Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvis de er gode nok så ja.

Det er jo ikke et problem at fylde holdet op med egne talenter, det kan man jo bare gøre. Så det i sig selv ved jeg ikke om jeg vil mene er et succes kriterie
    Det kan du have en pointe i. Men når jeg ser alt det dyre skrammel der har været købt ind de sidste mange år er jeg ikke så bekymret om de er gode nok i pladserne 16-24 ca. Baren er satme ikke særlig høj. Men jeg forstår helt sikkert hvad du mener. Det skal bare heller ikke være sådan at succes kriteriet er at ALLE skal lykkedes. Og helst hurtigt.
    For vi har bare set at nogen skal have 2-3 år som Luca og Ejdum før du kan høste frugterne. Dem havde 9/10 jo afskrevet herinde meget hurtigt

Men man kan da håbe at Middelfart rykker op og vi så kan sende nogle talenter derned for at modnes lidt. De har helt sikkert en træner der står klar til at modtage nogle af dem

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Men tænker da at succes kriteriet er at så mange som muligt af de 24-25 vi skal være næste år i superligaen.
    Jeg forventer bestemt ikke at alle dem jeg nævnte skal være faste startere næste sæson. Det sker selvfølgelig ikke.
    Men hvis spillere som Martin,Sandberg og Askou er med i truppen hver gang og får kontinuerlig spilletid er det altså også godkendt IMO

Jo flere “billige” akademister vi får til at lykkedes jo flere penge er der til store profiler.
    Budgettet er lagt og selvom tallet måske ikke er 60-65 mill i spillerbudget er det stadig højt nok til at være det 6. højeste igen.

Og der er jo nok ingen tvivl om hvor de store transfers skal komme fra i fremtiden. De kommer fra akademi spillere
    hvis de er gode nok så ja.

Det er jo ikke et problem at fylde holdet op med egne talenter, det kan man jo bare gøre. Så det i sig selv ved jeg ikke om jeg vil mene er et succes kriterie

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men det er vel også først i deres 3. år de skal være i konkurrence til startpladser .. 1. år er de med i truppen og træner fast med. 2. år skal de presse på som reserver og år 3 skal de presse på til startpladser .. er de ikke der så skal de vel ikke være med i truppen .. så er der nogen som Slotsager der springer over ..
    jo - men det vil for det første også være fornemt hvis man formår at rykke alle 5 frem til det stadie. Men hvis man så samtidig rykker 3-5 nye akademister op, så skal 2 års spillerne kunne mere end blot at presse på, for ellers vil der ikke være noget at skifte ind af. Vi har jo set det før at OB skifter sig markant dårligere fordi der ikke har været noget at bringe fra bænken.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Ejdum og Luca - hvis ikke de er klar, så bliver de andre det sgu aldrig...

Vil være imponerende - grænsende til urealistisk...selvfølgelig hvis de "bare" skal være klar til at være indskiftere er der lidt større chance for det lykkedes. Men når det hedder superliga igen så skal vi også have nogle på bænken der er gode nok.
    Enig. Men tænker da at succes kriteriet er at så mange som muligt af de 24-25 vi skal være næste år i superligaen.
    Jeg forventer bestemt ikke at alle dem jeg nævnte skal være faste startere næste sæson. Det sker selvfølgelig ikke.
    Men hvis spillere som Martin,Sandberg og Askou er med i truppen hver gang og får kontinuerlig spilletid er det altså også godkendt IMO

Jo flere “billige” akademister vi får til at lykkedes jo flere penge er der til store profiler.
    Budgettet er lagt og selvom tallet måske ikke er 60-65 mill i spillerbudget er det stadig højt nok til at være det 6. højeste igen.

Og der er jo nok ingen tvivl om hvor de store transfers skal komme fra i fremtiden. De kommer fra akademi spillere

Leave a comment:

• Plum
    replied

Vil være imponerende - grænsende til urealistisk...selvfølgelig hvis de "bare" skal være klar til at være indskiftere er der lidt større chance for det lykkedes. Men når det hedder superliga igen så skal vi også have nogle på bænken der er gode nok.
    Men det er vel også først i deres 3. år de skal være i konkurrence til startpladser .. 1. år er de med i truppen og træner fast med. 2. år skal de presse på som reserver og år 3 skal de presse på til startpladser .. er de ikke der så skal de vel ikke være med i truppen .. så er der nogen som Slotsager der springer over ..

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Ja det vil være meget imponerende hvis man kunne bruge dette år på at uddanne 4-5 unge som der er mere eller mindre superliga klare. Her er Ejdum jo også med i ligningen. Luca i en lille grad. Hvis Markus Jensen så lige kunne få et stærkt forår vil vi gå ind i superligaen med en masse unge der burde være modnet og klar en eller anden plads i truppen. Starter eller som indskifter.

Tonny og Troels helt sikkert våd i trusserne over denne mulighed

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

det har du nok ret i. Sådan umiddelbart syntes jeg det lyder mest til Martin, Sandberg og Askou - men rykker man 3 af 5 så meget på så kort tid er det også voldsomt imponerende. Så stor "hit rate" plejer der vidst ikke at være
    Ja det vil være meget imponerende hvis man kunne bruge dette år på at uddanne 4-5 unge som der er mere eller mindre superliga klare. Her er Ejdum jo også med i ligningen. Luca i en lille grad. Hvis Markus Jensen så lige kunne få et stærkt forår vil vi gå ind i superligaen med en masse unge der burde være modnet og klar en eller anden plads i truppen. Starter eller som indskifter.

Tonny og Troels helt sikkert våd i trusserne over denne mulighed

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Det må tiden jo vise. Jeg tror de håber på at mange af de unge løfter deres niveau så de ikke skal handle så meget til sommer.
    Altså Martin,Sandberg,McCoy,Askou og Hansborg

Men der skal stadig nogle modne og rutinerede kræfter ind til sommer i alle kæder. Eller kunne det godt gå galt igen
    det har du nok ret i. Sådan umiddelbart syntes jeg det lyder mest til Martin, Sandberg og Askou - men rykker man 3 af 5 så meget på så kort tid er det også voldsomt imponerende. Så stor "hit rate" plejer der vidst ikke at være

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

det ser unægteligt sådan ud. Alt det andet har vi jo efterhånden været over et par gange, mener jo ikke man kan betragte foråret i isolation - det fører ind i næste sæson. Hvordan kommer vi op? Hvornår får vi forstærkninger ind i næste vindue - og hvor lang tid skal man så bruge på at spille nye folk ind. Jeg mener det er en forfejlet måde at disponere på - men det er jo så deres måde at vurdere tingene på
    Det må tiden jo vise. Jeg tror de håber på at mange af de unge løfter deres niveau så de ikke skal handle så meget til sommer.
    Altså Martin,Sandberg,McCoy,Askou og Hansborg

Men der skal stadig nogle modne og rutinerede kræfter ind til sommer i alle kæder. Eller kunne det godt gå galt igen

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Det kan man ja. Vi er tynde. Tror bare OB tager chancen. Jeg så også gerne vi hentede en ind. Men det kræver også at det er en god spiller. Ellers kan det altså være ligegyldigt
    Men det er stadig 1. Div vi spiller. De andre hold dernede har jo samme udfordringer
    det ser unægteligt sådan ud. Alt det andet har vi jo efterhånden været over et par gange, mener jo ikke man kan betragte foråret i isolation - det fører ind i næste sæson. Hvordan kommer vi op? Hvornår får vi forstærkninger ind i næste vindue - og hvor lang tid skal man så bruge på at spille nye folk ind. Jeg mener det er en forfejlet måde at disponere på - men det er jo så deres måde at vurdere tingene på

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Alt hvad der sker de næste 30 timer (hvis der sker noget) er tegn på panik.
    Dvs man ikke har gjort sit forarbejde grundigt nok.

Vinduet er formentlig lukket.
    Det syntes jeg ikke. Man kan sagtens have udpeget nogen, givet tilbud, være i forhandlinger etc. men afventer spillere der afventer andre muligheder eller at deres klubber får signet deres erstatninger osv.

Der er meget der skal gå op i en højere enhed før ting lykkedes, specielt når klubben er så langt nede på listen ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Alt andet lige bliver det et uhyggeligt spændende forår, hvis OB ikke henter 1-2 etablerede spillere og ikke lige får en god start på foråret. Så bliver der maximalt pres på klubben og holdet fra fans og medier.
    Ja det gør der 100%. Vi må håbe på en god start

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Alt hvad der sker de næste 30 timer (hvis der sker noget) er tegn på panik.
    Dvs man ikke har gjort sit forarbejde grundigt nok.

Vinduet er formentlig lukket.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Men beviseligt uden den nødvendige målnæse.
    Enig men på midten er man begyndt at hive forsvarsspillere op og det er noget andet ..

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Det kan man ja. Vi er tynde. Tror bare OB tager chancen. Jeg så også gerne vi hentede en ind. Men det kræver også at det er en god spiller. Ellers kan det altså være ligegyldigt
    Men det er stadig 1. Div vi spiller. De andre hold dernede har jo samme udfordringer
    Alt andet lige bliver det et uhyggeligt spændende forår, hvis OB ikke henter 1-2 etablerede spillere og ikke lige får en god start på foråret. Så bliver der maximalt pres på klubben og holdet fra fans og medier.

Leave a comment:

Working...
X