Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tæt på 15 klubber så på Falk i sidste uge mod Aab skriver EB

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mandag/5705156

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tæt på 15 klubber så på Falk i sidste uge mod Aab skriver EB

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mandag/5705156
      Så må vi håbe at klubberne vælger ud fra den kamp, fordi så tør jeg godt at love, at Falk stadigvæk er her på tirsdag. 😊

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Så må vi håbe at klubberne vælger ud fra den kamp, fordi så tør jeg godt at love, at Falk stadigvæk er her på tirsdag. 

        Comment


          Læs det sidste her. Lyder som om der har været et tilbud hvor Falk ville have været afsted. Men det var ikke mere interessant end OB

          http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-tr...bliver-indtakt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Læs det sidste her. Lyder som om der har været et tilbud hvor Falk ville have været afsted. Men det var ikke mere interessant end OB

            http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-tr...bliver-indtakt
            HSV? Bundesligaen er naturligvis interessant - men at komme til et galehus gør det jo fuldstændig uinteressant, hvis man tænker på andet end pengene!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              HSV? Bundesligaen er naturligvis interessant - men at komme til et galehus gør det jo fuldstændig uinteressant, hvis man tænker på andet end pengene!
              Hmmm. Uanset hvad, må Bundesliga være interessant.. Uanset hvilken klub..

              Comment


                Falk regner med at blive og udelukker ikke en forlængelse

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lk-bliver-i-ob

                Comment


                  Der faldt et rygte på Ekstrabladets live dækning af sidste transferdag, at FCM her til formiddag har forhørt sig på køb af Rasmus Falk.

                  En bruger stillede spørgsmålet - Michael Qureshi havde også hørt rygtet!

                  Det MÅ bare ikke ske!!!
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                  JM Barometer 1
                  2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Qureshi har da så også lige selv slået det ned, så vidt jeg kan se..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                      Der faldt et rygte på Ekstrabladets live dækning af sidste transferdag, at FCM her til formiddag har forhørt sig på køb af Rasmus Falk.

                      En bruger stillede spørgsmålet - Michael Qureshi havde også hørt rygtet!

                      Det MÅ bare ikke ske!!!
                      ja her er det men det tror jeg ikke kommer til at ske


                      11:03
                      Jonas
                      Brugerkommentar fra Jonas:
                      Der går rygter om at FCM har forhørt sig på Falk her til formiddag. Har du hørt noget om dette?


                      Svar fra Michael Qureshi:
                      Har også hørt rygtet.
                      Men jeg ser ikke det ske, at FCM køber Rasmus Falk i OB i dette transfervindue.
                      For det første fordi de ikke henter de store transferindtægter på Pione Sisto-salg.
                      OB vil kunne presse prisen op helt over de 15 mio. kr., og det har FCM ingen intentioner om at smide.
                      De er svækket med Rilwan Hassans skade, men de er ikke desperate. De har jo Pione og Royer som førstevalg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                        Der faldt et rygte på Ekstrabladets live dækning af sidste transferdag, at FCM her til formiddag har forhørt sig på køb af Rasmus Falk.

                        En bruger stillede spørgsmålet - Michael Qureshi havde også hørt rygtet!

                        Det MÅ bare ikke ske!!!
                        FCM ville være en mulighed for Falk, der kunne blive i DK og få mere spændende kampe og sikkert mange penge og en bedre drevent klub. Det kommer alene an på størrelsen af OB-hjertet.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Qureshi har da så også lige selv slået det ned, så vidt jeg kan se..
                          Han sagde vel bare, at OB kunne presse prisen over 15 mio, og at FCM nok ikke var desperate nok til at betale det...
                          Men i og med - og med historien in mente - at de betalte over 20 mio for Jonas Borring, så tror jeg, at det er et spørgsmål om hvad Falk vil, mere end om hvad FCM vil betale...
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            Jeg reposter lige et tidligere indlæg fra guldtilob, da det nu er mere aktuelt end nogensinde.

                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
                            Det ville være en katastrofe, hvis han smuttede gratis til sommer!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Jeg reposter lige et tidligere indlæg fra guldtilob, da det nu er mere aktuelt end nogensinde.



                              Det ville være en katastrofe, hvis han smuttede gratis til sommer!
                              Det må simpelthen ikke ske!!!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det må simpelthen ikke ske!!!!!
                                Jeg tror han afventer og ser udviklingen i OB før han forlænger , hænger vi fast i bunden vil han udleve sine ambitioner enten til vinter eller senest til sommer. Kommer vi op imod toppen og er der udsigt til forbedringer i truppen til vinter tror jeg godt han kan overtales til en forlængelse .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X