Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Efter det er Jimmi, Troels og vel også Søren der snakker transfers, så har vi godt nok fået de mest tætte vandrør jeg kan huske. Det gør nok ikke noget, men nøj hvor man savner sit transfer fix .
    Ja det bliver man aldrig for gammel til

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Godt nok stille omkring Fenger som forleden fik “fri” til at afsøge andre muligheder
    Efter det er Jimmi, Troels og vel også Søren der snakker transfers, så har vi godt nok fået de mest tætte vandrør jeg kan huske. Det gør nok ikke noget, men nøj hvor man savner sit transfer fix .

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ja, vi går efter at være 23 eller 24 spillere i truppen. Lige nu er vi 24 og jeg vil rigtig gerne se mindst en tilgang, så nogen skal rejse. Det må gerne være Slots.
    Godt nok stille omkring Fenger som forleden fik “fri” til at afsøge andre muligheder

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Ja, vi går efter at være 23 eller 24 spillere i truppen. Lige nu er vi 24 og jeg vil rigtig gerne se mindst en tilgang, så nogen skal rejse. Det må gerne være Slots.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Den her transfergalskab bliver bare værre og værre dag for dag. Få ham nu væk
    Enig, ud af vagten. Asap.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Lød lidt anderledes for et år siden ..
    Den her transfergalskab bliver bare værre og værre dag for dag. Få ham nu væk

Leave a comment:

• Plum
    replied

Jo. Og Leganes i La Liga
    Lød lidt anderledes for et år siden ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Var han ikke lige rygtet til Celtic? Store klubber ..
    Jo. Og Leganes i La Liga

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

skulle lige til at skrive det samme.

Den her saga skal helst løses i dette vindue, så alle parter kan komme videre. Og selv om det ikke har udviklet sig videre kønt - så håber jeg Slotsager stadig har et godt hoved på sine skuldre - og modtager god rådgivning - og dermed finder et godt sted hvor han kan udvikle sig.

Har svært ved at se en tur til Tyrkiet er godt for den udvikling.
    God rådgivning kan være svært for OB og agent hvis de står med en meget større transfer og løn pose. Men han kan heldigvis selv sige nej

Bliver et par spændende dag hvor der ret beset godt kan ske 3-4 handler ind/ud de næste 36 timer

Leave a comment:

• Plum
    replied

Tak. Jeg er efterhånden nået der til hvor jeg bare ønsker ham solgt inden i morgen. Meeeen for hans egen skyld så vælg noget andet end Tyrkiet
    Var han ikke lige rygtet til Celtic? Store klubber ..

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Tak. Jeg er efterhånden nået der til hvor jeg bare ønsker ham solgt inden i morgen. Meeeen for hans egen skyld så vælg noget andet end Tyrkiet
    skulle lige til at skrive det samme.

Den her saga skal helst løses i dette vindue, så alle parter kan komme videre. Og selv om det ikke har udviklet sig videre kønt - så håber jeg Slotsager stadig har et godt hoved på sine skuldre - og modtager god rådgivning - og dermed finder et godt sted hvor han kan udvikle sig.

Har svært ved at se en tur til Tyrkiet er godt for den udvikling.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

En hurtig søgning giver denne på Instagram: https://www.instagram.com/tribun360/p/DFirsZrs9cr/

Trabzonspor er interesseret i Tobias Slotsager, der bærer Odense-uniform. 19enol Güne ş gav også en positiv rapport til den 19-årige stopper. Overdragelsen vil blive afklaret ud fra situationen i den udenlandske kvote.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Har du link evt?
    https://karadenizgazete.com.tr/spor/...otsager/560966

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied

Har du link evt?
    En hurtig søgning giver denne på Instagram: https://www.instagram.com/tribun360/p/DFirsZrs9cr/

Trabzonspor er interesseret i Tobias Slotsager, der bærer Odense-uniform. 19enol Güne ş gav også en positiv rapport til den 19-årige stopper. Overdragelsen vil blive afklaret ud fra situationen i den udenlandske kvote.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Trabzonspor/Slotsager er eksploderet på nettet det sidste halve døgns tid.

Håber alle de interesserede kan presse hinanden lidt op i pris ved en evt. handel nu.
    Har du link evt?

Leave a comment:

Working...
X