Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det der - det giver mening. Jeg er helt med på følelserne, men jeg ville ønske, at OBs ledelse tænker sådan her. Fordi det betaler sig at vinde.
    Jeg forstår ikke alle snakker om at Rasmus Fal(s)k er forskellen mellem at OB vinder eller taber, eller hans blotte tilstedeværelse i klubben flytter os op i tabellen?? Det er der jo ingen garanti for! Han har i hvert fald ikke flyttet os op de sidste 3-4 sæsoner, kan vi blot konstatere...

    Bevares han HAR været god for os - men der er ingen garanti for at han også er det i foråret, nu hvor fremtiden ligger hos en konkurrent, så tankerne også er der. Det er set før at selv de dygtigste spillere underpræsterer i perioder. Hele situationen vil fylde i klubben, blandt fans og i medierne foråret igennem - også hos Fal(s)k. Det er uundgåeligt. De er bare mennesker. Se på Emil Larsen (som imø. var ligeså lovende) og den shit storm han fik, fordi han underpræsterede - allerede inden han erklærede, at han ikke kunne lide klubbens fans. Skulle den risiko være mindre NU, for Rasmus Fal(s)k, EFTER han har vist sig i fjendens trøje? Bliver RF så træt af shit stormen hver weekend, at han mister fokus, og bare ønsker sig væk og går og venter på at at bliver sommer, og det afspejles i hans præstationer? You do the math... men det er alt andet lige, også en kalkuleret risiko OB skal tænke med ind i det samlede regnestykke. Alt andet ville da være både tåbeligt og uprofessionelt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Han spillede 1. halvleg i træningskampen mod Helsingør. På et tidspunkt tog han et af de der 50-meters returløb, og tacklede igennem på en Helsingørspiller der var på vej mod vores mål. I en træningskamp. I ti graders frost. Jeg må indrømme, at jeg var imponeret af indstillingen. Der tror jeg ikke bliver problemer i foråret. Tværtimod.
      Han må føle at han har lidt ekstra, at skulle bevise...

      Jeg er personligt ræveligeglad - og jeg tror heller ikke på, det giver formildende omstændigheder blandt majoriteten af fanskaren.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Jeg forstår ikke alle snakker om at Rasmus Fal(s)k er forskellen mellem at OB vinder eller taber, eller hans blotte tilstedeværelse i klubben flytter os op i tabellen?? Det er der jo ingen garanti for! Han har i hvert fald ikke flyttet os op de sidste 3-4 sæsoner, kan vi blot konstatere...

        Bevares han HAR været god for os - men der er ingen garanti for at han også er det i foråret, nu hvor fremtiden ligger hos en konkurrent, så tankerne også er der. Det er set før at selv de dygtigste spillere underpræsterer i perioder. Hele situationen vil fylde i klubben, blandt fans og i medierne foråret igennem - også hos Fal(s)k. Det er uundgåeligt. De er bare mennesker. Se på Emil Larsen (som imø. var ligeså lovende) og den shit storm han fik, fordi han underpræsterede - allerede inden han erklærede, at han ikke kunne lide klubbens fans. Skulle den risiko være mindre NU, for Rasmus Fal(s)k, EFTER han har vist sig i fjendens trøje? Bliver RF så træt af shit stormen hver weekend, at han mister fokus, og bare ønsker sig væk og går og venter på at at bliver sommer, og det afspejles i hans præstationer? You do the math... men det er alt andet lige, også en kalkuleret risiko OB skal tænke med ind i det samlede regnestykke. Alt andet ville da være både tåbeligt og uprofessionelt.
        Falk har ikke rykket os op i tabellen nej, for det var holdet ikke til. Til gengæld vil jeg påstå at han har reddet os fra nedrykning. Pointsnittet når man ser OB med eller uden Falk bekræfter dette.

        Det der med at nedgøre egne spillere der er på banen, det er langt fra min måde at se tingene på. Jeg er både for gammel til den slags indædt had og holder for meget af klubben til jeg vil risikere skade spillet på banen.

        Jeg synes du taler konflikten op. Jeg vil påstå at det skaber dybere kløfter mellem spiller og fans hvis man har tænkt sig at vise sin utilfredshed til hver kamp. I min bog er det eneste rigtige at ignorere ham, i stedet for at unødigt demonstrere vores mindreværd igen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Han har i hvert fald ikke flyttet os op de sidste 3-4 sæsoner, kan vi blot konstatere...
          Har du også lottotallene til i morgen, nu du kan spå hvordan det ville være gået hvis han ikke havde været i klubben?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Jeg forstår ikke alle snakker om at Rasmus Fal(s)k er forskellen mellem at OB vinder eller taber, eller hans blotte tilstedeværelse i klubben flytter os op i tabellen?? Det er der jo ingen garanti for! Han har i hvert fald ikke flyttet os op de sidste 3-4 sæsoner, kan vi blot konstatere...

            Bevares han HAR været god for os - men der er ingen garanti for at han også er det i foråret, nu hvor fremtiden ligger hos en konkurrent, så tankerne også er der. Det er set før at selv de dygtigste spillere underpræsterer i perioder. Hele situationen vil fylde i klubben, blandt fans og i medierne foråret igennem - også hos Fal(s)k. Det er uundgåeligt. De er bare mennesker. Se på Emil Larsen (som imø. var ligeså lovende) og den shit storm han fik, fordi han underpræsterede - allerede inden han erklærede, at han ikke kunne lide klubbens fans. Skulle den risiko være mindre NU, for Rasmus Fal(s)k, EFTER han har vist sig i fjendens trøje? Bliver RF så træt af shit stormen hver weekend, at han mister fokus, og bare ønsker sig væk og går og venter på at at bliver sommer, og det afspejles i hans præstationer? You do the math... men det er alt andet lige, også en kalkuleret risiko OB skal tænke med ind i det samlede regnestykke. Alt andet ville da være både tåbeligt og uprofessionelt.
            Har du set det hold OB har haft de sidste 3-4 sæsoner?
            Har du set det, så ved du også godt hvorfor vi ikke er sluttet højere.

            KN har tidligere vist at hvis du ikke præsterer ryger du på bænken.
            At udsætte en spiller, hvis han leverer, for shit storm er om muligt ligeså tåbeligt og uprofessionelt som du mener beslutningen om at lade Falk blive i klubben er.
            RF er den spiller der har præsteret bedst for OB i så lang tid, kan han holde fokus (personligt ser jeg ham super professionel, så ja det tror jeg) så kan han meget vel blive forskellen mellem noget der betyder noget liga mæssigt og endnu en sæson som det hold de andre griner af i ligaen. Jeg synes det kunne være super fedt hvis RF spiller godt, fordi han vil vise respekt til den klub der betaler hans løn. Så vil der være en del af tilskuerne der buher når han laver assist eller scorer, og så bliver de til grine af alle andre i Danmark.
            Der vil stå nogen der synes det er fantastisk han stadigvæk kan levere. Og vil hylde ham for den spiller han er professionel til det sidste. Det er den type spiller jeg kun kan tage hatten af for.

            Men bliver spændende hvem af os der får ret.

            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Han må føle at han har lidt ekstra, at skulle bevise...

            Jeg er personligt ræveligeglad - og jeg tror heller ikke på, det giver formildende omstændigheder blandt majoriteten af fanskaren.
            At jeg så er i mod at man skal buhe af ens spiller hvis han levere, er en anden og en afdebateret side af sagen.
            Så er det godt det er en fanskare der skal beslutte det og ikke kun dig.

            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
            Falk har ikke rykket os op i tabellen nej, for det var holdet ikke til. Til gengæld vil jeg påstå at han har reddet os fra nedrykning. Pointsnittet når man ser OB med eller uden Falk bekræfter dette.

            Det der med at nedgøre egne spillere der er på banen, det er langt fra min måde at se tingene på. Jeg er både for gammel til den slags indædt had og holder for meget af klubben til jeg vil risikere skade spillet på banen.

            Jeg synes du taler konflikten op. Jeg vil påstå at det skaber dybere kløfter mellem spiller og fans hvis man har tænkt sig at vise sin utilfredshed til hver kamp. I min bog er det eneste rigtige at ignorere ham, i stedet for at unødigt demonstrere vores mindreværd igen
            Du har en masse gode og fornuftige punkter, glæder mig til at se hvad der sker på stadion.

            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Har du også lottotallene til i morgen, nu du kan spå hvordan det ville være gået hvis han ikke havde været i klubben?
            Han skal vel ikke give dem til forum, det vil da være dumt hvis han kan vinde en god slat penge :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Han skal vel ikke give dem til forum, det vil da være dumt hvis han kan vinde en god slat penge :)
              Ja, det er en god pointe :)
              Måske en forudsigelse af en god spiller OB kunne hente billigt var bedre for alle parter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Har du set det hold OB har haft de sidste 3-4 sæsoner?
                [I]Har du set det, så ved du også godt hvorfor vi ikke er sluttet højere.
                Falks mange afbændere er en del af den grund... men forstår godt hvad du mener...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Falks mange afbændere er en del af den grund... men forstår godt hvad du mener...
                  Til gengæld har han haft pænt mange assists!
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Med hensyn til Ninja agentens nye kælenavn til Falk synes jeg vi skal se på mulighederne for at få en reklame på storskærmen og smide den her på (den danske i hvert fald) https://youtu.be/eUtKUL9LGXQ

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Med hensyn til Ninja agentens nye kælenavn til Falk synes jeg vi skal se på mulighederne for at få en reklame på storskærmen og smide den her på (den danske i hvert fald) https://youtu.be/eUtKUL9LGXQ
                      Ja, og vi kunne heldigvis også lade være...

                      Comment


                        At dømme efter, hvor meget spilletid nr. 9 får i træningskampene, også i dag, tyder det på, at han absolut indgår i forårsplanerne hos KN, med mindre han self. smutter inden mandag....
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Falk har ikke rykket os op i tabellen nej, for det var holdet ikke til. Til gengæld vil jeg påstå at han har reddet os fra nedrykning. Pointsnittet når man ser OB med eller uden Falk bekræfter dette.

                          Det der med at nedgøre egne spillere der er på banen, det er langt fra min måde at se tingene på. Jeg er både for gammel til den slags indædt had og holder for meget af klubben til jeg vil risikere skade spillet på banen.

                          Jeg synes du taler konflikten op. Jeg vil påstå at det skaber dybere kløfter mellem spiller og fans hvis man har tænkt sig at vise sin utilfredshed til hver kamp. I min bog er det eneste rigtige at ignorere ham, i stedet for at unødigt demonstrere vores mindreværd igen
                          Hvis du mener, han har reddet os fra nedrykning, har han vel også flyttet os i tabellen..? Kan du ikke lige beslutte dig inden vi fortsætter, så præmissen er den samme. Og smid gerne et link til den "med/uden Fal(s)k" statistik, for så vil jeg gerne komme med min vinkel på den...

                          Naturligvis skaber det kløft mellem spiller og fans, når spiller vælger at gå over til fjenden. Det er da logisk.

                          Jeg er dog enig med dig i, at holdet var ikke til det... Hverken med, eller uden Fal(s)k. Deraf min konklusion.

                          Comment


                            Kan nu bedre lide navnet Rasmus Fal$k

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Har du også lottotallene til i morgen, nu du kan spå hvordan det ville være gået hvis han ikke havde været i klubben?
                              Jeg konstaterer at tilstedeværelsen af Rasmus ikke har flyttet os i tabellen. Det er fakta - ikke spådom.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan nu bedre lide navnet Rasmus Fal$k
                                Den var god! Fornemt kreeret. Må jeg kopiere?

                                Comment

                                Working...
                                X