Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    mon ikke Falk flyver inden 31 januar......
    Er også mn vurdering

    Comment


      Næste sæson bør være så vital at vi naturligvis har forudset det her scenarie, og vi derfor sørger for at få ham skudt afsted, og købt en erstatning som stille og roligt kan spilles ind på holdet i løbet af foråret. Det bør også være i Falks interesse at komme afsted i en fart. Det er jo lidt spild af tid at spille en sæson færdig i en klub, som nok ikke kommer til at spille om andet end en midterplacering, og man har meldt ud man ikke forlænger. Der er ikke engang en plads til EM til sommer at spille for, så det er bare med at få ham afsted

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Næste sæson bør være så vital at vi naturligvis har forudset det her scenarie, og vi derfor sørger for at få ham skudt afsted, og købt en erstatning som stille og roligt kan spilles ind på holdet i løbet af foråret. Det bør også være i Falks interesse at komme afsted i en fart. Det er jo lidt spild af tid at spille en sæson færdig i en klub, som nok ikke kommer til at spille om andet end en midterplacering, og man har meldt ud man ikke forlænger. Der er ikke engang en plads til EM til sommer at spille for, så det er bare med at få ham afsted
        Skal vi nu ikke lige en gang for alle slå fast, at OB ikke kan gøre mere. Man kan ikke sørge for at skyde ham afsted, og man kan ikke vælge til hvem

        Comment


          Hvad siger forum: Må man buhe af Falk, hvis han vender tilbage til Odense Stadion næste sæson i en Brøndby-trøje? (My bad, hvis samme spørgsmål har været vendt andetsteds)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
            Hvad siger forum: Må man buhe af Falk, hvis han vender tilbage til Odense Stadion næste sæson i en Brøndby-trøje? (My bad, hvis samme spørgsmål har været vendt andetsteds)
            Det er vel op til dig selv, hvis du kan have en selvstændig holdning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Det er vel op til dig selv, hvis du kan have en selvstændig holdning.
              Et debatforum ville være et seriøst kedeligt sted, hvis alle holdt deres holdning for sig selv. Klaphat.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                Hvad siger forum: Må man buhe af Falk, hvis han vender tilbage til Odense Stadion næste sæson i en Brøndby-trøje? (My bad, hvis samme spørgsmål har været vendt andetsteds)
                Øhhh, hvad mener du? Alle i en Brøndby trøje må man buhe af.
                Falk i en Brøndby trøje vil dog give mig så meget brækfornemmelse at jeg ikke er sikke på jeg vil være i stand til at buhe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Øhhh, hvad mener du? Alle i en Brøndby trøje må man buhe af.
                  Falk i en Brøndby trøje vil dog give mig så meget brækfornemmelse at jeg ikke er sikke på jeg vil være i stand til at buhe.
                  Jeg spørger, om folk 1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed 2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold 3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Øhhh, hvad mener du? Alle i en Brøndby trøje må man buhe af.
                    Falk i en Brøndby trøje vil dog give mig så meget brækfornemmelse at jeg ikke er sikke på jeg vil være i stand til at buhe.

                    Man kunne vel fordele i dette tilfælde en barftaske med hvert program på stadionindgangen...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                      Jeg spørger, om folk 1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed 2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold 3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
                      Derfor jeg glæder mig til den endelige udmelding, så vi kan slippe for alle de spekulationer og hvis'er

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                        Jeg spørger, om folk 1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed 2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold 3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
                        Tåbelige spørgsmål. Jeg gentager: Falk i en Brøndbytrøje vil give så meget kvalme at jeg slet ikke vil være i stand til at buhe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Tåbelige spørgsmål. Jeg gentager: Falk i en Brøndbytrøje vil give så meget kvalme at jeg slet ikke vil være i stand til at buhe.
                          Så bliv dog på din intellektuelle piedestal og lad vær' med at svare, hvis det er under din værdighed. Jeg spørger helt oprigtigt, fordi jeg selv er i tvivl om, hvordan jeg vil reagere, hvis han skifter til BIF eller FCM.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                            Så bliv dog på din intellektuelle piedestal og lad vær' med at svare, hvis det er under din værdighed. Jeg spørger helt oprigtigt, fordi jeg selv er i tvivl om, hvordan jeg vil reagere, hvis han skifter til BIF eller FCM.
                            For mit vedkommende kan jeg svare at jeg selv vil buhe når han har bolden og jeg vil højest sandsynligt svine ham til hvis han kom tæt på et sted hvor jeg står.. Jeg vil desværre slet ikke kunne lade være. Også selvom det ville koste et evt gensyn. Jeg vil ALDRIG kunne tilgive sådan et skifte..
                            Hvis han skiftede til FCK ville jeg i det mindste have 2 grams forståelighed.. Vil stadig buhe men nok ikke svine ham til..
                            Ved ikke om det giver mening men det er sådan det nu er

                            Comment


                              Mine svar (nok ikke en kæmpe overraskelse):
                              (om folk)
                              1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed
                              NEJ
                              2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold
                              JA
                              3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
                              JA


                              ... men lad os nu se om det kommer så vidt, inden vi finder høtyvene frem. Celtic spøger volsomt i kulissen lige nu.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Mine svar (nok ikke en kæmpe overraskelse):
                                (om folk)
                                1) mener, at Falk har gjort så meget for klubben, at man bør bide et Brøndby-skifte i sig og ikke buhe specifikt af ham, men kun af holdet som helhed
                                NEJ
                                2) mener, at Falk, såfremt han skifter til Brøndby, blot er at regne for almindeligt Brøndby trash som resten af BIF's hold
                                JA
                                3) mener, at Falk er endnu værre Brøndby trash end resten af BIF, fordi han har forrådt os til fordel for konkurrenten, og derfor skal kampbuhes, hver gang han rører bolden på stadion?
                                JA... men lad os nu se om det kommer så vidt, inden vi finder høtyvene frem. Celtic spøger volsomt i kulissen lige nu.
                                Enig

                                Comment

                                Working...
                                X