Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Mange mener, at Falk spillede en god kamp i går - det synes jeg faktisk ikke. Alt for tit lå han for langt tilbage på banen. Jeg savnede at han lykkedes med nogle flere driblinger og ikke mindst at tiltvinge sig nogle frispark omkring feltet. Jeg synes, at han var meget mindre omkring modstanderens felt i denne kamp, i forhold til, hvad man kan forvente af ham. Tager jeg helt fejl?
    Jeg er enig, synes ikke det var nogen speciel kamp fra hans side på nogen måde... Ærgerligt i så stor en kamp, men det vil nok bare være sådan at der også er kampe der ikke helt er på 100, og han har løftet meget den sidste tid... Det synes måske også af mere fordi der ikke rigtig er nogen til at tage over når han ikke top præsterer, men som sagt enig, ikke nogen særlig kamp af ham i går...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Mange mener, at Falk spillede en god kamp i går - det synes jeg faktisk ikke. Alt for tit lå han for langt tilbage på banen. Jeg savnede at han lykkedes med nogle flere driblinger og ikke mindst at tiltvinge sig nogle frispark omkring feltet. Jeg synes, at han var meget mindre omkring modstanderens felt i denne kamp, i forhold til, hvad man kan forvente af ham. Tager jeg helt fejl?
      Han havde i hvert fald mange gode aktioner, både når det kommer til afleveringer og driblinger ... umiddelbart klart bedste mand sammen med Zohore.

      At han måske søger længere tilbage bunder i at han er nødt til at hjælpe bolden frem ... da stort set ingen andre kan.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Han havde i hvert fald mange gode aktioner, både når det kommer til afleveringer og driblinger ... umiddelbart klart bedste mand sammen med Zohore.

        At han måske søger længere tilbage bunder i at han er nødt til at hjælpe bolden frem ... da stort set ingen andre kan.
        Men hvor mange gange lykkedes det ham at sætte vores angribere i scene? Som jeg husker det ikke mange. Hvor mange var hans driblinger et sted på banen, hvor de gør en forskel? Ikke så mange som jeg husker det. I det lys, synes jeg at han får for lidt ud af det han roses så meget for.

        Comment


          Afleveringer og driblinger giver desværre ikke point. Vil han ikke forlænge må man satse på andre. Hvorfor holde ham varm til bif. Ryger han på tribunen stiger prisen. Bare se på AK han blev penge værd for Aab selvom han var gratis.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Afleveringer og driblinger giver desværre ikke point. Vil han ikke forlænge må man satse på andre. Hvorfor holde ham varm til bif. Ryger han på tribunen stiger prisen. Bare se på AK han blev penge værd for Aab selvom han var gratis.
            Nej hold nu op, selvfølgelig stiger prisen ikke ved, at han ikke spiller :D.

            Vellykkede afleveringer og driblinger fører til point ... jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal argumentere for det, det er sådan lidt grundlæggende.
            Last edited by Entusiastens; 02-11-2015, 23:12.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Men desværre har han også en høj fejlprocent i disse driblinger og for at gøre det helt klart. Så er falken vores bedste spiller ingen tvivl om det. Så må jeg bare sige at El er vores bedste venstre kant og næsten alle ønsker ham ad helvedes til. Same same i min verden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                Men desværre har han også en høj fejlprocent i disse driblinger og for at gøre det helt klart. Så er falken vores bedste spiller ingen tvivl om det. Så må jeg bare sige at El er vores bedste venstre kant og næsten alle ønsker ham ad helvedes til. Same same i min verden.
                For mig en mystisk logik .
                Hvordan har du det så med de øvrige 10 Spillere med kontraktudløb ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                  Men desværre har han også en høj fejlprocent i disse driblinger og for at gøre det helt klart. Så er falken vores bedste spiller ingen tvivl om det. Så må jeg bare sige at El er vores bedste venstre kant og næsten alle ønsker ham ad helvedes til. Same same i min verden.
                  Falk fører assist listen i superligaen ( + han mangler at få tilskrevet 2) og hvis der var anden assist ligesom i ishockey, havde han haft 4-5 mere.
                  Så at du ikke mener det giver point er jo klart en fejl du har opfundet.

                  EL er selvfølgelig vores bedste venstre kant, hvorfor tror du ellers at han spiller hver eneste kamp?

                  Men IGEN FALK er ikke en spiller der bare skal smides på tribunen, det er om muligt det dummeste jeg har hørt meget længe, og jeg har alligevel hørt en del 'lort'.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Falk fører assist listen i superligaen ( + han mangler at få tilskrevet 2) og hvis der var anden assist ligesom i ishockey, havde han haft 4-5 mere.
                    Så at du ikke mener det giver point er jo klart en fejl du har opfundet.

                    EL er selvfølgelig vores bedste venstre kant, hvorfor tror du ellers at han spiller hver eneste kamp?

                    Men IGEN FALK er ikke en spiller der bare skal smides på tribunen, det er om muligt det dummeste jeg har hørt meget længe, og jeg har alligevel hørt en del 'lort'.
                    Emil kan - når han ellers gider, og der ikke er romkugler på tilbud ved bageren - skabe noget uventet. Derfor er det fristende at bruge ham. Men vi ser det for sjældent, og når han starter, så spiller vi ofte med en mand i undertal. Jeg tror, at han langsomt bliver udfaset fra startopstillingen, når vi har et reelt alternativ (en fuldt kampklar Desler).

                    Jeg ser frem til, at han ikke længere er i klubben. Evnerne er der; mentaliteten og attituden mangler.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                      Men desværre har han også en høj fejlprocent i disse driblinger og for at gøre det helt klart. Så er falken vores bedste spiller ingen tvivl om det. Så må jeg bare sige at El er vores bedste venstre kant og næsten alle ønsker ham ad helvedes til. Same same i min verden.
                      Jeg forstår ikke din logik ...
                      Falk har et stort potentiale og udfylder en pæn del af det nu, derfor er han den mest værdifulde spiller for holdet pt.
                      Emil har også et stort potentiale men udfylder meget lidt af det i øjeblikket, derfor er han ikke værdifuld for holdet pt.

                      Igen forsøger du at sammenligne to spillere, hvor det ganske enkelt ikke giver mening ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                        Emil kan - når han ellers gider, og der ikke er romkugler på tilbud ved bageren - skabe noget uventet. Derfor er det fristende at bruge ham. Men vi ser det for sjældent, og når han starter, så spiller vi ofte med en mand i undertal. Jeg tror, at han langsomt bliver udfaset fra startopstillingen, når vi har et reelt alternativ (en fuldt kampklar Desler).

                        Jeg ser frem til, at han ikke længere er i klubben. Evnerne er der; mentaliteten og attituden mangler.
                        Du har fuldstændig ret, og det argumenterer jeg heller ikke i mod.

                        Bare en skam han har mistet lysten til OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Du har fuldstændig ret, og det argumenterer jeg heller ikke i mod.

                          Bare en skam han har mistet lysten til OB.
                          Jeg tænker at han måske alligevel ikke har, hvad der skal til for at være professionel fodboldspiller på det niveau, han gerne ser sig selv. Det gik i den trygge Lyngby tid hvor der ikke var de store forventninger til og pres på ham. Han virker ikke stærk nok mentalt og helt ærligt, hvad har han lagt på sit spil det sidste års tid? Umiddelbart har han ikke udviklet sig spillemæssigt overhovedet - nærmere afviklet sig i stedet. Han virker ikke som en der har ærgerrighed nok til en spændede karriere. Jeg har aldrig set ham brænde igennem til de mange træninger jeg har overværet i Ådalen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Jeg tænker at han måske alligevel ikke har, hvad der skal til for at være professionel fodboldspiller på det niveau, han gerne ser sig selv. Det gik i den trygge Lyngby tid hvor der ikke var de store forventninger til og pres på ham. Han virker ikke stærk nok mentalt og helt ærligt, hvad har han lagt på sit spil det sidste års tid? Umiddelbart har han ikke udviklet sig spillemæssigt overhovedet - nærmere afviklet sig i stedet. Han virker ikke som en der har ærgerrighed nok til en spændede karriere. Jeg har aldrig set ham brænde igennem til de mange træninger jeg har overværet i Ådalen.
                            Det har muligvis ret.

                            I starten af OB tiden da det hele gik godt, spillede han udemærket efter min mening.

                            Men ligeså snart der skulle kæmpes om hver bold har han været støt dalende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Jeg tænker at han måske alligevel ikke har, hvad der skal til for at være professionel fodboldspiller på det niveau, han gerne ser sig selv. Det gik i den trygge Lyngby tid hvor der ikke var de store forventninger til og pres på ham. Han virker ikke stærk nok mentalt og helt ærligt, hvad har han lagt på sit spil det sidste års tid? Umiddelbart har han ikke udviklet sig spillemæssigt overhovedet - nærmere afviklet sig i stedet. Han virker ikke som en der har ærgerrighed nok til en spændede karriere. Jeg har aldrig set ham brænde igennem til de mange træninger jeg har overværet i Ådalen.
                              Jeg tror ikke du rammer helt ved siden af her, den tanke har også strejfet mig... Man kan selvfølgelig godt sige at han også har haft en ret svær tid, dels selvforskyldt, men selvom han har lært nogen ting, så synes jeg slet ikke han har rejst sig til at ligne noget en "seriøs" klub ville satse på... Han er dog gratis, så skal selvfølgelig aldrig sige aldrig...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Falk fører assist listen i superligaen ( + han mangler at få tilskrevet 2) og hvis der var anden assist ligesom i ishockey, havde han haft 4-5 mere.
                                Så at du ikke mener det giver point er jo klart en fejl du har opfundet.

                                Det bliver måske en anelse mere tydeligt hvis man kigger på det der giver 3 point. Mål og assist så falder falken nået ned i rækken og tager vi sidste sæson er han ikke engang i top 20. Her bliver det festersen der er klart den bedste af de 2. Så hellere festersen end falken hvis han alligevel skifter væk. Så brug greven istedet.

                                Comment

                                Working...
                                X