spiller der kom fra 1 div?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                                Nu er det ikke fordi jeg er glad for JH, men hvad ville du sige til en erstatning for en af vores bedste spiller der kom fra 1 div?
                                Man kan også sige det på den måde, at det kommer an på, hvem der henter en spiller fra 1. division.

                                Haysen har hentet: Drachmann, Kløve, Uhre, Kanstrup, Marc P, Pereira. - God hitrate

                                JH har hentet: Edmundsson, Mikkelsen, Kryger, Busuladzic. - Knap så fedt.

                                Comment

                                Working...
                                X