Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...tjerne/5901195

    Comment


      Håber sgu ikke at se ham i en af de 2 klamme klubber. Håber endeligt han smutter en tur til udlandet.

      Comment


        Det er da gode penge i FCM.

        Det næste skridt for Falk bør dog være til udlandet. Det er nu han skal flyve for at se hvor langt vingerne kan bære. FCM giver ham ikke det transferloft og så kan han sidde i en klub og liga han ikke brænder for i laaaaang tid.

        Comment


          beskriver meget godt min frygt; at de har ser ham som afløser for sisto....den er desværre rimeligt oplagt. Hvis ikke det bliver til en forlængelse så få ham sendt til udlandet asap....

          Comment


            Ville ikke være til at bære. Så hellere forære ham væk til en udenlandsk i dette vindue hvis muligheden byder sig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Det er da gode penge i FCM.

              Det næste skridt for Falk bør dog være til udlandet. Det er nu han skal flyve for at se hvor langt vingerne kan bære. FCM giver ham ikke det transferloft og så kan han sidde i en klub og liga han ikke brænder for i laaaaang tid.
              Så må OB lige steppe up og komme ind i kampen, hvis de gerne vil beholde Falk.
              Én ting er, at det koster kassen i løn at beholde ham - en anden og mindst ligeså vigtig ting er, at ved at lade ham gå fx. til FCM forstærker man en konkurrent væsentligt...og det kan også blive dyrt.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Så må OB lige steppe up og komme ind i kampen, hvis de gerne vil beholde Falk.
                Én ting er, at det koster kassen i løn at beholde ham - en anden og mindst ligeså vigtig ting er, at ved at lade ham gå fx. til FCM forstærker man en konkurrent væsentligt...og det kan også blive dyrt.
                1 mill i sign on fee og 300.000kr i løn vil da nærme sig noget det ligner et godt tilbud... Og tæt på at matche hvis de 6 mill er rigtigt...
                FFS Falk jeg håber ikke at du gør det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Det er da gode penge i FCM.

                  Det næste skridt for Falk bør dog være til udlandet. Det er nu han skal flyve for at se hvor langt vingerne kan bære. FCM giver ham herhjemmetransferloft og så kan han sidde i en klub og liga han ikke brænder for i laaaaang tid.
                  Jeg håber også han drager til udlandet... men om det er det han bør gøre ved jeg ikke, foreløbig kunne han jo starte med at se hvor langt vingerne kan bære det herhjemme... og hvis han har det bedst med de hjemlige omgivelser, og gerne vil prøve at blive dansk mester, så bør han vel ikke drage ud... ikke endnu...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    1 mill i sign on fee og 300.000kr i løn vil da nærme sig noget det ligner et godt tilbud... Og tæt på at matche hvis de 6 mill er rigtigt...
                    FFS Falk jeg håber ikke at du gør det
                    bare en mindre forskel på 11 mill ;)

                    300.000/mdr bliver til 3.6 om året - det vil være 18 mill over en 5 årig periode plus den ene mill i sign on. og det er da også en slat - men jeg tror faktisk stadig ikke det er lønnen der er det største problem - nærmere ambitionsniveauet - i FCM vs. OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      bare en mindre forskel på 11 mill ;)

                      300.000/mdr bliver til 3.6 om året - det vil være 18 mill over en 5 årig periode plus den ene mill i sign on. og det er da også en slat - men jeg tror faktisk stadig ikke det er lønnen der er det største problem - nærmere ambitionsniveauet - i FCM vs. OB
                      Det er jo byttepenge den sidste lille forskel

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ville ikke være til at bære. Så hellere forære ham væk til en udenlandsk i dette vindue hvis muligheden byder sig
                        Vi kan jo ikke forære ham til nogen som helst. Hvis Falk vælger at skrive kontrakt med en af de to klamme klubber (FCM, BIF) så er det jo 100% hans beslutning eg der er INTET OB kan gøre for at forhindre det.
                        Han har uden tvivl fået tilbudt det som OB kan strække sig til og hvis det ikke er godt nok, så må han jo beslutte hvad han så vil.
                        Men helt enig i at det ikke vil være til at bære at se ham i en af de klubber.
                        Last edited by OleKBH; 09-01-2016, 10:59.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Vi kan jo ikke forære ham til nogen som helst. Hvis Falk vælger at skrive kontrakt med en af de to klamme klubber (FCM, BIF) så er det jo 100% hans beslutning eg der er INTET OB kan gøre for at forhindre det.
                          Han har uden tvivl fået tilbudt det som OB kan strække sig til og hvis det ikke er godt nok, så må han jo beslutte hvad han så vil.
                          Det jeg mener er at kommer der en udenlandsk klub i dette vindue og vil have Falk skal vi ikke stå i vejen mht prisen. Så skal han bare afsted. Uanset hvad..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Vi kan jo ikke forære ham til nogen som helst. Hvis Falk vælger at skrive kontrakt med en af de to klamme klubber (FCM, BIF) så er det jo 100% hans beslutning eg der er INTET OB kan gøre for at forhindre det.
                            Han har uden tvivl fået tilbudt det som OB kan strække sig til og hvis det ikke er godt nok, så må han jo beslutte hvad han så vil.
                            Men helt enig i at det ikke vil være til at bære at se ham i en af de klubber.
                            Præcist. Uanset hvor meget jeg elsker Falk, så er 500k om måneden vanvittigt. Uanset hvor han går hen, så er han tabt for os; det må være soleklart for alle - vi snakker økonomi, hvor vi ikke kan være med, uanset hvor langt, der bliver strukket.
                            Håber stadig han tager til udlandet og prøver sig af dér; han har talent og evner til større ting end dansk liga.

                            Comment


                              Enig. Jeg kan slet ikke se os selv holde på Falk, og til en halv million om måneden, må en anden klub gerne få ham. De penge kunne vi sagtens bruge på at gøre holdet bedre over hele linjen.

                              Og det er ikke fordi jeg ikke synes Falk er det værd, fordi det er han - Men han er simpelthen bare blevet for dygtig til at være i OB. Desværre. Forhåbentligt ser vi ham om et årti igen :-)

                              Comment


                                Man kunne jo altid håbe OB så sælger ham i dette vindue. Også får en vidersalgs klausul indkluderet

                                Comment

                                Working...
                                X