Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes i dén grad at det lyder til at det bliver en anden klub i DK.. Hans snak, frit fra hukommelsen, om at "Lige meget hvilket skifte det kommer til at være, så håber jeg at jeg kan komme tilbage og være respekteret", samt hans konstatering om at spille om guld + europæisk - så lyder det sgu i min verden som om at han skifter til en anden dansk klub......
    Selvom han i Celtic selvfølgelig også kan komme til at spille om guld + europæisk.. ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mar7000tin Se indlæg
      Jeg synes i dén grad at det lyder til at det bliver en anden klub i DK.. Hans snak, frit fra hukommelsen, om at "Lige meget hvilket skifte det kommer til at være, så håber jeg at jeg kan komme tilbage og være respekteret", samt hans konstatering om at spille om guld + europæisk - så lyder det sgu i min verden som om at han skifter til en anden dansk klub......
      Selvom han i Celtic selvfølgelig også kan komme til at spille om guld + europæisk.. ;)
      Puuh jeg gyser ved de ord han sætter på her. Det lugter af en dansk klub ��

      Comment


        Sidst i tråden lyder det som om at der kommer en afgørelse på det i denne uge, en nævner Fredag... Det kunne måske passe med at Falk nu også har meldt ud...

        http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=154105


        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mar7000tin Se indlæg
          Jeg synes i dén grad at det lyder til at det bliver en anden klub i DK.. Hans snak, frit fra hukommelsen, om at "Lige meget hvilket skifte det kommer til at være, så håber jeg at jeg kan komme tilbage og være respekteret", samt hans konstatering om at spille om guld + europæisk - så lyder det sgu i min verden som om at han skifter til en anden dansk klub......
          Selvom han i Celtic selvfølgelig også kan komme til at spille om guld + europæisk.. ;)
          Men han siger også at han ville have en god afslutning i OB her i foråret (selvom han ikke udelukker et skifte nu). Og kan ikke forestille mig at det bliver et god forår for ham, hvis han spiller for OB og der er officiel at han går til BIF eller FCM i sommeren. For mange folk ville være skuffet over ham og der ville blive tabt begejstring for ham på Stiften i hvert fald. Så tænker hvis det blive en dansk klub så skifter han i de næste dage.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mar7000tin Se indlæg
            Jeg synes i dén grad at det lyder til at det bliver en anden klub i DK.. Hans snak, frit fra hukommelsen, om at "Lige meget hvilket skifte det kommer til at være, så håber jeg at jeg kan komme tilbage og være respekteret", samt hans konstatering om at spille om guld + europæisk - så lyder det sgu i min verden som om at han skifter til en anden dansk klub......
            Selvom han i Celtic selvfølgelig også kan komme til at spille om guld + europæisk.. ;)
            Jeg skulle til at skrive nøjagtigt det samme. Det lyder meget på ham, at han skifter til en anden dansk klub, men jeg tror nu det ender med en udenlandsk klub. Celtic er et glimrende bud - Der er ikke langt hjem, og de har lige hentet Erik Sviatchenko, og det må give en vis tryghed for et skifte, at der er en anden dansker i truppen, som man kan læne sig lidt op af. Her vil han vinde mesterskaber, spille CL, eller i hvert fald EL hvert år. Det ville være et glimrende skifte for ham med tanke på det. Ligaen er ikke særlig stærk, men der vil vente mange udfordringer i sådan en klub. Massere af mennesker på lægterne, og et noget bedre udstillingsvindue til en eventuelt større liga, hvis han skulle gøre det godt for Celtic.

            Jeg håber og tror det bliver næste sted for ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg skulle til at skrive nøjagtigt det samme. Det lyder meget på ham, at han skifter til en anden dansk klub, men jeg tror nu det ender med en udenlandsk klub. Celtic er et glimrende bud - Der er ikke langt hjem, og de har lige hentet Erik Sviatchenko, og det må give en vis tryghed for et skifte, at der er en anden dansker i truppen, som man kan læne sig lidt op af. Her vil han vinde mesterskaber, spille CL, eller i hvert fald EL hvert år. Det ville være et glimrende skifte for ham med tanke på det. Ligaen er ikke særlig stærk, men der vil vente mange udfordringer i sådan en klub. Massere af mennesker på lægterne, og et noget bedre udstillingsvindue til en eventuelt større liga, hvis han skulle gøre det godt for Celtic.

              Jeg håber og tror det bliver næste sted for ham.

              Enig.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Hold kæft hvor ville et skifte til Celtic bare hjælpe på mine nerver. Krydser virkelig fingre for et udlandseventyr!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Seriøst? Er du i tvivl om hvordan du vil reagere hvis Falk skifter til BIF eller FCM?
                  Ja.

                  Jeg ved, at jeg i første omgang vil være pisse sur og skuffet over, at min favoritspiller gennem længere tid skifter til en rival, men jeg ved ikke, om mit primitive under-jeg på længere sigt vil have behov for at buhe ham, første gang han vender tilbage på stadion, om han med tiden bare vil udvikle sig til en ligegyldig parentes i min OB-historie, om jeg ville kunne tilgive ham, hvis han hypotetisk går BIF --> Man Utd --> Real Madrid og til sidst som stor international stjerne gerne ville slutte karrieren af i OB osv. Derfor prøver jeg i al stilfærdighed at starte en diskussion om, hvordan andre på kort sigt vil tage imod ham på stadion i en BIF-trøje. Der er no rights and wrongs IMO, og har du gjort alle mulige scenarier op med dig selv, så fint, men lad vær’ med at trolle mine oprigtige spørgsmål, tak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                    Det var så ikke det jeg skrev. Men for at skære det ud i pap, så må du da gøre op med dig selv, om DU vil buhe af ham. Hvorfor skulle andre fortælle dig hvad du skal gøre? Dén selvstændige mening kan du vel have.
                    Åhh, min Gud, du tilter mig helt vildt. Jeg spørger ikke forum som en retarderet, viljeløs abe om, hvordan jeg skal forholde mig, for så derfor at rette min adfærd efter majoritetens dom, men for at høre, hvad andre har gjort sig af tanker omkring, at vores største guldfugl og mangeårig OB-dreng er rygtet til vores konkurrenter.

                    Læs Nixcha, FMPR og andres svar, der fuldstændig adresserer det, jeg spørger til. Det må du også kunne forstå, hvis du nu anstrenger dig.

                    Comment


                      Jeg vil ikke klandre Falk. Det er dårlig ledelse som er skyld i, at RF ikke tror på OB skal spille i Europa. Kan man blame NT som har brugt så mange penge på klubben? Det mener jeg godt man kan. Vi kan i hvert i fald konstatere at NT har fået for lidt for hans penge pga. ansættelse af forkerte personer, og fordi man ikke havde en plan da KB/LO blev fjernet. I den sidste ende peger pilen på NC, og man forstår ikke hvorfor vi skulle have TB, HC, TC, PH og JH. Ingen af disse har bestået. Vi havde jo stadig store budgetter da TC legede sportsdirektør og brugte 1½ år på at finde PH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jeg vil ikke klandre Falk. Det er dårlig ledelse som er skyld i, at RF ikke tror på OB skal spille i Europa. Kan man blame NT som har brugt så mange penge på klubben? Det mener jeg godt man kan. Vi kan i hvert i fald konstatere at NT har fået for lidt for hans penge pga. ansættelse af forkerte personer, og fordi man ikke havde en plan da KB/LO blev fjernet. I den sidste ende peger pilen på NC, og man forstår ikke hvorfor vi skulle have TB, HC, TC, PH og JH. Ingen af disse har bestået. Vi havde jo stadig store budgetter da TC legede sportsdirektør og brugte 1½ år på at finde PH
                        Helt enig . Og da man så endelig fik styrket offensiven i sommers og fik den rette træner valgte man at spille roulette med forsvaret og krydre det med at hente ikke mindre end 3 mildt sagt middelmådige målmænd ..

                        Falk nævner 4 år med 8-10. pladser i sin begrundelse , lyder for mig som om at tålmodigheden er brugt op hvilket ikke overrasker mig .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Helt enig . Og da man så endelig fik styrket offensiven i sommers og fik den rette træner valgte man at spille roulette med forsvaret og krydre det med at hente ikke mindre end 3 mildt sagt middelmådige målmænd ..

                          Falk nævner 4 år med 8-10. pladser i sin begrundelse , lyder for mig som om at tålmodigheden er brugt op hvilket ikke overrasker mig .
                          Det er en ond cirkel vi er kommet ind i... Først mangel på planer, dernæst ingen sportsdirektør, efterfulgt af mangel på træner, så havde vi intet angreb og da angrebet var på plads, så manglede den rette målmand, og de rette forsvarsspillere.

                          Er heller ikke overrasket over, at den gode Rasmus har mistet troen på tingene i klubben.

                          Comment


                            Forstår hvad du mener. Jeg har tidligere sagt at jeg hellere vil se Falk spille på et dansk tophold end på et hold jeg ikke engang kan se på tv.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Mht. Falks modtagelse ved skifte til anden dansk klub, så ville jeg aldrig nogensinde buhe af, eller hade Falk. Han har gjort så meget godt i hans 10-11 år i klubben, og betydet rigtig meget for os de sidste 4 år. Jeg ville da hade hvis han skiftede til Brøndby, men jeg kan ikke hade ham.

                              Jeg er tættere på at ville råbe hans navn op, fremfor at buhe af ham, hvis han skulle komme til Tre-for Park med en anden dansk klubs logo på brystet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Helt enig . Og da man så endelig fik styrket offensiven i sommers og fik den rette træner valgte man at spille roulette med forsvaret og krydre det med at hente ikke mindre end 3 mildt sagt middelmådige målmænd ..

                                Falk nævner 4 år med 8-10. pladser i sin begrundelse , lyder for mig som om at tålmodigheden er brugt op hvilket ikke overrasker mig .
                                Det ville da være en falliterklæring for Falk at forlænge med os. Jeg synes han skal af sted nu. Jeg ville i hvert fald have blandede følelser hvis han forlængede med os og ikke prøvede talentet af.

                                Så skulle det være en 1-årig forlængelse mhp at øge transferprisen.

                                Comment

                                Working...
                                X