Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man kunne jo tilbyde en forlængelse med 2 år frikøb klausul hvor falk får 50 % af transfer summen 😆

    Comment


      Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
      Man kunne jo tilbyde en forlængelse med 2 år frikøb klausul hvor falk får 50 % af transfer summen 
      Mon ikke, at man har forsøgt lidt af hvert, men der er trods alt også grænser for, hvor langt klubben kan strække sig.
      Vi må jo også sande, at det simpelthen kan være, at Falk ikke har lyst til at blive. Selvom jeg elsker Falk og synes, at han er fantastisk, så ser det lige pt ikke ud til, at talentet rækker til en top-topkarriere, så et transferfrit skifte til sommer (stadig som et relativt varmt navn), hvor han formentlig kan score en god sign-on-fee, kan også være en ganske fin økonomisk sikring for ham

      Comment


        hvis jeg var falk så ville jege vente til efter vinter vinduet - og se om JH levere nogle forstærkninger til det forsvar - sker det ikke, er det jo en klar melding om manglende ambitioner og vilje - og så ville jeg søge nye græsgange

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          hvis jeg var falk så ville jege vente til efter vinter vinduet - og se om JH levere nogle forstærkninger til det forsvar - sker det ikke, er det jo en klar melding om manglende ambitioner og vilje - og så ville jeg søge nye græsgange
          Enig
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            hvis jeg var falk så ville jege vente til efter vinter vinduet - og se om JH levere nogle forstærkninger til det forsvar - sker det ikke, er det jo en klar melding om manglende ambitioner og vilje - og så ville jeg søge nye græsgange
            Mon ikke han bliver solgt i vinduet hvis ikke han forlænger inden ... Måske i sidste time for peanuts til BIF men at lade ham gå transferfrit kan JH sq da ikke overleve ... Vel???
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Mon ikke han bliver solgt i vinduet hvis ikke han forlænger inden ... Måske i sidste time for peanuts til BIF men at lade ham gå transferfrit kan JH sq da ikke overleve ... Vel???
              Det håber jeg ikke at han gør. Altså at JH overlever..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Mon ikke han bliver solgt i vinduet hvis ikke han forlænger inden ... Måske i sidste time for peanuts til BIF men at lade ham gå transferfrit kan JH sq da ikke overleve ... Vel???
                han overlever da heller ikke et salg til bif - hvis ikke det er et stort salg. Sælge ham til en dansk konkurrent for ingenting - så hellere lade ham gå gratis - og håbe han tager til udlandet.

                men man skal ud og prøve at overbevise falk om der er et perspektiv i OB - tror såmænd nok de kan finde hinanenden økonomisk og med nogel aftale om et evt. salg. Men er der intet der tyder på markante forbedringer - hvorfor så forlænge.

                Ny målmand (kommer jo nok først til sommer) Men forsvaret skal man simpelthen smide nogle kroner efter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det håber jeg ikke at han gør. Altså at JH overlever..
                  Håber ikke det er ham som skal købe ind til vinter .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Håber ikke det er ham som skal købe ind til vinter .
                    Tror jeg desværre han skal

                    Comment


                      Tja der er jo ikke rigtig nogle alternativer som vi kan tiltrække. Når der hverken er penge i kassen eller fremgang at spore.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Mon ikke han bliver solgt i vinduet hvis ikke han forlænger inden ... Måske i sidste time for peanuts til BIF men at lade ham gå transferfrit kan JH sq da ikke overleve ... Vel???
                        Skid for pengene. Jeg vil hellere lade gå ham transferfri i sommeren end at sælge ham til Brøndby i vintervinduet.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Hvis han ikke forlænger kan vi vel ligeså godt begynde at bygge holdet op uden falken. Så hvis man vurderer det er umuligt bør han sættes på bænken.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                            Hvis han ikke forlænger kan vi vel ligeså godt begynde at bygge holdet op uden falken. Så hvis man vurderer det er umuligt bør han sættes på bænken.
                            Det ville da være tosset at gøre. Af mange årsager som jeg ikke orker at taste ind lige nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det ville da være tosset at gøre. Af mange årsager som jeg ikke orker at taste ind lige nu
                              Det kan jeg også kun give dig ret I.

                              Der er ingen grundt til at vi laver en Aab, og især ikke med en af vores bedste spillere.

                              Så er det klart bedre at få de egenskaber Falk har i et halvt år, han kan være med til at sikre os en del point.

                              Comment


                                Mange mener, at Falk spillede en god kamp i går - det synes jeg faktisk ikke. Alt for tit lå han for langt tilbage på banen. Jeg savnede at han lykkedes med nogle flere driblinger og ikke mindst at tiltvinge sig nogle frispark omkring feltet. Jeg synes, at han var meget mindre omkring modstanderens felt i denne kamp, i forhold til, hvad man kan forvente af ham. Tager jeg helt fejl?

                                Comment

                                Working...
                                X