Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/18...nt-him-before/
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Køøøøøøøøøøøøøøøøøøøb

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Køøøøøøøøøøøøøøøøøøøb
        køøøb for hulan
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Shit, nu har jeg brug for den en eller anden snaps i aften...
          Så, Rasmus, det SKAL blive en tur til udlandet!!!!!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            £150.000 nu her lyder godt nok ikke af meget, når man tænker på, at Brøndby betalte næsten 5 mio. for Rashani med under 5 måneder tilbage af kontrakten.

            Comment


              Held og lykke til Rasmus, han har gjort det fantastisk, og det har været en fornøjelse (nogen gange føltes lidt som vores eneste fornøjelse, især i hans første tid, hvor alt ellers hang skidt sammen i klubben) at følge ham. Håber han tager springet ud i verden - pris og tidspunkt er den sammenhæng lidt underordnet for mig. Vi har allerede fået meget glæde af ham, så om det hedder 1, 2 eller 4 mio betyder mindre for mig (men selvsagt skal JH være lidt mere kynisk).

              Comment


                Ta' du lige et par år i Celtic Rasmus! Hvis du gør det godt får du mulighed for endnu større liga.. trives du ikke derefter, så kom og få en plads hos de fynske striwer igen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  £150.000 nu her lyder godt nok ikke af meget, når man tænker på, at Brøndby betalte næsten 5 mio. for Rashani med under 5 måneder tilbage af kontrakten.
                  Det var da også en hjerneblødning af rang...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Det var da også en hjerneblødning af rang...
                    Det kan vidst ikke beskrives med ord, hvor dumt det var.

                    Synes bare at Falk trods alt burde kunne indbringe lidt mere. Utaka var så vidt jeg husker også ca. 5 mio. med et halvt år tilbage.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Køøøøøøøøøøøøøøøøøøøb
                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Ta' du lige et par år i Celtic Rasmus! Hvis du gør det godt får du mulighed for endnu større liga.. trives du ikke derefter, så kom og få en plads hos de fynske striwer igen.
                      Enig, sååååååå enig. Og jeg ville hente min gamle Celtic-trøje ud af skabet at bære den stolt og glad.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        DKK 1,5 mill. er godtnok et røverkøb for så talentfuld en spiller. Håber dog det sker så vi får bare lidt for ham og så kan man jo håbe på en videresalgsklausul så vi kan skumme lidt fløde når han sælges videre fra Celtic om et par år. Tror faktisk Celtic vil være en fremragende klub for Falk.
                        Held og lykke til Falk hvis han skifter til udlandet. Hvis han skriver med en anden dansk klub nu eller til sommer mister jeg alt for ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det kan vidst ikke beskrives med ord, hvor dumt det var.

                          Synes bare at Falk trods alt burde kunne indbringe lidt mere. Utaka var så vidt jeg husker også ca. 5 mio. med et halvt år tilbage.
                          Men det er også ikke at betale at forhindre at Falk spiller i en af de ond trøjer.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Falk får ikke flere OB tilbud

                            http://www.bt.dk/superligaen/ob-der-...il-rasmus-falk

                            Comment


                              mon ikke Falk flyver inden 31 januar......

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Men det er også ikke at betale at forhindre at Falk spiller i en af de ond trøjer.
                                Det er jo ude af OB's hænder nu - det er 100% op til Falk. OB er jo ikke i en situation, hvor de kan vælge, hvem han skal sælges til længere (man kan self vælge om man vil sælge nu eller ej).

                                Synes, at der kan sige både for og imod at sælge nu. Hvis prisen er nede omkring 1 mio, så kan det vel næsten ikke betale sig at sælge, da hans tilstedeværelse vel nærmest kan sikre os en placering eller to. Omvendt frigiver man også nogle ressourcer ved et salg, en evt. erstatning kan køres i stilling, og holdet kan vænne sig til, at man ikke kan vente på en genialitet fra Falk for at få tingene til at ske.

                                Synes, at det var rigtigt fint med en udmelding, men vi venter stadig i spænding på hvor og hvornår

                                Comment

                                Working...
                                X