Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Last edited by Magge; 28-01-2025, 21:24.
-
Da Bech snakkede om at reducere truppen, troede jeg at det betød et enkelt eller max to salg fra startellerveren (som blev erstattet) og så ophæv med Selvén og Bojang, hvis man har opgivet dem. Deres pladser i truppen kan fint optages af andre egne talenter. Med med Bonde, Manneh og formentlig også Deedson ude lige om lidt, siger vi både farvel til rutine og 10 mål og 14 assist fra efteråret. Det synes jeg godt nok er satset at lægge over på skuldrene af Juul-Sandberg eller Martin. Trybull og Ejdum skal i hvert fald undgå skader og karantæne i samme kampe, for så er vores midtbane vist ikke til andet end bunden af 1. Division.
Tror ikke den højt besungne overvinder kultur vil trives, hvis man ender med at smide oprykningen...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægIft. Slotsager tænker jeg også hvis man snakker 40-50+ millioner. Så skulle det nok have været helt i starten, hvor han som tidlig 17-årig blev fast spiller på et Superligahold. Var meget imponeret af hvor uimponeret han så ud. Meget rolig. Så kunne jeg måske se en klub betale meget for ham alene fordi det var så usædvanligt med en så ung spiller, der er så etableret (og han stod på diverse hypede lister).
Men sådan er det ikke, desværre…
Leave a comment:
Leave a comment: