Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Det er en modig udmelding ... Uffe Ellemann-Jensen....

Men jeg synes også at der skal satses på ungdommen og så må man kunne have lidt is i maven og ikke gå i panik
    Tja. Jo også nemt for mig. Jeg kan max blive til grin her inde.

Syntes stadig vi har ligaens bedste målmand, backs og angriber. Et center forsvar og midtbane i Top 3-4 stykker

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Og jeg forstår bekymringen. Jeg har den da også lidt selv. Mest fordi Bonde er ude.
    Men syntes da at vi har nogle stivere i truppen. Husk nu det stadig er 1. Div hvor nogle i andre klubber har deltids job ved siden af.
    Mange af vores unge spillere er rigeligt gode til dette niveau
    Men alligevel ikke bedre end hvis Luca er skadet så mangler der løsninger oppe foran ..
    Bliver Ejdum skadet mangler der en motor …
    Jeg syntes at det er utrolig skrøbeligt ..

Leave a comment:

• Plum
    replied

Der er 14 kampe og vi har 14p forspring og en langt bedre målscore. Den er 100% hjemme. Alle tager jo point fra hinanden i denne liga. Det har altid været sådan.
    Vi skal jo brænde helt sammen samtidig med at de næsten henter maximum. Det sker ikke
    Forhåbentligt ikke men 14 kampe er stadig 42 point og går det først galt er jeg bange for at det går rigtig galt..

42 point er tilfældigvis også lige 3 point i 14 kampe

Leave a comment:

• DD84
    replied

Det gør der nok ja. Men ikke internt. Man kender risikoen. Men det er da klart at i blandt fans og sponsorer vil der blive noget

Men det sker ikke. Og lad os nu se om man ikke henter en enkelt mere ind. Kunne godt ske
    Men Troels mistet alt troværdighed hvis vi går ud af vinduett med en svækket trup når han har udtalt at vi skal have en stærkere trup.

Leave a comment:

• jamborg
    replied

Der er 14 kampe og vi har 14p forspring og en langt bedre målscore. Den er 100% hjemme. Alle tager jo point fra hinanden i denne liga. Det har altid været sådan.
    Vi skal jo brænde helt sammen samtidig med at de næsten henter maximum. Det sker ikke
    Det er en modig udmelding ... Uffe Ellemann-Jensen....

Men jeg synes også at der skal satses på ungdommen og så må man kunne have lidt is i maven og ikke gå i panik

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er vel et spørgsmål om definitioner for OB købte sig til tre års sølvmedaljer og spillede med om mesterskabet mens man spillede europæisk .. det er vel også en form for succes selvom det ikke var et mesterskab. ..

Men er enig i at talenter blev syltet dengang hvis der var nogen .. det var ikke fordi at der var mange OB talenter dengang der er blevet til noget i andre klubber så nok mere et spørgsmål om satsningen slet ikke var der ..

Jeg er 100% for akademiet, Tonny, og sluse flere talenter ind a la det rul jeg selv beskrev med 5 om året velvidende at det ikke er alle der bliver succes MEN jeg er bange for at det også kan tage overhånd at køre for langt over i den ende af vejen og ende i grøften hvis ikke det er balanceret med stivere..
    Og jeg forstår bekymringen. Jeg har den da også lidt selv. Mest fordi Bonde er ude.
    Men syntes da at vi har nogle stivere i truppen. Husk nu det stadig er 1. Div hvor nogle i andre klubber har deltids job ved siden af.
    Mange af vores unge spillere er rigeligt gode til dette niveau

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Helt fint hvis det kun er få millioner. Ellers beholder vi ham bare. Vi kan sagtens bruge ham her i 1. Div.
    Han har 2,5 år tilbage af sin kontrakt så vi skal nok få ham solgt

Leave a comment:

• Plum
    replied

Ja det har jeg faktisk. Jeg er kommet til den konklusion at vi er nød til at lave dette opgør med fortiden hvor det bare har vist at OB ikke evner at købe sig til succes.
    Man har ikke turde at satse nok på unge i jagten på den ligegyldige 6-7 plads hvert år. Kortsigtet, kortsigtet, kortsigtet. Uanset hvem der sad for enden af bordet der bestemt.
    Gør som du plejer og få ca samme resultat

Nu går man ALL IN på akademiet som er vores eneste succeshistorie siden sølvårene. Så må det briste eller bære. Og vil med garanti se flere unge blomstre og give os noget der kan bruges i superligaen om 1-2 år.

Dette er præcis hvad OB har brug for helt ind til knoglerne. Og det er alle enige i den sportslige ledelse om at det skal nok lykkedes

Tro tro tro på sagen..
    Det er vel et spørgsmål om definitioner for OB købte sig til tre års sølvmedaljer og spillede med om mesterskabet mens man spillede europæisk .. det er vel også en form for succes selvom det ikke var et mesterskab. ..

Men er enig i at talenter blev syltet dengang hvis der var nogen .. det var ikke fordi at der var mange OB talenter dengang der er blevet til noget i andre klubber så nok mere et spørgsmål om satsningen slet ikke var der ..

Jeg er 100% for akademiet, Tonny, og sluse flere talenter ind a la det rul jeg selv beskrev med 5 om året velvidende at det ikke er alle der bliver succes MEN jeg er bange for at det også kan tage overhånd at køre for langt over i den ende af vejen og ende i grøften hvis ikke det er balanceret med stivere..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det eneste ob har brug for er en oprykning hvis de smider den væk så bliver der ballade.
    Det gør der nok ja. Men ikke internt. Man kender risikoen. Men det er da klart at i blandt fans og sponsorer vil der blive noget

Men det sker ikke. Og lad os nu se om man ikke henter en enkelt mere ind. Kunne godt ske

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Men i næste sæson skal Gomez spille ved siden en der tager mere styring end han gør og det er næppe Askou. Bjørn forlænger muligvis men forhåbentlig kun som reserve med hans skader og niveau i SL sidst i mente.
    Ville være så godt at hente en CF nu som kan blive spillet ind i forsvaret/truppen nu så den del står klar til næste sæson ..
    Jeg synes det er fint vi ser situationen an. Rutinerede midtstoppere er ofte ikke dem som skal bruge alverdens tid på at blive spillet ind, så står vi bedre rustet til at hente en anstændig kvalitet til sommer, så er jeg ikke så nervøs for at vi kommer til at klare os fint, selvom vi rammes af skader hist og pist.
    jeg er langt mere nervøs på midtbanen og offensivt, hvis Fenger og/eller Deedson sælges. En skade til Kjerrumgaard og vi står historisk svagt i billedet uden en angriber og med meget unge kanter. Her skal der sættes ind. Midtbanen kan måske dækkes af med Owusu, meeeen det ville nu være fint med minimum en lejeaftale på en driftssikker 8'er

Leave a comment:

• Polle
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...nyt-millionbud

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Jo 4 kampe tilbage 2 af kampene mod hold der ligger i top 6 og 3 mod hold der kæmper for at komme i top 6
    så vi kan sagtens starte med 2-3 nederlag i de første 4 kampe
    Hillerød,Hobro,Kolding og Hvidovre har vi

Horsens har Roskilde,Vendsyssel, Hobro og EfB

Begge hold har 2 ude og 2 hjemme. Det bliver minimalt hvad de henter på os. Hvis overhovedet

Leave a comment:

• DD84
    replied

Ja det har jeg faktisk. Jeg er kommet til den konklusion at vi er nød til at lave dette opgør med fortiden hvor det bare har vist at OB ikke evner at købe sig til succes.
    Man har ikke turde at satse nok på unge i jagten på den ligegyldige 6-7 plads hvert år. Kortsigtet, kortsigtet, kortsigtet. Uanset hvem der sad for enden af bordet der bestemt.
    Gør som du plejer og få ca samme resultat

Nu går man ALL IN på akademiet som er vores eneste succeshistorie siden sølvårene. Så må det briste eller bære. Og vil med garanti se flere unge blomstre og give os noget der kan bruges i superligaen om 1-2 år.

Dette er præcis hvad OB har brug for helt ind til knoglerne. Og det er alle enige i den sportslige ledelse om at det skal nok lykkedes

Tro tro tro på sagen..
    Det eneste ob har brug for er en oprykning hvis de smider den væk så bliver der ballade.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Har samme frygt … holdet brændte fuldstændigt sammen under SK sidste forår og jeg er med på at det er andre spillere nu med andre værdisæt men hvis man skiller sig af med næsten al erfaring og løber ind i et par nederlag kan det hurtigt gå galt hvis træneren ikke har værktøjerne til at ændre udviklingen og det har SK ikke vist, hverken i den enkelte kamp eller på længere sigt.
    Er det fire kampe i gruppespillet der er tilbage og så kun top6 resten af sæsonen? Den er ikke sikker endnu.

Leave a comment:

• DD84
    replied

Har samme frygt … holdet brændte fuldstændigt sammen under SK sidste forår og jeg er med på at det er andre spillere nu med andre værdisæt men hvis man skiller sig af med næsten al erfaring og løber ind i et par nederlag kan det hurtigt gå galt hvis træneren ikke har værktøjerne til at ændre udviklingen og det har SK ikke vist, hverken i den enkelte kamp eller på længere sigt.
    Er det fire kampe i gruppespillet der er tilbage og så kun top6 resten af sæsonen? Den er ikke sikker endnu.
    Jo 4 kampe tilbage 2 af kampene mod hold der ligger i top 6 og 3 mod hold der kæmper for at komme i top 6
    så vi kan sagtens starte med 2-3 nederlag i de første 4 kampe

Leave a comment:

Working...
X