Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Jeg håber at vi kan få hevet Deble ind, tror han vil være det kreative element som vi har manglet siden Falken fløj.
    Tror det ville være gavnligt for vores angribere.
    Deblé er da ikke særlig kreativ i mine øjne. Han er hurtig og ok med bolden ja.. Men nogen playmaker er han altså ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Han er ansat til at sige "bump på vejen" og "vi er på rette vej".

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Næste trin er vel Lukas Andersen... han kan vist ikke komme på hold.
        Jo, det kan han nu godt ... men han imponerer ikke vildt.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Tør slet ikke tænke på min og andres reaktion hvis vi henter Helenius fra sommer og gør det officielt fra i morgen hvor efter JH lukker vinduet 36 timer før deadline..
          Tror bare at jeg tier stille indtil der kommer noget konkret på bordet.........

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tør slet ikke tænke på min og andres reaktion hvis vi henter Helenius fra sommer og gør det officielt fra i morgen hvor efter JH lukker vinduet 36 timer før deadline..
            Tror bare at jeg tier stille indtil der kommer noget konkret på bordet.........
            Tror godt du kan lave en kladde af skidtspanden...........jeg er også lidt træt

            Comment


              Izunna ryger til agf. Jeg kan ikke se ham i OB i foråret. Tror på både salg og køb det næste 56 timer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Izunna ryger til agf. Jeg kan ikke se ham i OB i foråret. Tror på både salg og køb det næste 56 timer.
                Jeg er sgu snart ligeglad hvor han ryger hen. Bare han smutter

                Comment


                  Davidson: "Tror det arbejdes på højtryk i Ådalen"
                  https://mobile.twitter.com/mpbdavids...5761334272?p=v
                  Håber ham har ret, hvad håber jeg ham har ret og JH lukker vinduet ikke med Helenius til sommer!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                    Jeg håber at vi kan få hevet Deble ind, tror han vil være det kreative element som vi har manglet siden Falken fløj.
                    Tror det ville være gavnligt for vores angribere.
                    Deblé... "Kreativ"? Har du set ham spille? Det skulle man ikke tro. Han er da overhovedet ikke kreativ. Han er stærk og hurtig.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Helenius spillede de første 3 kampe i sæsonen for AaB. Er han så ikke spærret for andre end Silkeborg og AaB resten af sæsonen?
                      Gjorde han det? Altså spillede 3 kampe for AaB?
                      Iflg. Superliga.dk har han kun spillet for SIF i indeværende sæson.

                      http://www.superliga.dk/spiller/nick...saeson=2016-17
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Gjorde han det? Altså spillede 3 kampe for AaB?
                        Iflg. Superliga.dk har han kun spillet for SIF i indeværende sæson.

                        http://www.superliga.dk/spiller/nick...saeson=2016-17
                        http://www.superstats.dk/spillere/sp...&aar=2016/2017

                        Jeps, det er faktisk sandt.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Så han kan i princippet godt hentes nu.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Gjorde han det? Altså spillede 3 kampe for AaB?
                            Iflg. Superliga.dk har han kun spillet for SIF i indeværende sæson.

                            http://www.superliga.dk/spiller/nick...saeson=2016-17
                            Jeg kan huske, at han blev skiftet ind i 2-2-kampen imod os på Aalborg Stadion, hvor han skulle ha' afgjort kampen i overtiden, men brændte på det skammeligste, så den er god nok. Han spillede de 3 første kampe for AaB, den første fra start, de næste 2 fra bænken. Så han er spærret.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Så han kan i princippet godt hentes nu.
                              Nej, det er sandt at han har spillet for AAB.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Så han kan i princippet godt hentes nu.
                                Lad os antage at superstats har ret, hvordan er så reglerne. Kan AAB ophæve lejeaftalen med SIF, og hvordan er det økonomiske i det. Nogen der har et bud.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X