Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
    Jeg spørger, om folk 1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed 2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold 3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
    Puha - det er ikke rart at forestille sig, men fair nok spørgsmål. Det kan jo desværre blive relevant. Jeg er nok et sted imellem 1 og 2. Dybest set ville jeg blive trist over det - det ville nok være den største følelse. Trist som hvis en ven laver noget virkelig lort, der sætter venskabet alvorligt på prøve og kan ødelægge det (lige tanden for melodramatisk, men håber I forstår).
    Jeg har ikke noget specielt had til BIF, men jeg ville være uforstående over, hvorfor i al verden Falk ville spille om 3.-5. pladsen i DK de næste par år. FCM synes jeg ville være lige så trist, men det er måske tanden mere sølle. Uanset Benhams penge og hvad ved jeg, så ser jeg FCM som et projekt, der på et tidspunkt går under - de har altid levet på kanten af nedsmeltning økonomisk, og der kommer en dag, hvor det går galt. Så kan man stå som forhenværende spiller og sige: " de bedste år af min karriere var jeg i FCM", og folk vil spørge: "Hvem er det?"

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Puha - det er ikke rart at forestille sig, men fair nok spørgsmål. Det kan jo desværre blive relevant. Jeg er nok et sted imellem 1 og 2. Dybest set ville jeg blive trist over det - det ville nok være den største følelse. Trist som hvis en ven laver noget virkelig lort, der sætter venskabet alvorligt på prøve og kan ødelægge det (lige tanden for melodramatisk, men håber I forstår).
      Jeg har ikke noget specielt had til BIF, men jeg ville være uforstående over, hvorfor i al verden Falk ville spille om 3.-5. pladsen i DK de næste par år. FCM synes jeg ville være lige så trist, men det er måske tanden mere sølle. Uanset Benhams penge og hvad ved jeg, så ser jeg FCM som et projekt, der på et tidspunkt går under - de har altid levet på kanten af nedsmeltning økonomisk, og der kommer en dag, hvor det går galt. Så kan man stå som forhenværende spiller og sige: " de bedste år af min karriere var jeg i FCM", og folk vil spørge: "Hvem er det?"
      Det er rimelig spot on ift., hvad jeg tænker. Det vil være så ulækkert, når han taler om stærke følelser for klubben og insinuerer, at han gør sig tanker om at vende tilbage til OB senere i karrieren, hvis han stikker til en anden dansk klub. Er bange for, min egen (primitive?) reaktion vil være den samme som med Ulrik Laursen og Lars Jacobsen at buhe og skabe mig helt vildt, når han vender tilbage.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
        Det er rimelig spot on ift., hvad jeg tænker. Det vil være så ulækkert, når han taler om stærke følelser for klubben og insinuerer, at han gør sig tanker om at vende tilbage til OB senere i karrieren, hvis han stikker til en anden dansk klub. Er bange for, min egen (primitive?) reaktion vil være den samme som med Ulrik Laursen og Lars Jacobsen at buhe og skabe mig helt vildt, når han vender tilbage.
        Laursen begik den 'forbrydelse' at udtale det der med terrassen og ikke at skifte til en anden dansk klub, og det var som jeg husker det ret kort inden FCK smed 19 mio på bordet. Det gik helt over gevind, synes jeg - 19 mio er en latterlig sum for en 32-årig efter danske forhold - og havde det ikke været for hans udtalelse, så havde folk måske også set på pengene, men økonomisk realisme var jo nærmest ikke eksisterende i de år inden finanskrisen i OB. Jacobsen røg også ind i noget pis med idioter, der ikke kunne lade hans familie være, og det kom jo helt ud a proportioner v hans første kamp i Odense for FCK. Begge dele blev grimt.

        Nu har Rasmus Falk mig bekendt aldrig udtalt, at han aldrig under nogen omstændigheder kunne se sig selv skifte til en anden dansk klub. Han har faktisk været ret tavs om sin fremtid (klogt nok, kan man sige). Han har heller ikke løjet om kontraktforlængelse, men tværtimod i dag meldt helt straight ud.
        Derfor kan jeg ikke helt se Rasmus ende i samme kategori, med mindre han skifter til BIF og begynder at svine OB til bagefter, og det har jeg meget svært ved at se for mig. Jeg kunne forestille mig, at der kunne blive helt mærkeligt stille på stadion, hvis Falk fik bolden i en pis-gul trøje; folk ville nok være delt på midten - på en måde ville der næsten være mere sorg end vrede i det. Det betyder ikke, at jeg synes, sådan et skifte er i orden. Har bare så meget positivt i klemme, at det ville være mærkeligt bare at skulle slette det fra den ene dag til den anden.

        Comment


          En ting er om han skifter til BIF, en anden ting er så hvordan han optræder i BIF trøjen efterfølgende... På den måde får han selv indflydelse på det hos mig, ud over selve skiftet selvfølgelig...

          For mit vedkommende ryger Falk over i bunken af ligegyldige spillere hvis han skifter, og bliver en spiller jeg ikke gider bruge mere energi på... Og hvis det bliver et skifte uden efterfølgende interview om mangler i OB, og uden at han løber rundt og laver hjerter til BIFs fans allerede i første sæson, jamen så vil han forblive ligegyldig... Falder han derimod i den gryde, så bliver han upopulær...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Laursen begik den 'forbrydelse' at udtale det der med terrassen og ikke at skifte til en anden dansk klub, og det var som jeg husker det ret kort inden FCK smed 19 mio på bordet. Det gik helt over gevind, synes jeg - 19 mio er en latterlig sum for en 32-årig efter danske forhold - og havde det ikke været for hans udtalelse, så havde folk måske også set på pengene, men økonomisk realisme var jo nærmest ikke eksisterende i de år inden finanskrisen i OB. Jacobsen røg også ind i noget pis med idioter, der ikke kunne lade hans familie være, og det kom jo helt ud a proportioner v hans første kamp i Odense for FCK. Begge dele blev grimt.

            Nu har Rasmus Falk mig bekendt aldrig udtalt, at han aldrig under nogen omstændigheder kunne se sig selv skifte til en anden dansk klub. Han har faktisk været ret tavs om sin fremtid (klogt nok, kan man sige). Han har heller ikke løjet om kontraktforlængelse, men tværtimod i dag meldt helt straight ud.
            Derfor kan jeg ikke helt se Rasmus ende i samme kategori, med mindre han skifter til BIF og begynder at svine OB til bagefter, og det har jeg meget svært ved at se for mig. Jeg kunne forestille mig, at der kunne blive helt mærkeligt stille på stadion, hvis Falk fik bolden i en pis-gul trøje; folk ville nok være delt på midten - på en måde ville der næsten være mere sorg end vrede i det. Det betyder ikke, at jeg synes, sådan et skifte er i orden. Har bare så meget positivt i klemme, at det ville være mærkeligt bare at skulle slette det fra den ene dag til den anden.
            Lige præcis. Historien er noget anderledes for de to, da de på baggrund af deres egne udtalelser, kunne placeres i en judaskategori. Det vil vi ikke kunne med falk, da han konsekvent har udtalt, at han ikke afviser at skifte til en anden dansk klub.
            Kommer han gud forbyde det til en anden dansk klub, så ville jeg stadig ønske ham al den personlige succes han overhovedet kan få, selvom det vil skære mig i hjertet at se BIF eller hvem det nu kunne være, løbe med 20-30 mio. for et salg. Til gengæld vil jeg til hver en tid buhe og give udtryk for at han er i den forkerte klub, hver eneste gang han har bolden, når jeg er på stadion. Den slags hører i min verden bare med, men jeg vil stadig mindes de oplevelser han har givet os i striwet og håbe han kommer ind omkring landsholdet osv.

            Comment


              Mon ikke der kommer en afklaring inden for få dage . Når Falk melder ud at han ikke forlænger med OB må det alt andet lige betyde at han har eller er meget tæt på en done deal andet steds .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Falk er for klog til at skifte til BIF og FCM. Han har også fulgt med i medierne de sidste par år og set det kaos der er på Vestegnen, samt også må se at Erik S. skifte til Celtic kommer til at ramme Midtjyderne hårdt. FCK har ikke behov for Falk med deres nuværende spillere.
                Han skifter - imo - uden tvivl til udlandet. Det store spændende skridt er ikke 60 ekstra superligakampe, men derimod udfordringen i en udenlandsk liga.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                  Så bliv dog på din intellektuelle piedestal og lad vær' med at svare, hvis det er under din værdighed. Jeg spørger helt oprigtigt, fordi jeg selv er i tvivl om, hvordan jeg vil reagere, hvis han skifter til BIF eller FCM.
                  Seriøst? Er du i tvivl om hvordan du vil reagere hvis Falk skifter til BIF eller FCM?

                  Comment


                    Iøvrigt helt enig i Onkel Riffels svar på de tre spørgsmål.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Seriøst? Er du i tvivl om hvordan du vil reagere hvis Falk skifter til BIF eller FCM?
                      Det er vel ok, at være lidt usikker på.

                      Personligt er jeg ikke udpræget typen, der buher af spillere medmindre de har lavet en svinestreg i kampen. Derfor tror jeg heller ikke, at jeg kommer til at buhe af Falk iført en Brøndøster-Brøndbyvester-svenskertrøje eller en Herning-Ikast-trøje. Men jeg vil ikke have det godt med det, og jeg vil være tættere på end nogensinde før. Det er jeg ikke sikker på, at jeg kunne tilgive ham.
                      Det vil genere mig mindre, hvis han skifter til Frederiksberg-Gentofte på Østerbro ("stenbroens drenge..."), simpelthen fordi de uden tvivl er en klasse over os på stort set alle punkter. Det ville entydigt være et skifte op på alle punkter, undtagen selve ligaen. Der kunne jeg nok godt se Falk tilbage i OB igen senere.

                      Jeg foretrækker dog klart udlandet. Jeg tænker egentlig at Celtic-rygtet ikke er så dumt endda. Det er en større scene og en mulighed for at tage et skridt op, uden at det bliver for stort. Det ville være surt at se Falk rådne på bænken.

                      Comment


                        Personligt er jeg ikke i tvivl!! jeg vil buhe og hade ham af et godt Hjerte uanset hvilken anden superliga klub han optræder for...primitivt måske, men jeg har brede skuldre....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                          Et debatforum ville være et seriøst kedeligt sted, hvis alle holdt deres holdning for sig selv. Klaphat.
                          Det var så ikke det jeg skrev. Men for at skære det ud i pap, så må du da gøre op med dig selv, om DU vil buhe af ham. Hvorfor skulle andre fortælle dig hvad du skal gøre? Dén selvstændige mening kan du vel have.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Laursen begik den 'forbrydelse' at udtale det der med terrassen og ikke at skifte til en anden dansk klub, og det var som jeg husker det ret kort inden FCK smed 19 mio på bordet. Det gik helt over gevind, synes jeg - 19 mio er en latterlig sum for en 32-årig efter danske forhold - og havde det ikke været for hans udtalelse, så havde folk måske også set på pengene, men økonomisk realisme var jo nærmest ikke eksisterende i de år inden finanskrisen i OB. Jacobsen røg også ind i noget pis med idioter, der ikke kunne lade hans familie være, og det kom jo helt ud a proportioner v hans første kamp i Odense for FCK. Begge dele blev grimt.

                            Nu har Rasmus Falk mig bekendt aldrig udtalt, at han aldrig under nogen omstændigheder kunne se sig selv skifte til en anden dansk klub. Han har faktisk været ret tavs om sin fremtid (klogt nok, kan man sige). Han har heller ikke løjet om kontraktforlængelse, men tværtimod i dag meldt helt straight ud.
                            Derfor kan jeg ikke helt se Rasmus ende i samme kategori, med mindre han skifter til BIF og begynder at svine OB til bagefter, og det har jeg meget svært ved at se for mig. Jeg kunne forestille mig, at der kunne blive helt mærkeligt stille på stadion, hvis Falk fik bolden i en pis-gul trøje; folk ville nok være delt på midten - på en måde ville der næsten være mere sorg end vrede i det. Det betyder ikke, at jeg synes, sådan et skifte er i orden. Har bare så meget positivt i klemme, at det ville være mærkeligt bare at skulle slette det fra den ene dag til den anden.
                            100 % enig i alt hvad du skriver.
                            For mig er Falk Odense, om han så låner en anden trøje til at komme videre, så er det mega udtur, men nogen gange er græsset grønnere på den anden side.

                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Falk er for klog til at skifte til BIF og FCM. Han har også fulgt med i medierne de sidste par år og set det kaos der er på Vestegnen, samt også må se at Erik S. skifte til Celtic kommer til at ramme Midtjyderne hårdt. FCK har ikke behov for Falk med deres nuværende spillere.
                            Han skifter - imo - uden tvivl til udlandet. Det store spændende skridt er ikke 60 ekstra superligakampe, men derimod udfordringen i en udenlandsk liga.
                            Der tror jeg du har ret, og det er også det der ligger i mit svar ovenover.
                            BIF er ikke et skridt op, og det ved Falk godt, det er maks et skridt til siden.
                            Hvis det overhovedet er det.

                            Comment


                              lidt om skiftet med hans egne ord = manglende ambitioner i OB :-) I hvertfald her og nu.
                              Kan man vel ikke fortænke ham i - men synes godt nok det lyder lidt som om at en klub i DK ikke vil overraske....
                              http://www.fyens.dk/sport/Rasmus-Fal...rtikel/2928255

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                                lidt om skiftet med hans egne ord = manglende ambitioner i OB :-) I hvertfald her og nu.
                                Kan man vel ikke fortænke ham i - men synes godt nok det lyder lidt som om at en klub i DK ikke vil overraske....
                                http://www.fyens.dk/sport/Rasmus-Fal...rtikel/2928255

                                Ja ikke noget overraskende i det , som påtalt flere gange så har OB gennem alt for lang tid totalt syltet ambitionerne og handlet med hovedet under armen med trænere og direktører og disse direktørers handler . Ingen kan vel være rigtig overrasket over at Falk har mistet tålmodigheden .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X