Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det kan du godt glemme ALT om. Silkeborg har lejet ham til sommer og han er vigtig for dem, så der er 0% chance for, at de afgiver ham til en konkurrent.
    Og netop dét er en MEGET vigtig pointe!
    Vi hænger i den grad med røven i vandskorpen - her og nu - og vi har brug for al den hjælp, vi kan få, for at undgå nedrykning. Hvis Helenius kommer ind - til sommer - og der ikke bliver handlet yderligere til det offensive, så der kan blive scoret nogle mål, så er der nogen i OB, der i den grad GAMBLER med klubbens eksistens i Superligaen...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det kan du godt glemme ALT om. Silkeborg har lejet ham til sommer og han er vigtig for dem, så der er 0% chance for, at de afgiver ham til en konkurrent.
      Enig desværre. Og så har AAB jo stadig noget at skulle have sagt, de plejer ikke at være de nemmeste at forhandle med

      Noget andet er jo så. Hvis vi henter Helenius til sommer, skal vi nok ikke forvente nogen forstærkninger til angrebet i dette vindue
      Last edited by sinus; 29-01-2017, 13:41.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det kan du godt glemme ALT om. Silkeborg har lejet ham til sommer og han er vigtig for dem, så der er 0% chance for, at de afgiver ham til en konkurrent.
        Helenius spillede de første 3 kampe i sæsonen for AaB. Er han så ikke spærret for andre end Silkeborg og AaB resten af sæsonen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Helenius har tidligere været oppe at vende herinde, og da opponerede jeg også lidt imod ham, hvor en "pointerede" at 6-8 mål fra ham pr. sæson jo også kan bruges... og det er jeg da enig i, men det tror jeg sådan set også, at Thomas Mikkelsen ville kunne score på en sæson, hvis han fik noget nær fuld spilletid.
          Det husker jeg godt han var .. 6-8 mål må stå hen i det uvisse ang. TM. Helenius har før vist han kan score stabilt på SL niveau. Pragmatiker som jeg er må jeg vel sige at det er bedre med 3 angribere der lavet hver 10 mål, end 2 der laver 14 hver .. men stadig er jeg lidt 'loren' ved det indkøb
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Helenius spillede de første 3 kampe i sæsonen for AaB. Er han så ikke spærret for andre end Silkeborg og AaB resten af sæsonen?
            Jo, det havde jeg ikke tænkt over, men det har du fuldstændig ret i.

            Comment


              Jeg håber at vi kan få hevet Deble ind, tror han vil være det kreative element som vi har manglet siden Falken fløj.
              Tror det ville være gavnligt for vores angribere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Jeg håber at vi kan få hevet Deble ind, tror han vil være det kreative element som vi har manglet siden Falken fløj.
                Tror det ville være gavnligt for vores angribere.
                Jeg har uendeligt svært ved at se, at vi skulle hente Deblé nu. For det første er det meget svært for mig at se, at Viborg skulle sælge deres største profil til en direkte konkurrent. For det andet, så vil vi i så fald stå med Fester, AK, Helenius og Deblé til sommer, det lyder mildest talt urealistisk i mine ører.

                Jeg tror vi skal forvente enten ingenting, en spiller på fri transfer nu, eller måske mest sandsynligt, en spiller på leje de næste 6 måneder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg har uendeligt svært ved at se, at vi skulle hente Deblé nu. For det første er det meget svært for mig at se, at Viborg skulle sælge deres største profil til en direkte konkurrent. For det andet, så vil vi i så fald stå med Fester, AK, Helenius og Deblé til sommer, det lyder mildest talt urealistisk i mine ører.

                  Jeg tror vi skal forvente enten ingenting, en spiller på fri transfer nu, eller måske mest sandsynligt, en spiller på leje de næste 6 måneder.
                  Så skal vi bare af med AK...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Jeg synes Helenius er en fin signing. Han ser ud til at have fundet dele af sig selv i Sif, og finder han endnu mere af det, så er han jo en glimrende angriber. Det ændrer dog ikke på at vi mangler en angriber til foråret. Købet åbner for en lejeaftale af en, men om JH får det gjort stiller jeg mig tvivlende overfor, da vi jo kender ham. Vi får nok ikke Helenius før tid, så håber for alt i verden han husker at nedrykningen efter en lang vinterpause stadig spøger og at vi uden forstærkninger i offensiven i høj grad risikerer at stå med de samme problemer som i efteråret, og det kan koste en tur ned, uanset hvor meget ham og Kent taler truppens kvalitet op!!

                    Comment


                      Hvorfor har vi egentlig overhovedet Jesper Hansen ansat som sportsdirektør? Det er jo alligevel kun spillere som Kent Nielsen kender indgående, som vi henter, og nogen begavelse kommunikativt er han sgu ikke. Spar hans løn og gør Tonny Håå til teknisk direktør eller hvad ved jeg.

                      Hvorfor ansatte vi overhovedet Ole Nielsen? Vi har jo åbenlyst ikke mere fantasi end til at hente spillere i den nedre halvdel af Superligaen, og dem kender trænerstaben jo allerede indgående, så hvad skal han til for?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                        Jeg håber at vi kan få hevet Deble ind, tror han vil være det kreative element som vi har manglet siden Falken fløj.
                        Tror det ville være gavnligt for vores angribere.
                        Frygter mere og mere at JH og KN er stadig overbevist om truppens kvalitet og tror at det er umuligt for os at rykke ned. Det er den farligste holdning man kan har i sådan en situation.
                        Og så vi vil høre mandag officielt om Helenius og vores begge herrer forklarer at de er helt tilfreds med vinduet, vi er styrket og måske, måååååske de redigerer - by the way - vores Top-6-målsætning for denne sæson lidt ...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvorfor har vi egentlig overhovedet Jesper Hansen ansat som sportsdirektør? Det er jo alligevel kun spillere som Kent Nielsen kender indgående, som vi henter, og nogen begavelse kommunikativt er han sgu ikke. Spar hans løn og gør Tonny Håå til teknisk direktør eller hvad ved jeg.

                          Hvorfor ansatte vi overhovedet Ole Nielsen? Vi har jo åbenlyst ikke mere fantasi end til at hente spillere i den nedre halvdel af Superligaen, og dem kender trænerstaben jo allerede indgående, så hvad skal han til for?
                          Han er ansat til at sige "bump på vejen" og "vi er på rette vej".
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Han er ansat til at sige "bump på vejen" og "vi er på rette vej".
                            Så gør ham ja et glimrende job.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Nej bare nej. Det er jo til grin. Hold da kæft hvor er min klub til grin i hele Danmark pga. Kent og Jesper.

                              Comment


                                Næste trin er vel Lukas Andersen... han kan vist ikke komme på hold.

                                Comment

                                Working...
                                X