Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-falk/5915806

    BIF og angiveligt også celtic opgiver falk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-falk/5915806

      BIF og angiveligt også celtic opgiver falk.
      FCM er nu favorit . Dem har vi nu også et pænt anstrengt forhold til Hr Falk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        FCM er nu favorit . Dem har vi nu også et pænt anstrengt forhold til Hr Falk

        Dem hader jeg endnu mere end BIF ��
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Jesus! Det bliver et par lange uger! Han lander garanteret i FCM.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Dem hader jeg endnu mere end BIF ��
            For mig er de på samme niveau rent hademæssigt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Dem hader jeg endnu mere end BIF ��
              Ja FCM og BIF er sgu lige frastødende i mine øjne. Mine to absolutte hadeklubber herhjemme, og det vil vende sig i mig, hver eneste gang at jeg skulle se ham trække den plastikklubs sorte trøje over hovedet. Puha!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-falk/5915806

                BIF og angiveligt også celtic opgiver falk.
                Den gode nyhed er at BIF åbenbart dropper jagten på Falk...det er til gengæld træls med en bejler mindre fra udlandet. Håber virkelig, der er andre u'lændere på banen i det her spil. Magter bare ikke at se ham i en anden dansk klub.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Dem hader jeg endnu mere end BIF ��
                  Der vil jeg nu hellere se ham spille end i BIF.

                  Tager han til BIF, så tager han ikke et skridt op, og det vil gøre mig sur.
                  Tager han til FCM, FCK eller Aab så vil det være mere fair, da de trods alt kan vinde guld (tror så ikke Aab er inde i overvejelserne).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Den gode nyhed er at BIF åbenbart dropper jagten på Falk...det er til gengæld træls med en bejler mindre fra udlandet. Håber virkelig, der er andre u'lændere på banen i det her spil. Magter bare ikke at se ham i en anden dansk klub.
                    På det punkt er vi meget enige.

                    Vil helst se ham i en udenlandsk klub, og gerne i f.eks. Holland eller Belgien eller den størrelses orden.

                    Comment


                      AAB har sgu ikke råd til Falk. De er helt udelukket. FCK har ikke brug for ham, så det er kun FCM som er en mulighed herhjemme, tror jeg.

                      Nogen som skal se træningen i dag og/eller i morgen? Om falken er til stede.. Kunne også godt tænke mig at høre om prøvespillerne og Tingager.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        FCM er nu favorit . Dem har vi nu også et pænt anstrengt forhold til Hr Falk
                        Faktisk siger Alan Olsen, at en udenlandsk klub er favorit, da han bliver spurgt til sidst i klippet på EB-TV. Men det lugter mere af gæt og logik end egentlig viden bagved.

                        Comment


                          Malmö er blevet nævnt. Det ville give god mening. Det er et tophold i Sverige med tradition for europæisk fodbold. Allan Kuhn kender til Falks kvaliteter. Ja, og han kan bo i København, hvis han gerne vil prøve en større by tæt på Fyn.
                          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Malmö er blevet nævnt. Det ville give god mening. Det er et tophold i Sverige med tradition for europæisk fodbold. Allan Kuhn kender til Falks kvaliteter. Ja, og han kan bo i København, hvis han gerne vil prøve en større by tæt på Fyn.
                            Enig, hvis han virkelig er en stor tryghed s narkoman så kan han nærmest ikke finde en bedre klub. Han kan bo i Danmark og spille med i toppen. Han får en træner som kender hans kvaliteter og helt sikkert vil give ham en nøglerolle. Og vigtigst af alt holder han sig på god fod med os fans. Jeg tror dog ikke det er en klub han vil udvikle sig specielt meget mere i, så jeg håber da for ham at det bliver en udenlandsk klub fra lidt sydligere egne han skifter til. Men han har da klart grønt lys herfra til at skifte til Malmø!

                            Comment


                              Så vidt jeg har forstået flytter hans kæreste til Kbh, så mon ikke det får indflydelse på hans valg på en eller anden led?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                                Så vidt jeg har forstået flytter hans kæreste til Kbh, så mon ikke det får indflydelse på hans valg på en eller anden led?
                                Drop hende og find en sød og lækker Hollandsk pige.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X