Kan du ikke slette det billede igen? Fy for helvede...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af statetrooper Se indlægjeg er enig. Som tilskuer vil jeg bare sige til ob, at jeg ikke sætter mine ben på stadion i foråret, hvis han indgår i startopstillingen eller så meget som sidder på bænken. Det ville give lidt af en effekt, hvis alle andre gjorde det samme.
Sælg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægDet er vel ikke bare et spørgsmål om, at OB skal sælge nu. Det kræver jo også, at F*CK vil købe her og nu. Mon de har brug for ham nu?
Så kan de da bare rive kontrakten i så mange stykker den ikke kan samles igen og sige til ham at han ikke skal sætte sine ben på jorden i ådalen mere.
MEN det er nu stadigvæk LEDELSEN i OB jeg er SKUFFET over.
Har svært ved at give FALK skylden for at JH mente vores forsvar i sommers var godt nok.
HAN BURDE TAGE SIT TØJ OG SKRIDE TIL LORTE JYLLAND.
JEG KUNNE GØRE JH'S ARBEJDE BEDRE.
Comment
-
Er det mig eller er det rimelig unormalt at få taget et billede af sig selv med en konkurrents trøje, når skiftet først er om ½ år???
Altså vi så vel ikke sådan et billede med hverken Haddi eller Kenneth Emil... Eller er det bare mig? Eksempler modtages gerne.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSå er han sgu endnu mere nosseløs, end jeg troede. En sand beta.
De er et kønt par, som fortjener hinanden, FCK og København. Af plastik er du kommet, til plastik skal du blive.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægEr det mig eller er det rimelig unormalt at få taget et billede af sig selv med en konkurrents trøje, når skiftet først er om ½ år???
Altså vi så vel ikke sådan et billede med hverken Haddi eller Kenneth Emil... Eller er det bare mig? Eksempler modtages gerne.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet er da fløjtende ligemeget om de vil købe.
Så kan de da bare rive kontrakten i så mange stykker den ikke kan samles igen og sige til ham at han ikke skal sætte sine ben på jorden i ådalen mere.
MEN det er nu stadigvæk LEDELSEN i OB jeg er SKUFFET over.
Har svært ved at give FALK skylden for at JH mente vores forsvar i sommers var godt nok.
HAN BURDE TAGE SIT TØJ OG SKRIDE TIL LORTE JYLLAND.
JEG KUNNE GØRE JH'S ARBEJDE BEDRE.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægJeg tænkte præcis det samme! Det er sg* ikke smart at lægge et sådan foto ud. Er det mon hans agent, der ikke er den skarpeste kniv i skuffen??OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
Comment