Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg er enig i at det vil være forfærdeligt hvis Falk skifter til Brøndby og det vil være til at tude over hvis han oven i købet flytter til den gule betonghetto transferfrit
    I princippet kan vi dog ikke vide hvad der sker og hvor meget OB-ledelsen rent faktisk gør for at forlænge med ham. Der er jo ikke nogen der kan tvinge ham til at forlænge eller at skifte til en udenlandsk klub med OB-fortjeneste til følge.
    Jeg håber dog stadig vi kan få forlænget med Falk evt. med en aftale om et max. transferbeløb, hvis den "rigtige" klub kommer på banen.

    Falk i en Brøndbytrøje vil simpelthen være for grimt
    Jeg tror da afgjort OB gør hvad der står i deres magt for at forlænge med falk med henblik på et vinter eller sommer-salg, og det burde simpelthen også kunne lykkedes. Falk har været fremragende i en rigtig lang periode nu, og burde sagtens kunne sælges til interessante klubber, selvom han er på kontrakt hos os. Det værste jeg kunne tænke mig er at falk selv ønsker at spille i BIF, for så bliver det jo ikke anderledes end at kontrakten udløber og vi ser skide dumme ud, når han sælges for 15 mio i 2017

    Comment


      Hvis jeg skal være helt ærlig, og uden de stribede briller, så forstår jeg virkelig godt, hvis Falk gerne vil prøve noget nyt. Han spiller i en klub, der ikke har rykket sig en skid de sidste 3-4 år, og han må, med sit talent in mente, have nogle ambitioner, der ikke bliver indfriet i Odense.

      At Brøndby melder sig på banen er jo helt naturligt. Deres kantsspillere er shite, og Troels Bech kender ham fra tiden i Ådalen, ligesom Falk ikke har lagt skjul på, at han godt kan lide at arbejde sammen med Bech. Derudover er han transferfri til sommer, og med BIF's økonomi i betragtning, er det vel noget nær den bedste gratis signing de overhovedet kan få til næste sommer.

      Havde jeg været Rasmus Falk ville jeg dog, som andre også har nævnt, tænke mig rigtig godt om. Jeg vil 100 procent forsøge at fange et skifte til en sub-top hollandsk klub, hvor stilen passer til ham og hvor niveauet trods alt er højere end i Danmark.

      Jeg tror ikke, at han vil udvikle sig synderligt mere i Brøndby end i Odense, og selvom de pisgule måske er et mulehår foran os, så er det jo ikke ligefrem FCK han skifter til.

      Men altså, at en gratis Falk er interessant for Brøndby er vel ikke noget stort chok.

      Comment


        Den eneste mulighed jeg ser for at Falk forlænger i OB er, hvis vi har et vanvittigt godt transfervindue her i vinterperioden, og vi får hentet en masse point i foråret.. Og med en masse point mener jeg; at vi ender i Top 4. - ellers tror jeg simpelthen ikke det er interessant for ham længere.

        Det ville være super ærgerligt, men meget forstående. Han har sgu holdt godt ud igennem en meget lang periode med uro, dårlige indkøb og et skidt spillende OB hold. Derfor kan jeg simpelthen ikke være sur, bitter eller skuffet over et eventuelt skifte. Vi håber alle sammen på at han selvfølgelig ryger udenlands, fordi vi ønsker det bedste for Falk, jeg tænker også vi alle sammen gerne vil se og følge ham i en udenlandsk klub. Ingen håber på at han ryger til en direkte konkurrent.

        Brøndby ville være et stort sats for ham, og det kan gå begge veje. FCK er det eneste hold som konsekvent hvert år er i top 2 - Men som deres hold er sat sammen pt. Så kan jeg ikke umiddelbart se ham gøre nogen stor forskel på et allerede fantastisk hold.

        Mange nævner kun Holland som en god destination for ham, fordi hans stil passer til ligaen? Det synes jeg er en underlig disposition. En spiller som falk kan begå sig på alle hold og der er min. tre hold i hver af de store ligaer, som praktiserer en spillestil som ville passe fantastisk til ham.

        Personligt ville jeg gerne se ham i Spanien for en midt/bundklub, og kan han begå sig på det niveau, så skal han nok få chancen for en større klub, hvis ikke La Liga, så andetsteds.

        Det bliver spændende at se hvor han ender, men jeg har en fornemmelse af at vi nok skal se ham i Brøndby før eller siden..

        Comment


          I gør altså Falk bedre end han er - sorry. Ja, han har lavet mange assists hér i efteråret. Men tit dribler han rundt om sig selv og ind i blindgyder og mister bolden. Defensivt presser han tit alene og uden plan, og derved opgiver en motorvej i sin side. Måske skulle han bruge en mere fri rolle på et hold, hvor han skulle ligge længere fremme uden så mange defensive pligter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Den eneste mulighed jeg ser for at Falk forlænger i OB er, hvis vi har et vanvittigt godt transfervindue her i vinterperioden, og vi får hentet en masse point i foråret.. Og med en masse point mener jeg; at vi ender i Top 4. - ellers tror jeg simpelthen ikke det er interessant for ham længere.

            Det ville være super ærgerligt, men meget forstående. Han har sgu holdt godt ud igennem en meget lang periode med uro, dårlige indkøb og et skidt spillende OB hold. Derfor kan jeg simpelthen ikke være sur, bitter eller skuffet over et eventuelt skifte. Vi håber alle sammen på at han selvfølgelig ryger udenlands, fordi vi ønsker det bedste for Falk, jeg tænker også vi alle sammen gerne vil se og følge ham i en udenlandsk klub. Ingen håber på at han ryger til en direkte konkurrent.

            Brøndby ville være et stort sats for ham, og det kan gå begge veje. FCK er det eneste hold som konsekvent hvert år er i top 2 - Men som deres hold er sat sammen pt. Så kan jeg ikke umiddelbart se ham gøre nogen stor forskel på et allerede fantastisk hold.

            Mange nævner kun Holland som en god destination for ham, fordi hans stil passer til ligaen? Det synes jeg er en underlig disposition. En spiller som falk kan begå sig på alle hold og der er min. tre hold i hver af de store ligaer, som praktiserer en spillestil som ville passe fantastisk til ham.

            Personligt ville jeg gerne se ham i Spanien for en midt/bundklub, og kan han begå sig på det niveau, så skal han nok få chancen for en større klub, hvis ikke La Liga, så andetsteds.

            Det bliver spændende at se hvor han ender, men jeg har en fornemmelse af at vi nok skal se ham i Brøndby før eller siden..
            Det har konsekvenser at træffe så mange ringe beslutninger i ledelsen , med håbløse ansættelser , de håbløse ansatte træffer så andre håbløse beslutninger så som indkøb . Det breder sig som ringe i vandet , først ser man det på banen hvorfra det breder sig til fansene , videre igen til den almindelige tilskuer , så daler interessen fra medierne hvilket koster fra sponsorere og til sidst rammer det også de ellers loyale spillere med ambitioner om mere end middelmådighed ..

            Jeg kan intet overraskende se i det hvis Falk vil væk , og det vil kun være godt for hans udvikling .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              I gør altså Falk bedre end han er - sorry. Ja, han har lavet mange assists hér i efteråret. Men tit dribler han rundt om sig selv og ind i blindgyder og mister bolden. Defensivt presser han tit alene og uden plan, og derved opgiver en motorvej i sin side. Måske skulle han bruge en mere fri rolle på et hold, hvor han skulle ligge længere fremme uden så mange defensive pligter.
              Falk har gennem 2-3 sæsoner ikke haft en eneste samspils mulighed på den centrale midt og efter Emils fald ikke haft nogen i modsat side . Han har fundet godt sammen med Desler som også kan tænke fodbold , og senest med især Fester . Derfor har alt hængt på Falk og når alt skal/har skullet gennem en mand så begår denne altså en del fejl for han bliver ikke aflastet i det offensive spil .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                Han siger det sådan set selv: "Kent Nielsen-projektet, synes jeg, er super spændende, men om jeg skal være en del af det fremover, det er svært at sige. Der er ingen tvivl om, at jeg synes, at klubben bevæger sig i den rigtige retning, men noget af det, jeg tænker på, er, at jeg gerne vil prøve at spille for et tophold eller et hold i en anden liga. Og det kan være, hvis jeg tror, at OB har potentialet til at blive det inden for kort tid, at OB stadig er spændende for mig, men jeg vil selvfølgelig som alle andre fodboldspillere vinde flere kampe end det modsatte"
                Det her er skræmmende. Det virker klart, at Falk er klar på et skifte til en af de to københavnske hvis han skulle få buddet, og det må jeg ærligt sige - det kan jeg ikke tilgive ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Det her er skræmmende. Det virker klart, at Falk er klar på et skifte til en af de to københavnske hvis han skulle få buddet, og det må jeg ærligt sige - det kan jeg ikke tilgive ham.
                  Fedt nok at man ser det som en personlig ting at han skifter væk.

                  Det er simpelthen pinligt at man ikke kan unde en af vores talenter muligheden for noget bedre end det vi kan tilbyde.

                  Det er sgu da helt forståeligt at han vil prøve at vinde flere kampe end det modsatte som han selv kalder det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Fedt nok at man ser det som en personlig ting at han skifter væk.

                    Det er simpelthen pinligt at man ikke kan unde en af vores talenter muligheden for noget bedre end det vi kan tilbyde.

                    Det er sgu da helt forståeligt at han vil prøve at vinde flere kampe end det modsatte som han selv kalder det.
                    Enig pilen peger på ledelsen ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Skifter Falk tilværelsen i OB ud med Bundbæ, så finder jeg hans sportstaske og lægger en dej i den. Det er utilgiveligt!

                      Og støder jeg nogensinde på Thorborg og de andre riddere om det runde bord, så får de verdens største MØGFALD for deres inkompetente ledelse, og for at køre min klub i sænk de sidste 5-6 sæsoner.

                      Lader de vores største talent i årtier smutte imellem fingrene på dem, til fordel for FUCKING Brøndby, fordi de ikke kan opfylde ambitionen om at spille med i toppen, så er bunden simpelthen nået!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Skifter Falk tilværelsen i OB ud med Bundbæ, så finder jeg hans sportstaske og lægger en dej i den. Det er utilgiveligt!

                        Og støder jeg nogensinde på Thorborg og de andre riddere om det runde bord, så får de verdens største MØGFALD for deres inkompetente ledelse, og for at køre min klub i sænk de sidste 5-6 sæsoner.

                        Lader de vores største talent i årtier smutte imellem fingrene på dem, til fordel for FUCKING Brøndby, fordi de ikke kan opfylde ambitionen om at spille med i toppen, så er bunden simpelthen nået!
                        Jeg undrer mig nogle gange over holdningen til Thorborg , man vil gerne have hans penge og helst mere end det han smider i pt , men man ønsker ham ad helvede til . Uden hans penge ville vi sejle slemt og det er vel fair han ønsker indflydelse for sin investering ?

                        Ja ledelsen har truffet gale valg som jeg skriver andet steds så koster det . At vi så har været helt i skoven mht transfervinduer gennem flere år ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Enig pilen peger på ledelsen ..
                          Enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Falk har gennem 2-3 sæsoner ikke haft en eneste samspils mulighed på den centrale midt og efter Emils fald ikke haft nogen i modsat side . Han har fundet godt sammen med Desler som også kan tænke fodbold , og senest med især Fester . Derfor har alt hængt på Falk og når alt skal/har skullet gennem en mand så begår denne altså en del fejl for han bliver ikke aflastet i det offensive spil .
                            Han har klart haft nogle udfordringer med dårlige holdkammerater. Jeg mener også at skylden for Falks uforløste potentiale ( for jeg mener han kan meget mere end dét han viser) hviler på hans opgaver på banen, hvor han ikke har sine kompentencer. I den sammenhæng kunne han have godt af noget personlig coaching til hvordan han kan løfte sit eget spil. Jeg tvivler faktisk på Kent Nielsens coachingegenskaber og på hans taktiske kunnen.

                            En opstilling med det nuværende hold kunne også være

                            Koval
                            Lund Jonasson Nielsen Skulason
                            Desler Makrini Greve
                            Falk Festersen
                            Zohore

                            Det ville give Falk en mere fri rolle og samtidig styrke defensiven

                            Comment


                              Falk siger jo mellem linierne at der skal investeres kraftigt i truppen for at der er mulighed for forlængelse..
                              Han er pisse træt af at spille på et bundhold. Who can blame him..
                              Men hvis Falk forlader OB uden vi får en krone er det simpelthen en katastrofe

                              Comment


                                Synes der er mange vinkler på det her, og det er svært at komme frem til hvad jeg tror der sker, men hælder dog nok mest til at han er på vej væk...

                                Mht. BIF, så er det rigtigt at han havde et godt forhold til TB, men de kommer jo ikke til at arbejde sammen i BIF, TB sidder i en hel anden stilling... Omvendt har Falk og Frank lidt fortid fra et af U-landsholdene, så han kender da lidt til Frank...

                                Jeg er også ret sikker på at Falk godt har kunne se nogen ligheder mellem OB og BIF... De taber feks. de 3 første runder i år, og formår først at hente en sejr i 5. runde, så de svinger også ret meget, feks. kan de også vinde over FcK, men blive slagtet stort af AaB... Og så har de også de her "forbandelser" som at de feks. bare ikke kan vinde over et hold som Hobro... Jeg synes stadig BIF virker som en noget usikker størrelse, og jeg tror ikke det tiltaler ham, men de har selvfølgelig formået at være med længere fremme, og det vil jo være et + for dem...

                                Mht. Thorborg, så skal vi lige have med, at den træner som Falk nævner i artiklen, og som muligvis kan være en af grundene til at han kunne forlænge, jo er skaffet ved hjælp af Thorborgs millioner...

                                Mht. Falk, så kommer jeg ikke til at hade ham fordi han skulle ende i FcK, BIF, eller FcM, men jeg kommer selvfølgelig heller ikke til at synes mere om ham, og han vil nok som tidligere OBere ret hurtigt ryge over i bunken der hedder, ligegyldige spillere i andre klubber... nå, men der er vi jo ikke nu, han er heldigvis pt. OB spiller, hvilket vi nyder ret godt af...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X