Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Så hellere at dem på de yderste mandater blev afsat. Evt på leje et sted.
Hellere nu end til sommer, hvor der måske kunne komme et bud man ikke kan sige nej til på Luca, og så skulle have 2-3 angribere ind.
Alle ved godt at gode angribere ikke hænger på træerne.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFenger som 9er i en 4-3-3 fungerer ikke. Fenger som andenangriber ved siden af og bag Luca i en 4-4-2 synes jeg fortsat har stort uforløst potentiale.
Jeg ser meget Søren Berg i Fenger - omend på et niveau lavere.
Men vil han noget nyt, så skal vi også være lydhøre. Men jeg vil være ærgerlig over, at vi ikke for alvor fik ham forløst.
Leave a comment:
-
Fenger som 9er i en 4-3-3 fungerer ikke. Fenger som andenangriber ved siden af og bag Luca i en 4-4-2 synes jeg fortsat har stort uforløst potentiale.
Jeg ser meget Søren Berg i Fenger - omend på et niveau lavere.
Men vil han noget nyt, så skal vi også være lydhøre. Men jeg vil være ærgerlig over, at vi ikke for alvor fik ham forløst.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Fenger ser jo sig selv som 9ér - men hans målnæse kan jeg ikke få øje på - han scorer for lidt. Arbejdsindsats og løbepensum er fantastisk - men det rækker ikke til at flytte OB fremad.
Det kan man bare ikke, og derfor vil det være fint med et exit til begge spillere. Fenger skulle være velkommen til at blive, da jeg grundlæggende knuselsker indstillingen, men jeg anerkender også, at han vil noget helt andet nu og så skal man ikke samle på typer, der ikke vil mere. Så kan Elias Hansborg passende blive givet en kontrakt, mens man samtidig forsøger at få Mads Hansen ind. Så føler jeg egentlig, at Fenger og Deedson er erstattet (for nu).
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet bliver spændende i hvert fald. Hvad angår Don Deedson, så har jeg hele tiden været mere end åben for et salg, da jeg grundlæggende ikke synes, han passer til os. Men jeg her egentlig afskrevet muligheden nu her, da hans kontrakt netop løber så længe endnu, så det skal altså være et temmelig godt bud for, at han ikke skal være mindst det samme værd til sommer efter et forår med (7-9-13) oprykning og gerne flere mål og assists. Mindst 2 mio € i min verden. Mindst.
Ser gerne Fenger blive og kæmpe med om pladserne, men det virker desværre usandsynlig, og det er helt fair. Har altid tænkt, at han kunne blive en god 8’er. Lidt HHA-agtig med den store motor og målnæse.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det bliver spændende i hvert fald. Hvad angår Don Deedson, så har jeg hele tiden været mere end åben for et salg, da jeg grundlæggende ikke synes, han passer til os. Men jeg her egentlig afskrevet muligheden nu her, da hans kontrakt netop løber så længe endnu, så det skal altså være et temmelig godt bud for, at han ikke skal være mindst det samme værd til sommer efter et forår med (7-9-13) oprykning og gerne flere mål og assists. Mindst 2 mio € i min verden. Mindst.
Ser gerne Fenger blive og kæmpe med om pladserne, men det virker desværre usandsynlig, og det er helt fair. Har altid tænkt, at han kunne blive en god 8’er. Lidt HHA-agtig med den store motor og målnæse.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægEt salg af DD er oplagt. Han står ikke forrest i køen, hvad evner ud i presspil angår, samtidigt med at han vel mere en ren kant end angriber, og derved ikke passer specielt godt ind i hverken det ønskede fysiske udtryk eller system.
Der er ingen hemmelighed, at jeg synes, Fenger er en fed type, og jeg tvivler på, han kan få en bedre kontrakt andetsteds, men det virker til, at han vil noget nyt, og så må det være sådan.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Et salg af DD er oplagt. Han står ikke forrest i køen, hvad evner ud i presspil angår, samtidigt med at han vel mere en ren kant end angriber, og derved ikke passer specielt godt ind i hverken det ønskede fysiske udtryk eller system.
Der er ingen hemmelighed, at jeg synes, Fenger er en fed type, og jeg tvivler på, han kan få en bedre kontrakt andetsteds, men det virker til, at han vil noget nyt, og så må det være sådan.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg fornemmer en "oprydning version 2" i truppen. Nu er turen kommet til de spillere der har accepteret at de ikke kom væk sidste sommer, men heller ikke lagde skjul på at ikke var interesseret i NB-ligaen, og her husker jeg især Fenger og DD som forholdsvis klare i spyttet på at de "ikke kunne se sig selv i projekt NB-liga"
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg fornemmer en "oprydning version 2" i truppen. Nu er turen kommet til de spillere der har accepteret at de ikke kom væk sidste sommer, men heller ikke lagde skjul på at ikke var interesseret i NB-ligaen, og her husker jeg især Fenger og DD som forholdsvis klare i spyttet på at de "ikke kunne se sig selv i projekt NB-liga"
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
I øvrigt melder Leif i deres Podcast at han tror både Fenger og Deedson ryger dette vindue.Last edited by manner; i går, 05:17.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæghttps://fyens.dk/ob/ob-s-ombejlede-m...2d45cf45840c-8
Slotsager ude 4 uger. Mindsker muligheder for salg, dette vindue.
Mickelson trænede Højre back til dagens træning.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvis man kun kan sælge DD for 1-1,5 million euro skal han blive. Det får man jo ikke en erstatning for.
Det er jo latterligt sammenlignet med fcm fyren Victor lind.
OB må også gerne vise man ikke bare forærer sine bedste salgsemner væk.
Syntes sgutte han er meget mere værd. Men kan de få mere er det da fint med mig
Leave a comment:
Leave a comment: