Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Det vil være tæt på et mirakel, hvis Slots forlænger med OB. Men dermed ikke sagt, det ikke kan ske.
Kunne godt forestille mig, OB nu går all in efter en forlængelse, hvis man har bare mærket en lille smule fra Slotsager lejren. Det har jo før virket som om at OB og Slotsagerlejren, er gået helt skævt af hinanden, pga misforståelser.
Bare Overvej - HVIS det sker.
Ejdum, Luca og Slotsager.
Føj for helvede, det KAN blive til mange millioner!
Sagaen om Slots har været sær og træls. Jeg ville knuselske en forlængelse, men jeg tvivler stærkt på det. Frygter skifte til anden dansk klub - FCK, BIF, FCM eller FCN.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Eller det kan blive til sportslig succes :).
Sagaen om Slots har været sær og træls. Jeg ville knuselske en forlængelse, men jeg tvivler stærkt på det. Frygter skifte til anden dansk klub - FCK, BIF, FCM eller FCN.
Det er måske pladderromantisk, men sådan er fodbold jo heldigvis fortsat en sjælden gang imellem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det ville jo også give meget bedre mening, hvis man kigger på sportslige ambitioner. Men det er måske ikke så urealistisk at kærligheden til klubben fra lige netop Slotsager, gør at han vil være så træt af at skulle forlade klubben med det malurt i bægeret, som der helt givet vil være, hvis han smutter nu eller ved udløb, at han tager en tørn mere og forsøger at spille sig til det skifte og den succeshistorie han og klubben drømmer om.
Det er måske pladderromantisk, men sådan er fodbold jo heldigvis fortsat en sjælden gang imellem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Det var lækkert at høre at Slotsager havde taget kontakt til Adam Sørensen for at høre om der var noget han kunne gøre ifm flytningen fra Norge. Jeg synes det mindede lidt om den måde Lars Høgh var på.
Comment
-
Det vil være tæt på et mirakel, hvis Slots forlænger med OB. Men dermed ikke sagt, det ikke kan ske.
Kunne godt forestille mig, OB nu går all in efter en forlængelse, hvis man har bare mærket en lille smule fra Slotsager lejren. Det har jo før virket som om at OB og Slotsagerlejren, er gået helt skævt af hinanden, pga misforståelser.
Bare Overvej - HVIS det sker.
Ejdum, Luca og Slotsager.
Føj for helvede, det KAN blive til mange millioner!
Hvis vi skal have ændret kulturen i OB skal vi også væk fra det her salgsroulette, hvor alt med bare et hint af talent skal skydes afsted, fordi “markedet er gunstigt”.
En forlængelse af Tobias Slotsager er først og fremmest en sportslig styrkelse - ikke økonomisk.
- Likes 7
Comment
-
-
Så kan vi nok godt lukke for drømmen
Comment
Comment