Oprindeligt indsendt af Kim-Odense
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Næste sæson bør være så vital at vi naturligvis har forudset det her scenarie, og vi derfor sørger for at få ham skudt afsted, og købt en erstatning som stille og roligt kan spilles ind på holdet i løbet af foråret. Det bør også være i Falks interesse at komme afsted i en fart. Det er jo lidt spild af tid at spille en sæson færdig i en klub, som nok ikke kommer til at spille om andet end en midterplacering, og man har meldt ud man ikke forlænger. Der er ikke engang en plads til EM til sommer at spille for, så det er bare med at få ham afsted
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægNæste sæson bør være så vital at vi naturligvis har forudset det her scenarie, og vi derfor sørger for at få ham skudt afsted, og købt en erstatning som stille og roligt kan spilles ind på holdet i løbet af foråret. Det bør også være i Falks interesse at komme afsted i en fart. Det er jo lidt spild af tid at spille en sæson færdig i en klub, som nok ikke kommer til at spille om andet end en midterplacering, og man har meldt ud man ikke forlænger. Der er ikke engang en plads til EM til sommer at spille for, så det er bare med at få ham afsted
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægHvad siger forum: Må man buhe af Falk, hvis han vender tilbage til Odense Stadion næste sæson i en Brøndby-trøje? (My bad, hvis samme spørgsmål har været vendt andetsteds)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægHvad siger forum: Må man buhe af Falk, hvis han vender tilbage til Odense Stadion næste sæson i en Brøndby-trøje? (My bad, hvis samme spørgsmål har været vendt andetsteds)
Falk i en Brøndby trøje vil dog give mig så meget brækfornemmelse at jeg ikke er sikke på jeg vil være i stand til at buhe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægØhhh, hvad mener du? Alle i en Brøndby trøje må man buhe af.
Falk i en Brøndby trøje vil dog give mig så meget brækfornemmelse at jeg ikke er sikke på jeg vil være i stand til at buhe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægØhhh, hvad mener du? Alle i en Brøndby trøje må man buhe af.
Man kunne vel fordele i dette tilfælde en barftaske med hvert program på stadionindgangen..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægJeg spørger, om folk 1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed 2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold 3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægJeg spørger, om folk 1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed 2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold 3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægTåbelige spørgsmål. Jeg gentager: Falk i en Brøndbytrøje vil give så meget kvalme at jeg slet ikke vil være i stand til at buhe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægSå bliv dog på din intellektuelle piedestal og lad vær' med at svare, hvis det er under din værdighed. Jeg spørger helt oprigtigt, fordi jeg selv er i tvivl om, hvordan jeg vil reagere, hvis han skifter til BIF eller FCM.
Hvis han skiftede til FCK ville jeg i det mindste have 2 grams forståelighed.. Vil stadig buhe men nok ikke svine ham til..
Ved ikke om det giver mening men det er sådan det nu er
Comment
-
Mine svar (nok ikke en kæmpe overraskelse):
(om folk)
1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed
NEJ
2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold
JA
3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
JA
... men lad os nu se om det kommer så vidt, inden vi finder høtyvene frem. Celtic spøger volsomt i kulissen lige nu."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMine svar (nok ikke en kæmpe overraskelse):
(om folk)
1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed
NEJ
2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold
JA
3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
JA... men lad os nu se om det kommer så vidt, inden vi finder høtyvene frem. Celtic spøger volsomt i kulissen lige nu.
Comment
Comment