Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Knagepoker ... Jow jow. Få nu bare revet det plaster af, så vi kan komme videre.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      kan ikke åbne artiklen...:-( nogen der kan referere hvad der står
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        kan ikke åbne artiklen...:-( nogen der kan referere hvad der står
        jeg prøver lige ganske kort inden pligten kalder. Der står ikke noget vigtigt nyt, blot at der spekuleres så det knager i Falk-lejren, og måske en svag antydning af at tiden i OB er ved at rinde ud. Transfersummen ved et salg på dette tidspunkt plejer at blive spilttet i 2 med ½del til spiller og rest til klub, men at RF jo bare kan lade kontrakten løbe ud og score gevinsten selv. Ellers lidt om at RFer "tryhhedsspiller" og vægter spilletiden
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg prøver lige ganske kort inden pligten kalder. Der står ikke noget vigtigt nyt, blot at der spekuleres så det knager i Falk-lejren, og måske en svag antydning af at tiden i OB er ved at rinde ud. Transfersummen ved et salg på dette tidspunkt plejer at blive spilttet i 2 med ½del til spiller og rest til klub, men at RF jo bare kan lade kontrakten løbe ud og score gevinsten selv. Ellers lidt om at RFer "tryhhedsspiller" og vægter spilletiden
          Takker.....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
            Faldt lige over den her (undskyld på forhånd hvis den har været postet før)
            http://www.dailymail.co.uk/sport/foo..._campaign=1490

            Det ser ud til at Jesper Hansen prøver desperat på at skibbe Falk af til Udlandet, eller i hvert fald gør, hvad han kan for at undgå at han havner i BIF eller FCM

            der bliver snakket om at Falk kan skifte nu for lidt over 1 mil (150.000 £) hvis det altså sker til en udenlandsk klub.

            Forsat god aften.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Celtic har (selvfølgelig) øjne på andre end Falk, og en spiller som Deila kender godt.

              http://www.thescottishsun.co.uk/scot..._-Imageandlink

              Comment


                Så kom den.

                Rasmus stopper i OB:

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rasmus-falk-stopper-i-ob

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  forventeligt....lad os håbe den står på udlandet, alt andet er sgutte til at bære

                  Comment


                    Man håbede lidt til det sidste, men forventeligt at han søger nye græsgange. Fair nok.

                    Jeg håber OB kan få ham solgt i dette vindue, trods at han selv ønsker at spille foråret færdigt. Tiden er perfekt til at få kørt Falks erstatning ind det næste halve års tid, hvor vi nok ikke kommer til at spille med om de sjove pladser.

                    Comment


                      Fint at få det afklaret, det har jo reelt været givet længe.

                      Men få ham da for guds skyld skudt af nu, og krads de penge ind der kan være. Vi står overfor et totalt gratis forår, hvor vi ikke kan rykke det store i den ene eller den anden retning, så tag de millioner vi nu en gang kan få, og sørg så for at afløseren allerede ankommer nu, så vi ikke skal genstarte totalt igen fra sommer med 6-7 nye spillere.

                      Comment


                        "Jeg har aldrig lagt skjul på mine følelser for klubben, som altid vil stå mit hjerte nært".

                        Husk nu på det, når du skal vælge ny klub. Et skifte til en anden dansk klub, vil være altødelæggende for "vores forhold".
                        Ville være træls, hvis jeg nu skulle til at hade dig, fremfor at huske dig som en fantastisk spiller, med et stort OB-hjerte.
                        Men håber og tror da også på, at du sigter højere.

                        Comment


                          Daily Mail viderebringer Celtic-rygtet.

                          Ikke noget nyt, ud over at de kalder Middelfart for en "landsby"

                          http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...iatchenko.html
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            "Jeg har aldrig lagt skjul på mine følelser for klubben, som altid vil stå mit hjerte nært".

                            Husk nu på det, når du skal vælge ny klub. Et skifte til en anden dansk klub, vil være altødelæggende for "vores forhold".
                            Ville være træls, hvis jeg nu skulle til at hade dig, fremfor at huske dig som en fantastisk spiller, med et stort OB-hjerte.
                            Men håber og tror da også på, at du sigter højere.
                            + 1
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Forventet... Forståeligt.
                              Men for satan hvor er det trist

                              Comment


                                Jeg synes, det er godt gammeldaws 'træls'.

                                Ikke at jeg havde forventning om at Falk skulle spille i OB i lang tid endnu.

                                Men jeg tænker - og jeg er måske nok lidt gammeldags 'klub-romantiker' - at hvis han virkelig har så mange følelser for klubben, hvorfor forlænger han så ikke? Ikke fordi han skal fortsætte i årevis i OB, men for at sikre, at hans hjerteklub får nogle penge for ham?
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X