Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Forstår heller ikke de personer, der kan blive sure på Falk, hvis han ender i Bif. Han har gjort så meget for klubben og har aldrig sagt, at han ikke ville spille for en anden dansk klub. Han har tværtimod holdt alle muligheder åben. Det her er slet ikke det samme som fx Ulrik Laursen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Han har klart haft nogle udfordringer med dårlige holdkammerater. Jeg mener også at skylden for Falks uforløste potentiale ( for jeg mener han kan meget mere end dét han viser) hviler på hans opgaver på banen, hvor han ikke har sine kompentencer. I den sammenhæng kunne han have godt af noget personlig coaching til hvordan han kan løfte sit eget spil. Jeg tvivler faktisk på Kent Nielsens coachingegenskaber og på hans taktiske kunnen.

      En opstilling med det nuværende hold kunne også være

      Koval
      Lund Jonasson Nielsen Skulason
      Desler Makrini Greve
      Falk Festersen
      Zohore

      Det ville give Falk en mere fri rolle og samtidig styrke defensiven
      ... fordi du er tilhænger langbold og fight :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Skifter Falk tilværelsen i OB ud med Bundbæ, så finder jeg hans sportstaske og lægger en dej i den. Det er utilgiveligt!

        Og støder jeg nogensinde på Thorborg og de andre riddere om det runde bord, så får de verdens største MØGFALD for deres inkompetente ledelse, og for at køre min klub i sænk de sidste 5-6 sæsoner.

        Lader de vores største talent i årtier smutte imellem fingrene på dem, til fordel for FUCKING Brøndby, fordi de ikke kan opfylde ambitionen om at spille med i toppen, så er bunden simpelthen nået!
        Største talent ligefrem? Eriksen slår ham med en hel del længder, og så er der spillere som kadrii, utaka og borring og sikkert mange andre.

        On topic: selvfølgelig er det ikke skide godt, hvis han skifter gratis, men ingen af os ved hvem der har ansvaret. Gider falk mere? Har Kent/jesper sagt nej til at han blev solgt? Har det ikke været nogen interesserede klubber?

        Som flere skriver, er det jo helt fair, at falk vil prøve noget mere - noget større. Han har sgu givet klubben meget efterhånden.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Der er vel ingen der kan være uenige i at Falk fortjener et skridt op. Han har ydet meget for os, og har vel i en del år, været eneste lyspunkt, og måske endda en af dem der har reddet os fra den totale fiasko. Men vi har skabt ham, og givet ham chancen for at nå dertil. Og et skifte til Brøndby, uha uha uha. Så kan de godt stikke det nye OB, processer osv. op. Det vil ikke falde i god jord, og det vil kræve sindsygt meget at genoprette en tillid til klubben igen. At skulle se ham få en 3-5 årig aftale i BIF, blomstre og blive solgt videre for 20 mill. ville gøre så ondt, som 97/98 sæsonen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Der er vel ingen der kan være uenige i at Falk fortjener et skridt op. Han har ydet meget for os, og har vel i en del år, været eneste lyspunkt, og måske endda en af dem der har reddet os fra den totale fiasko. Men vi har skabt ham, og givet ham chancen for at nå dertil. Og et skifte til Brøndby, uha uha uha. Så kan de godt stikke det nye OB, processer osv. op. Det vil ikke falde i god jord, og det vil kræve sindsygt meget at genoprette en tillid til klubben igen. At skulle se ham få en 3-5 årig aftale i BIF, blomstre og blive solgt videre for 20 mill. ville gøre så ondt, som 97/98 sæsonen.
            Et skifte til FCK vil gøre ondt , et skifte til BIF vil smerte dybt , men et skifte til bastarden fra Herning-Ikast vil være ubærlig ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Nu jeg lige tænker lidt efter, så synes jeg at huske at det er sket flere gange før det her, at der dukker et Falk/BIF rygte op i tiden op til en OB-BIF kamp, bla. sidste år i starten af sæsonen, husker også kommentatorerne snakkede om rygtet under kampen der... Og også op til vores første kamp i år begyndte rygterne igen, der hvor JH var ude et par dage før kampen og sige at han håbede han endte i udlandet... Og nu sker det så igen, for mindst 3 gang...

              Det er selvfølgelig også en måde at prøve at psyke vores bedste mand på...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det er selvfølgelig også en måde at prøve at psyke vores bedste mand på...
                Det kunne også være fordi det er det mest interessante der er om vores elskede klub for andre der ikke følger OB så tæt som vi.
                Alternativt det der giver mest omtale for det medie der trykker historien.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
                  Forstår heller ikke de personer, der kan blive sure på Falk, hvis han ender i Bif. Han har gjort så meget for klubben og har aldrig sagt, at han ikke ville spille for en anden dansk klub. Han har tværtimod holdt alle muligheder åben. Det her er slet ikke det samme som fx Ulrik Laursen.
                  Han har gjort meget - men her er mit synspunkt dog klokkeklart. Et skift til en dansk klub, er et totalt brud på denne spillers og mit symbolske kærlighedsforhold igennem OB.
                  Med andre ord - jeg kan og vil aldrig tilgive en spiller som gør det - uanset hvem han er og hvor meget han har gjort.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Nu jeg lige tænker lidt efter, så synes jeg at huske at det er sket flere gange før det her, at der dukker et Falk/BIF rygte op i tiden op til en OB-BIF kamp, bla. sidste år i starten af sæsonen, husker også kommentatorerne snakkede om rygtet under kampen der... Og også op til vores første kamp i år begyndte rygterne igen, der hvor JH var ude et par dage før kampen og sige at han håbede han endte i udlandet... Og nu sker det så igen, for mindst 3 gang...

                    Det er selvfølgelig også en måde at prøve at psyke vores bedste mand på...
                    Det er helt sikkert ikke tilfældigt at historien kommer umiddelbart inden vi skal møde netop BIF. Om den så er plantet af BIF eller af diverse journalister for at lave noget ekstra lir op til kampen er ikke til at vide. Det ligger dog fast at BIF ikke må kontakte Falk omkring kontraktsnak før efter nytår. Det bedste Niels Thorborg og Co. kan gøre lige nu er så bare at intensivere forsøget på at forlænge kontrakten med Falk så vi ikke ender med at skulle sende ham gratis til bif næste sommer. Det vil være et ekstremt skidt signal at sende til alle der har interesser i Odense Boldklub og det kan næsten ikke gøres op i penge. Det kræver dog naturligvis også at Falk er interesseret i at blive i OB lidt endnu og det må vi alle bare krydse fingre for han er.

                    Comment


                      Jeg kan SAGTENS forstå falk at han snart vil noget større, jeg kan bare ikke forstå hvorfor det lige skal være hos Bundby, altså jeg mener, så meget større er den klub sgu heller ikke! For så at binde sig der nogle år. Jeg ville uden tvivl sigte efter udlandet hvis jeg var Falk, kan Høegh komme til Basel og næsten gå ind i en start 11'er med det samme tror jeg også falk kan omend på er lidt mindre niveau. Der er dog så mange ting vi ikke ved noget om men FUCK hvor bliver jeg ked af det hvis han skrider til Pestegnen....

                      Comment


                        Man er aldrig sikker på start11, når man skifter klub og der kan være risiko for at Falk ikke er sikret start11 i hver kamp. Ville han kunne leve med det?
                        Der vil været et ret stort mediefokus på Falk i BIF. Større end i OB. I BIF vil han ikke være holdets største stjerne. Det vil han heller ikke i en subtop klub i Holland, Tyskland eller Schweiz, men her vil han kunne starte lidt mere under radaren, som f.eks. Høegh. Jeg ser ikke et skifte til BIF som særlig sundt.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Jeg kan simpelt hen ikke forstå de fans der synes at det er fuldt acceptabelt, hvis vores bedste spiller, der ikke har spillet seniorfodbold for andre end OB, lader sin kontrakt løbe ud og skifter til en direkte konkurrent?

                          Ja, det kan sgu da godt være, at han har større ambitioner, og gerne vil spille for et hold der vinder flere kampe end de taber. Jeg er da fucking ligeglad med hans grunde og undskyldninger. Han har været OBer i over 10 år siden han var drengespiller, og er vores ubetingede stjerne og bedst betalte spiller. Hvis han vil bevare OB-fansenes respekt, så skifter han ikke til en af vores konkurrenter.

                          Jeg gider da slet ikke høre på, at vi "skylder" ham noget som helst. Han har selv forlænget sine kontrakter, hævet sin løn og modtaget hyldesten på stadion. Om noget "skylder" han os, der har støttet op gennem tykt og tyndt i sølvtider og mod nedrykning en vis respekt.

                          Rent juridisk har han selvfølgelig lov til at skifte til hvor fan' han vil. Ligesom jeg så forbeholder mig retten til at synes han er en luder, og buhe af ham på stadion. Det er sådan det er.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg kan simpelt hen ikke forstå de fans der synes at det er fuldt acceptabelt, hvis vores bedste spiller, der ikke har spillet seniorfodbold for andre end OB, lader sin kontrakt løbe ud og skifter til en direkte konkurrent?

                            Ja, det kan sgu da godt være, at han har større ambitioner, og gerne vil spille for et hold der vinder flere kampe end de taber. Jeg er da fucking ligeglad med hans grunde og undskyldninger. Han har været OBer i over 10 år siden han var drengespiller, og er vores ubetingede stjerne og bedst betalte spiller. Hvis han vil bevare OB-fansenes respekt, så skifter han ikke til en af vores konkurrenter.

                            Jeg gider da slet ikke høre på, at vi "skylder" ham noget som helst. Han har selv forlænget sine kontrakter, hævet sin løn og modtaget hyldesten på stadion. Om noget "skylder" han os, der har støttet op gennem tykt og tyndt i sølvtider og mod nedrykning en vis respekt.

                            Rent juridisk har han selvfølgelig lov til at skifte til hvor fan' han vil. Ligesom jeg så forbeholder mig retten til at synes han er en luder, og buhe af ham på stadion. Det er sådan det er.
                            Enig.

                            Comment


                              Hele den der "vi er også bare lort, og vores ledelse er uambitiøs og der er ingen der synger på Stiften, så jeg kan godt forstå han vil skifte til BIF/FCM/FCK"-retorik får mig til at brække mig!

                              Tænker I på samme måde i hverdagen? I jeres ægteskab? "Nå, men jeg er også blevet lidt fed, så jeg kan sgu godt forstå min kone hellere vil kneppe med min chef" Kan I ikke se ligheden?

                              Det er lige meget hvor mange kampe vi taber. Det er lige meget om vi spiller Superliga eller 2. division. Vi er Odense Boldklub. Vi er Odense By. Jeg er stolt af at være OB-fan. Og jeg er endnu mere stolt af at være OB-fan, når tingene går os imod. Vi giver ikke op! Vi skifter ikke til FCK for at holde med en vinder! Vi bliver ikke væk fra stadion fordi vi tabte den sidste kamp!

                              Og enhver OB-opfostret spiller, der ikke føler samme stolthed, og som er villig til at skifte til en konkurrent i jagten på succes, er: En luder!
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg kan simpelt hen ikke forstå de fans der synes at det er fuldt acceptabelt, hvis vores bedste spiller, der ikke har spillet seniorfodbold for andre end OB, lader sin kontrakt løbe ud og skifter til en direkte konkurrent?

                                Ja, det kan sgu da godt være, at han har større ambitioner, og gerne vil spille for et hold der vinder flere kampe end de taber. Jeg er da fucking ligeglad med hans grunde og undskyldninger. Han har været OBer i over 10 år siden han var drengespiller, og er vores ubetingede stjerne og bedst betalte spiller. Hvis han vil bevare OB-fansenes respekt, så skifter han ikke til en af vores konkurrenter.

                                Jeg gider da slet ikke høre på, at vi "skylder" ham noget som helst. Han har selv forlænget sine kontrakter, hævet sin løn og modtaget hyldesten på stadion. Om noget "skylder" han os, der har støttet op gennem tykt og tyndt i sølvtider og mod nedrykning en vis respekt.

                                Rent juridisk har han selvfølgelig lov til at skifte til hvor fan' han vil. Ligesom jeg så forbeholder mig retten til at synes han er en luder, og buhe af ham på stadion. Det er sådan det er.
                                Godt sagt.
                                Men Bundby kan gerne have Emil. (Måske de har udover en ny sportsdirektør også en ny læge ; -))
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X