Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vel bedst mulige scenarie i forhold til den måde det har udviklet sig på … 1-2 euro kan man håbe på. Nok til at hente en “voksen” erstatning og så må man se om ikke Askou bliver det nye talent der kan slå igennem ..
    Tænker vi får mere end 1-2 euro Jeg tror desværre vi ligger 0,5-1 mill euro hvis de henter en små skadet spiller nu. Men vi må tage hvad vi kan få

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vel bedst mulige scenarie i forhold til den måde det har udviklet sig på … 1-2 euro kan man håbe på. Nok til at hente en “voksen” erstatning og så må man se om ikke Askou bliver det nye talent der kan slå igennem ..
    Jeg synes det er ham vi bedst kan undvære af dem som der er forlydender om er på vej væk. Skal vi have trimmet truppen, så er det udmærket han ryger, taget omstændighederne i betragtning. Det åbner forhåbentlig også mulighederne for at vi kan hente en god erstatning ind for enten Deedson eller Fenger (hvis ikke begge to), hvis vi når at få skudt dem afsted.
    Jeg er rimelig tryg ved at Askou udvikler sig til en fuldgod stopper på top 6-divisionsniveau, så der fortsat er rum til at BP, Gomez og Ivan løber ind i deres sædvanlige skavanker. De skal helst bare ikke gå i stykker samtidig.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Ja, men de ryger jo ud i dag, så....
    Det er selvfølgelig rigtigt, men så skal det gå stærkt her de næste dage. Tænker ikke han havde spillet igår, hvis han er på vej væk

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Tæt på bum

https://campo.dk/2025/01/30/medie-to...ej-til-laliga/

Leave a comment:

• kentini
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Lige få at slå et søm i kisten angående en mulig retur til JJT. Han spiller fra start i dag i EL.
    Ja, men de ryger jo ud i dag, så....

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Lige få at slå et søm i kisten angående en mulig retur til JJT. Han spiller fra start i dag i EL.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Som jeg forstår det har TB fået et budget som han råder fuldt over. Køb og salg skal oftest igennem et udvalg som Thorborg ikke sætter i.
    Thorborg siger at man kan bruge rub og stub af det beløb HVIS man finder det nødvendigt og det giver mening økonomisk ift det man får ind

Dette budget beløb afhænger hverken af køb eller salg. Men opstår der noget uforudset kan der laves ekstra bevillinger godkendt af bestyrelsen

Thorborg ejer 77 forskellige firmaer og trækker ikke penge ud af OSE. Det kan han gøre i de 76 andre.
    Og hvis det ORGANISK er muligt om fx 5 år at køre med et budget på 100+ mill pga kontinuerlig spillersalg/europa kommer det også til at ske. OSE er ikke sat i søen til at tjene penge til ham selv. Kun til at gøre OB stærkere over tid

I disse år er man i gang med at gøre fundamentet stærkere(OSE) og arbejder konstant med at kunne forbedre økonomien der skal hjælpe OB. Dette gør man ved at have en stærk og stabil økonomi med en stor egenkapital og masser af likviditet.

Og det vil man se i år når regnskabet kommer ud. Så skulle der igen være sorte tal på trods af nedrykning
    Det har Minteh salget vel sørget for ..

Men det er svært at se udviklingen og bidragene fra de øvrige forretningsenheder så længe der kun er ét regnskab uden opdelte poster.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

De sagde i sfå at det lignede en forstrækning
    Ja det er en bet. Men nok ikke nok til at hente en forstærkning på det grundlag. Men jeg er da helt sikker på at man vurderer om man tør at køre igennem uden en forstærkning.
    Men jeg føler mig da overbevist om at vi henter en spiller ind inden vinduet lukker hvis Fenger også er på vej ud

Leave a comment:

• DD84
    replied

Skader til profiler er jo noget der ændrer tingene. Klart. Hvad skete der?
    De sagde i sfå at det lignede en forstrækning

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

vi får se om de har niveau når der står 7-8000 på stadion og piftet af dem når de laver fejl. Det så vi mod b 03 de udspillede os jo det meste af kampen. Og idag blev trybull skadet. Vi rykker ikke op hvis ikke de henter mindst en 8
    Skader til profiler er jo noget der ændrer tingene. Klart. Hvad skete der?

Leave a comment:

• DD84
    replied

Enig. Søren sætter jo selv med i det udvalg hvor beslutningerne træffes og er om nogen fortaler for at vi skal have flere igennem akademiet.
    SPECIELT i et år hvor vi spiller på 2. Klasse og mange af vores talenter allerede har 1. Div niveau eller bedre
    vi får se om de har niveau når der står 7-8000 på stadion og piftet af dem når de laver fejl. Det så vi mod b 03 de udspillede os jo det meste af kampen. Og idag blev trybull skadet. Vi rykker ikke op hvis ikke de henter mindst en 8

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Vild påstand uden nogen dokumentation.
    Enig. Søren sætter jo selv med i det udvalg hvor beslutningerne træffes og er om nogen fortaler for at vi skal have flere igennem akademiet.
    SPECIELT i et år hvor vi spiller på 2. Klasse og mange af vores talenter allerede har 1. Div niveau eller bedre

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Jeg er dybt skuffet over Troels B og hans manglende købsaktivitet i vinduet. At tro vi måske klarer oprykning og senere forbliven i SL med mange urutinerede akademispillere på vigtige positioner er håbløst absurd.
    Jeg tror desværre, at han vil "fedte" vinduet hjem med spareprogram og et par yderligere salg og intet køb, og dermed gøre far (NT) økonomisk tilfreds. Husk på, at TB ret tidligt efter sin ansættelse udtalte, at hans første prioritet var at ændre kulturen overalt i OB, og at hvis det så også kunne medføre en oprykning allerede i 2025 tog vi det med, men det var ikke 1. prioritet.
    Jeg indrømmer gerne, at min tillid til TB og hans beslutninger kan ligge på et meget lille sted
    Som jeg forstår det har TB fået et budget som han råder fuldt over. Køb og salg skal oftest igennem et udvalg som Thorborg ikke sætter i.
    Thorborg siger at man kan bruge rub og stub af det beløb HVIS man finder det nødvendigt og det giver mening økonomisk ift det man får ind

Dette budget beløb afhænger hverken af køb eller salg. Men opstår der noget uforudset kan der laves ekstra bevillinger godkendt af bestyrelsen

Thorborg ejer 77 forskellige firmaer og trækker ikke penge ud af OSE. Det kan han gøre i de 76 andre.
    Og hvis det ORGANISK er muligt om fx 5 år at køre med et budget på 100+ mill pga kontinuerlig spillersalg/europa kommer det også til at ske. OSE er ikke sat i søen til at tjene penge til ham selv. Kun til at gøre OB stærkere over tid

I disse år er man i gang med at gøre fundamentet stærkere(OSE) og arbejder konstant med at kunne forbedre økonomien der skal hjælpe OB. Dette gør man ved at have en stærk og stabil økonomi med en stor egenkapital og masser af likviditet.

Og det vil man se i år når regnskabet kommer ud. Så skulle der igen være sorte tal på trods af nedrykning
    Last edited by fmprOB; 30-01-2025, 20:09.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Skulle ikke undre mig om Fengers kontrakt ophæves, da Deedsons handel er gået i vasken, og man bare absolut vil spare lønkroner, så der ikke kommer nogen erstatning ind for Fenger.
    Det sker 100% ikke

Leave a comment:

Working...
X