Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg

    Det bliver måske en anelse mere tydeligt hvis man kigger på det der giver 3 point. Mål og assist så falder falken nået ned i rækken og tager vi sidste sæson er han ikke engang i top 20. Her bliver det festersen der er klart den bedste af de 2. Så hellere festersen end falken hvis han alligevel skifter væk. Så brug greven istedet.
    Hvordan gør du det op..? Jeg tror der er en enkelt af de kampe hvor vi har fået point, hvor Falk ikke har været direkte involveret i et mål, og det var mod FcK...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Jeg gør det ikke op. Jeg konstatere bare at fakta er at andre er bedre. Det er jo trods alt mål der giver 3 point. Her siger jeg så at der er altså andre end falken på banen. Samtidig mener jeg at hvis man allerede nu ved han ikke vil blive og man samtidig har forlænget med Greve. Burde man "måske " allerede nu bygge på fremtiden også selvom det er på bekostning af falken.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
        Jeg gør det ikke op. Jeg konstatere bare at fakta er at andre er bedre. Det er jo trods alt mål der giver 3 point. Her siger jeg så at der er altså andre end falken på banen. Samtidig mener jeg at hvis man allerede nu ved han ikke vil blive og man samtidig har forlænget med Greve. Burde man "måske " allerede nu bygge på fremtiden også selvom det er på bekostning af falken.
        Skal vi så også spille uden målmand , for han redder alligevel ikke de skud modstanderne har på mål ? :-)

        Hvordan har du det med de øvrige 10 spillere med kontraktudløb ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
          Jeg gør det ikke op. Jeg konstatere bare at fakta er at andre er bedre. Det er jo trods alt mål der giver 3 point. Her siger jeg så at der er altså andre end falken på banen. Samtidig mener jeg at hvis man allerede nu ved han ikke vil blive og man samtidig har forlænget med Greve. Burde man "måske " allerede nu bygge på fremtiden også selvom det er på bekostning af falken.
          Jeg synes du simplificerer tingene. Du kan ikke drage sådanne spillemæssige konklusioner udelukkende ud fra den slags tal - dertil er fodbold alt for flydende et spil. Jeg tror du undervurderer den betydning Falk har for holdet rent offensivt, og såmænd også defensivt hvor han bestemt ikke er for doven til at tage et tilbageløb når han har tabt en bold. I kraft af hans evner trækker han også en pokkers masse opmærksomhed hos modstanderen og skaber derved plads til holdkammeraterne, hvilket bl.a. Festersen lukrerer på. Jeg frygter at vi vil blive alt for nemme at lukke for, hvis ikke vi benytter Falks kompetencer. Hvem skal gå ned i banen, modtage bolden og sætte spillet op? Jeg ser ikke at vi har andre som magter den opgave.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Jeg gør det ikke op. Jeg konstatere bare at fakta er at andre er bedre. Det er jo trods alt mål der giver 3 point. Her siger jeg så at der er altså andre end falken på banen. Samtidig mener jeg at hvis man allerede nu ved han ikke vil blive og man samtidig har forlænget med Greve. Burde man "måske " allerede nu bygge på fremtiden også selvom det er på bekostning af falken.
            Hvor mange "3 point" har vi fået ud af alle Zohores mål..? Og gør det AK bedre fordi han skaffede os 3 mod FcK..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Jeg siger ikke falk er dårlig. Men jeg forholder mig til at han med 110% sikkerhed ikke er i OB fra næste sæson. Det er største delen af resten af vores angreb. Jeg har altid lært at angribere arbejder i løbe mønster og dem der fodre dem er bedst når de kender hinanden. Lad os sige det tager lidt tid at lære. Så forstår i måske hvorfor jeg mener man bør uddanne den næste 10 er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                Jeg siger ikke falk er dårlig. Men jeg forholder mig til at han med 110% sikkerhed ikke er i OB fra næste sæson. Det er største delen af resten af vores angreb. Jeg har altid lært at angribere arbejder i løbe mønster og dem der fodre dem er bedst når de kender hinanden. Lad os sige det tager lidt tid at lære. Så forstår i måske hvorfor jeg mener man bør uddanne den næste 10 er.
                Det er jeg med på, prøver egentlig bare at hitte ud af hvordan du finder frem til hvem der er bedst... Tanken om at der kan være en idé i at hive en spiller ud på bænken da han alligevel er væk om lidt, den kan jeg som godt dels følge, om det lige er tilfældet med Falk ved jeg så ikke, hverken om han er væk eller om det er nogen god idé... Om så han er den 1, 2, eller 3 vigtigste/bedste, så er det stadigvæk en væsentlig kapacitet der holdes ude... og ej at forglemme, et par kæmpe store sko den nye 10er skal udfylde, mens vi alle sidder og kan se på at ham ude på bænken kunne gøre det bedre, det er en farlig manøvre at bevæge sig ud i... Som du siger, de er bedst når de kender hinanden, og det er Falk de kender bedst, og det synes jeg vi skal drage nytte af så længe det er muligt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Jeg tænker bare hvis den nye 10 allerede er tiltænkt "desler" som er i truppen eller måske thomasen. Så burde man allerede nu arbejde med det koncept. Tænker man en udefra kan der ventes, men det vil måske så tage det meste af en sæson at lære disse mønstre. Man kan jo kigge på Aab de holdt deres topscorer ude af truppen. Det ligner pt en geni streg fra trænerens side. Det har ihvertfald ikke skadet deres offensiv.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Jeg tænker bare hvis den nye 10 allerede er tiltænkt "desler" som er i truppen eller måske thomasen. Så burde man allerede nu arbejde med det koncept. Tænker man en udefra kan der ventes, men det vil måske så tage det meste af en sæson at lære disse mønstre. Man kan jo kigge på Aab de holdt deres topscorer ude af truppen. Det ligner pt en geni streg fra trænerens side. Det har ihvertfald ikke skadet deres offensiv.
                    Hvis det var Emil ville jeg kunne forstå det .

                    Syntes vi skal stille med det stærkest mulige hold , og det vil Falk være en del af så længe han er her . Desuden syntes jeg det vil være en uværdig måde at tage afsked med Falk på .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvis det var Emil ville jeg kunne forstå det .

                      Syntes vi skal stille med det stærkest mulige hold , og det vil Falk være en del af så længe han er her . Desuden syntes jeg det vil være en uværdig måde at tage afsked med Falk på .
                      Fuldstændig enig.
                      Han skulle jo også gerne vende tilbage en dag. Det ville nok også blive sværere hvis han sluttede med 6 måneder på bænken(tænk Aab/AK)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Jeg synes du simplificerer tingene. Du kan ikke drage sådanne spillemæssige konklusioner udelukkende ud fra den slags tal - dertil er fodbold alt for flydende et spil. Jeg tror du undervurderer den betydning Falk har for holdet rent offensivt, og såmænd også defensivt hvor han bestemt ikke er for doven til at tage et tilbageløb når han har tabt en bold. I kraft af hans evner trækker han også en pokkers masse opmærksomhed hos modstanderen og skaber derved plads til holdkammeraterne, hvilket bl.a. Festersen lukrerer på. Jeg frygter at vi vil blive alt for nemme at lukke for, hvis ikke vi benytter Falks kompetencer. Hvem skal gå ned i banen, modtage bolden og sætte spillet op? Jeg ser ikke at vi har andre som magter den opgave.
                        Jeg er 100 % enig.
                        Falk er en spiller der i hver eneste kamp giver 100 % for holdet, selv når det ikke kører, nogen gange får han ikke hjælp og mister 10 bolde fordi han tager en dribling mere end han burde, men der er også ofte 2-3 spillere omkring ham.
                        Havde vi ikke Falk på banen var de 2-3 spillere på andre af vores spillere og så vil vi for alvor være på den.
                        Falk tager så meget opmærksomhed at AK, Fester og Zohore ofte kan stå fri inde i feltet og score fordi fokus er på Falk.

                        Så vi også i weekenden.

                        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                        Jeg siger ikke falk er dårlig. Men jeg forholder mig til at han med 110% sikkerhed ikke er i OB fra næste sæson. Det er største delen af resten af vores angreb. Jeg har altid lært at angribere arbejder i løbe mønster og dem der fodre dem er bedst når de kender hinanden. Lad os sige det tager lidt tid at lære. Så forstår i måske hvorfor jeg mener man bør uddanne den næste 10 er.
                        110 % sikkerhed. Det er alligevel rimeligt meget når han ikke har afvist at blive.

                        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                        Jeg tænker bare hvis den nye 10 allerede er tiltænkt "desler" som er i truppen eller måske thomasen. Så burde man allerede nu arbejde med det koncept. Tænker man en udefra kan der ventes, men det vil måske så tage det meste af en sæson at lære disse mønstre. Man kan jo kigge på Aab de holdt deres topscorer ude af truppen. Det ligner pt en geni streg fra trænerens side. Det har ihvertfald ikke skadet deres offensiv.
                        Jeg tror ikke Desler er udset som den nye 10'er ala Falk.
                        Desler er udset til at være Desler.
                        Han er ikke helt samme type som Falk, og derfor skal man ikke bare smide Falk væk, har tiltræk en del flere modstandere end Desler vil gøre de kommende par år.

                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvis det var Emil ville jeg kunne forstå det .

                        Syntes vi skal stille med det stærkest mulige hold , og det vil Falk være en del af så længe han er her . Desuden syntes jeg det vil være en uværdig måde at tage afsked med Falk på .
                        Man skal andre lade de bedste spillere sidde udenfor.
                        Hvis du ikke stiller med det bedste hold og holdet så taber, så er problemet det større end at en spiller forlader klubben om et halvt år.


                        Bottom line: FALK er OB og derfor skal man ikke smide ham på en bank eller tribune, sådan behandler man ikke et klub ikon.

                        Comment


                          Har hørt en fugl synge om, at Falk vil kunne indkassere over 4 millioner kroner, hvis han signer for Brøndby. Det er næsten en fordobling af hans nuværende løn :(

                          Jesper Hansen, du hører ikke til i OB. Kim Brink ville have forlænget med Falk og solgt ham for 25 millioner sæsonen efter. Nu får vi max 3 millioner for ham.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Har hørt en fugl synge om, at Falk vil kunne indkassere over 4 millioner kroner, hvis han signer for Brøndby. Det er næsten en fordobling af hans nuværende løn :(

                            Jesper Hansen, du hører ikke til i OB. Kim Brink ville have forlænget med Falk og solgt ham for 25 millioner sæsonen efter. Nu får vi max 3 millioner for ham.
                            Hvis vi sælger til udlandet er chancen for de 3 mill tilstede , hvis Falk signer BIF og de derefter skal frikøbe ham tror jeg ikke på mere en 1 - 1,5 mill som absolut max .

                            Ud over at komme til at spille i toppen øger det også Falk's chance ift igen at komme på landsholdet .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Hvis vi sælger til udlandet er chancen for de 3 mill tilstede , hvis Falk signer BIF og de derefter skal frikøbe ham tror jeg ikke på mere en 1 - 1,5 mill som absolut max .

                              Ud over at komme til at spille i toppen øger det også Falk's chance ift igen at komme på landsholdet .
                              Ja, fordi man automatisk er i nærheden af landsholdet, når man trækker den gule trøje over hovedet. Sørgeligt, men sandt.

                              Jeg aner ikke, hvad OB har tilbudt Falk for at blive (og om de overhovedet har gjort det), men det kan simpelthen ikke passe, at man ikke har været i stand til at lave en kontrakt med nogle udlandsklausuler, som kan få ham til at blive en sæson mere.

                              Nu er der store chancer for, at Falken fortsætter i Brøndby og bliver en af ligaens bedst lønnede spillere (han kommer på niveau med Agger). Det er skidt for OB, og det er skidt for Rasmus, som med sin alder skal til at se mod udlandet, hvis han vil lægge mere på sit spil. Han bliver selvfølgelig god for Brøndby, men han bliver nok ikke markant bedre. I stedet skulle han se at komme af sted til Æresdivisionen.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Ja, fordi man automatisk er i nærheden af landsholdet, når man trækker den gule trøje over hovedet. Sørgeligt, men sandt.

                                Jeg aner ikke, hvad OB har tilbudt Falk for at blive (og om de overhovedet har gjort det), men det kan simpelthen ikke passe, at man ikke har været i stand til at lave en kontrakt med nogle udlandsklausuler, som kan få ham til at blive en sæson mere.

                                Nu er der store chancer for, at Falken fortsætter i Brøndby og bliver en af ligaens bedst lønnede spillere (han kommer på niveau med Agger). Det er skidt for OB, og det er skidt for Rasmus, som med sin alder skal til at se mod udlandet, hvis han vil lægge mere på sit spil. Han bliver selvfølgelig god for Brøndby, men han bliver nok ikke markant bedre. I stedet skulle han se at komme af sted til Æresdivisionen.
                                Tror ikke du skal hænge dig i hvad OB kontra andre klubber tilbyder i kroner , men kig på ambitioner .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X