Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Alle gode gange tre ..

“Kasper Larsen er færdig i Ungarn

Den tidligere OB-spiller Kasper Larsen er færdig i ungarsk fodbold.

Forsvarsspilleren melder på sin Instagram, at han har valgt at opsige sin kontrakt med Fehervar FC.

Det fremgår ikke, hvad han nu skal”.

- Tipsbladet.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Den kan vel osse give lidt ekstra penge i kasse

https://bold.dk/fodbold/stillinger/u...varme-pa-sabbi
    Bestemt. Mon ikke vi har 15% ca. kunne vel godt spytte 2-4 mill i kassen hvis det bliver til noget

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Den kan vel osse give lidt ekstra penge i kasse

https://bold.dk/fodbold/stillinger/u...varme-pa-sabbi

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-soenderjyske

“Hall of Fame” ..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Alt i alt synes jeg det har været et godkendt vindue. Vi fik adresseret de to største mangler i truppen: (En klog) CB og især VB, og fik lavet penge på Slots og fik afsluttet den saga. Jeg kunne godt have tænkt mig en afklaring med Fenger, evt. en erstatning med lidt mere målnæse, men spørgsmålet er hvor meget interesse der har været for ham?

Deedson kommer til at spille for sin næste kontrakt i foråret*. Det håber jeg kan motivere ham til at blive lidt mere stabil. Jeg ville gerne have haft en erstatning for Manneh, som også ville dække for Bondes skade, men igen spørgsmålet er hvad der har været åbent på markedet. Jeg er lidt bekymret for et forår, hvor Trybull er den eneste deciderede def. midt i truppen, men mon ikke det går.

Og Sørensen og Bürgy er imo et stort skridt op kvalitetsmæssigt ift. Mouritsen og Gomez. Især når man tænker på, at førstnævnte er hentet til 1. Div, mens de andre blev hentet til SL.

*Edit: Jeg huskede det som om Deedson havde udløb til sommer. Det er først i 27. Men derfor må han stadig godt blive mere stabil
    Godkendt ja. Kunne dog godt bruge en erstatning for Manneh med henblik på at Bonde er ude i lang tid.

Fine spillere at hente ind der hvor vi er nu og til at sikre bund i SL men fantastisk er det ikke.

Men hvad er det han siger .. lige meget hvor mange kopper lunkent vand man kommer i en gryde så kommer det ikke op og koge ..

Må bare sørge for at man ikke kommer til at fryse direkte ned i 1. div. igen ..

Tror dog ikke at Burgy er en erstatning for Gomez men Bjørn/Slotsager..

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Er enig at defensiven blev klar styrket og bæredygtig i hensigt af Superligaen.
    Men den centrale midtbane blev klar svækket. Manneh og Bonde ude betyder tab af to erfarne spiller der og med Bonde en som klar har løftet holdet. Til mindst en profil ind ville have været oplagt og man ville alligevel have haft muligheden at prøve og videreudvikle de unge. Desuden bliver byggestedet i sommeren nu endnu større fordi det ville være meget overraskende hvis talenterne alligevel kan bære midtbanerollen i Superligaen i kommende sæson. Midtbanen ser som hjertestykket af hvert fodboldhold og hvis der mangler profiler så trækker det alt ned.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://ob.dk/nyheder/2025/februar/j...ed-troels-bech

Leave a comment:

• Gummianden
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Beklager hvis jeg har misset noget, men hvad er det BW har gjort forkert? Alt hvad jeg har hørt, er at han fremlagde et ganske pænt tilbud til Slots, som han så valgte ikke at rykke på? Jeg synes mere det virker som om Slots er blevet opslugt af den ødelæggende agentverden? Fra at klappe logoet på trøjen til slet ikke at ville udtale sig om noget eller gå til genforhandling. Hvis Slots virkelig ville OB, så kunne man nok have strikket en aftale sammen, som gjorde alle parter nogenlunde tilfredse, men Slots og agenten har jo primært haft egen vinding for øje.

Jeg glæder mig over, at han endelig er væk, så vi ikke skal høre om den her triste saga hele tiden og hvorvidt han burde spille eller ej. I min optik er Slots, selvom han virkelig virker som en god, begavet og moden dreng, nok også lidt overvurderet. Jeg synes ikke han har været blandt vores bedste midterforsvarer det sidste års tid og med klubber som Utrecht, Leganes, Verona og Celtic virker det trods alt heller ikke til at vi har med den nye Agger eller AC at gøre. Men jeg håber Slotsager får luft under vingerne og får en flot karriere i Europa. Så må vi se om han vil OB, når det engang bliver tid til at komme hjem, som han selv åbner op for i sin afsked.
    Uanset hvor fejlen ligger, er jeg enig i at det er fint at få ham solgt inden han gik gratis. Det giver jo også mulighed for at vi har fået en videresalgsklausul med i handlen, som kan ende med at blive en del mere værd end de 7,5 mio vi får lige nu. Hvilket så igen er meget bedre end at han var gået gratis om 6 måneder.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Max Fenger kan stadig ryge, vinduet er jo ikke lukket i Sverige / Norge som vel er relativt realistiske destinationer for ham?

Lidt ærgerligt vi ikke fik skudt Selven afsted, men det kan selvfølgelig stadig nå at lykkes til ovennævnte ligaer.
    Jeg tror helt bestemt at der kan ske noget med dem. Specielt hvis vi får en god start og ikke er plaget af skader
    Troels sagde jo stort set igår at dem der ikke forlænger kan forvente bænkplads hvis oprykningen er sikret tidligt. Måske før
    Indtil da er det nok mere de bedste der spiller men stadig mere spilletid til de unge

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Max Fenger kan stadig ryge, vinduet er jo ikke lukket i Sverige / Norge som vel er relativt realistiske destinationer for ham?

Lidt ærgerligt vi ikke fik skudt Selven afsted, men det kan selvfølgelig stadig nå at lykkes til ovennævnte ligaer.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

Det har du nok ret i. Det er et lidt mærkeligt hold vi har. Vi er lidt for gode til 1. Div, men mavefornemmelsen siger, at vi mangler en hel del for at blive SL-hold.
    Og det sagde TB også igår i SFÅ

Det er super vigtigt at bygge på med tålmodighed for ikke at stå med en halv trup bestående af komplet ubrugelige spillere der trækker en alt for stor hyre og laver kaos i hierarkiet. Man kan aldrig være 110% sikker på at en spiller lykkedes, men det vi har set de sidste år med en rand af elendige dyre signings er ødelæggende.

Så nu får Hansborg,Sandberg,McCoy,Jensen osv chancen for at bevise at der ikke behøver at købes ind til deres plads. Det er op til dem selv igennem træning og kampe.
    Og hvis de ikke slår til vil der blive købt en erstatning.
    Det jeg mener er ikke at kontrakten bliver revet over, men at de måske vil komme lidt længere ned i pladserne og må kæmpe sig op igen

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Beklager hvis jeg har misset noget, men hvad er det BW har gjort forkert? Alt hvad jeg har hørt, er at han fremlagde et ganske pænt tilbud til Slots, som han så valgte ikke at rykke på? Jeg synes mere det virker som om Slots er blevet opslugt af den ødelæggende agentverden? Fra at klappe logoet på trøjen til slet ikke at ville udtale sig om noget eller gå til genforhandling. Hvis Slots virkelig ville OB, så kunne man nok have strikket en aftale sammen, som gjorde alle parter nogenlunde tilfredse, men Slots og agenten har jo primært haft egen vinding for øje.

Jeg glæder mig over, at han endelig er væk, så vi ikke skal høre om den her triste saga hele tiden og hvorvidt han burde spille eller ej. I min optik er Slots, selvom han virkelig virker som en god, begavet og moden dreng, nok også lidt overvurderet. Jeg synes ikke han har været blandt vores bedste midterforsvarer det sidste års tid og med klubber som Utrecht, Leganes, Verona og Celtic virker det trods alt heller ikke til at vi har med den nye Agger eller AC at gøre. Men jeg håber Slotsager får luft under vingerne og får en flot karriere i Europa. Så må vi se om han vil OB, når det engang bliver tid til at komme hjem, som han selv åbner op for i sin afsked.
    Jeg skriver jo “måske” men der er jo antydninger fra Vøge og ikke mindst TB eget udsagn om at mange ting stod endnu værre til end han havde forestillet sig ved sin ansættelse. Jeg glæder mig også over at plastret nu er trukket helt af i fht. Slots og håber vi har nogen gode “upsides” i aftalen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Så OSE kan vokse
    Og komme OB til gavn. Det er basically et firma der er sat i søen til at understøtte fodboldklubben OB med økonomi. Hver gang der investeres i hoteller mm er det udelukkende med det formål at blive større og stærkere så OB har et stærkere og mere stabilt fundament. Corona ødelagde rigtig meget og vi havde været meget længere i processen hvis det ikke var sket.
    Dette er fra hestens egen mund

Jeg tror på at vi har de bedste år foran os nu som ikke er set bedre siden sølvårene. Der går nok lige nogle få transfervinduer men “the best is yet to come”.
    Det er jeg simpelthen nød til at tro på

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    LO, Grubbe, Juul-Sandberg, ja - sågar BP kan alle tage en 6er.

Det synes jeg er yderst rimeligt til et halvt år i første division.

Selvfølgelig forstærker vi os på pladsen til sommer.
    Det har du nok ret i. Det er et lidt mærkeligt hold vi har. Vi er lidt for gode til 1. Div, men mavefornemmelsen siger, at vi mangler en hel del for at blive SL-hold.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    LO, Grubbe, Juul-Sandberg, ja - sågar BP kan alle tage en 6er.

Det synes jeg er yderst rimeligt til et halvt år i første division.

Selvfølgelig forstærker vi os på pladsen til sommer.

Leave a comment:

Working...
X