Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så blev det en realitet. Nu gør OB MEGET klogt i at få effektueret det her med det samme, så man får omstillet sig spillemæssigt med det samme, og så man undgår en rigtigt kedelig situation i foråret, hvor fans kommer til at hate på "egne" spillere, og der potentielt skabes splid fans i mellem omkring for/imod.

    Det skal vi IKKE udsættes for OB!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Jeg tror, at Morre mener, at han holder med FCK, når de spiller mod vores direkte modstandere, fordi det øger vores chancer for en højere placering i ligaen, hvis de vinder kampene.

      Tænker, at han er pænt ligeglad med, hvordan FCK ellers har det. :-)
      Køber den ikke alligevel. Rivalisering er jo ikke kun baseret på hvordan holdene ligger i ligaen og om man konkurrerer om de samme pladser. I så fald var Man U og Liverpool jo ikke længere rivaler, men de er jo nok af en anden mening i både Liverpool og Manchester.

      Comment


        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...dste-mulighed/

        Hvordan kan han tro, at han får lov, at slutte ordenligt af? Kan slet ikke se det ske.

        Comment


          Nu kan jeg så sige det uden fare for, at skulle trække det tilbage.

          Judas..

          Comment


            Føj jeg brækker mig over dig din lille klubluder.

            Comment


              Av.. Det bliver ikke et sjovt halvår for nummer 9, hvis han bliver her til sommer.
              Lykken er at se Brøndby fejle.

              Comment


                Så må han rådne op på bænken det næste halve år....
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Vi skal ikke have ham rendende 6 mdr. mere, han skal bare pisse af.
                  Utroligt hvad kvinder har af magt.

                  Comment


                    Kære JH

                    Lad ham smutte nu, du behøves ikke tænke selv, bare lad ham smutte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Det kan jo aldrig være Falks problem, at OB ikke har været tidligere ude. Han skylder os ingenting, hvis du spørger mig.. Forlængede han med OB med tanke på et videresalg hurtigst muligt, det er noget af en risiko at tage.

                      Det er super ærgerligt at det nu bliver FCK som kan høste gevinsten, og så kan vi få vores lille procentdel i uddannelsespenge.
                      Nu har OB altså været ude siden august og garanteret strukket sig meget langt for at holde på ham.. Og i min verden er det netop Falks problem og afgørelse, at han skriver under med FCK. Han havde alle chancer for at få en kontrakt i udlandet eller forlænge med OB.

                      Comment


                        Fandens til måde at få ødelagt sin dag på.....se at få ham solgt med det samme!

                        Comment


                          Pinligt af OB og falk. Få dog nogle få mill for ham nu end at lade ham være i et halvt år
                          Mere hvor han er hadet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...dste-mulighed/

                            Hvordan kan han tro, at han får lov, at slutte ordenligt af? Kan slet ikke se det ske.
                            nej virker ærlig talt ret naivt

                            Comment


                              Føj siger jeg bare... Håber på stor sportslig fiasko for ham

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Fandens til måde at få ødelagt sin dag på.....se at få ham solgt med det samme!
                                Næææh.....han skal da bænkes eller smides på tribunen det næste halve år, så FCK får en spiller helt og aldeles ude af form
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X