Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg kan godt mærke at jeg står pænt alene med det her
    Men så store forandringer kræver mod og fans skriger konstant på forandringer. Så vi er tvunget til at gøre det her. For vi har ikke råd til at købe os til det

Men som altid bliver det spændende på et tidspunkt at kigge tilbage og se hvordan man havde det på et givent tidspunkt. Så kan vi da grine lidt af hinanden og se hvem der fik ret
    Jeg synes måske at det er lige ekstremt nok at gå fra den ene yderlighed til den anden. Jeg kan ikke se, at det kan være muligt at vi kan stille slagkraftigt - selv ikke i 1. div - med mange unge, hvor hele bænken samtidig er ung. Der kan altså komme til at mangle rutine, hvis vi kommer under pres. Lad os sige at vi sætter en del point i de sidste 4 kampe i GS pga skader. Hvordan reagerer holdet på det?
    Det ville ikke være til at bære, hvis man lader for mange unge urutinerede spillere i stikken ved at give den for meget ansvar uden de nødvendige rutinerede spillere at læne sig op af.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Hvis man forudsætter at der ikke sker nogen salg til sommer,henter 1 nu i dette vindue og at man forlænger med Bjørn.

Bjørn Paulsen 30/6-2025
    Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025
    Gustav Grubbe 30/6-2026
    Leeroy Owusu 30/6-2026
    Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
    Markus Jensen 30/6-2026
    Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
    Tom Trybull 30/6-2026
    Don Deedson 30/6-202​7​
    Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
    Julius Berthel Askou 30/6-2027
    Jakob Bonde 30/6-2027
    William Christian Martin 30/6-2027
    Marcus McCoy 30/6-2028​
    Max Ejdum 30/6-2028
    Viljar Myhra 31/12-2028
    James Gomez 31/12-2028​​
    Adam Sørensen 30/6-2029​
    Ny i dette vindue
    Noah Lassen
    Magnus Andersen

Det giver 23 spillere.

Kom af med Yaya og Selvén. Så er vi på 21

Så skal man hente hele 4-5 profiler før at du har en SL trup. Det frygter jeg nu ikke. Er det ikke en helt alm “lektie” for de fleste SL hold?

Målmænd
    Myhra
    Hansen

Backs
    Owusu
    Sørensen
    McCoy
    Magnus Andersen
    Ny

Centeforsvar
    Paulsen
    Gomez
    Askou
    Ny

Midtbane
    Ejdum
    Trybull
    Bonde
    Grubbe
    Sandberg
    Ny(fra dette vindue)
    Lassen
    Ny

Angreb
    Kjerrumgaard
    Martin
    DD
    Jensen
    Ny

Er det godt nok? Måske ikke. Det kommer nok an på hvad man henter ind. Men det må tiden vise
    Dels er 4-5 profiler til en oprykker meget, dels kommer de fleste formentligt sent i vinduet hvor der er pillet mange kampe og dels er der mange unge/nye spillere.

Dertil en forlængelse med Bjørn og ingen salg?? Det finder jeg ikke realistisk .. salg af DD hvis ikke i dette vindue ser ud til at ske i næste .. og kan OB holde på Luca, Ejdum og Martin?

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Men så store forandringer kræver mod og fans skriger konstant på forandringer. Så vi er tvunget til at gøre det her. For vi har ikke råd til at købe os til det

Men som altid bliver det spændende på et tidspunkt at kigge tilbage og se hvordan man havde det på et givent tidspunkt. Så kan vi da grine lidt af hinanden og se hvem der fik ret
    Vi er mange, der er enige, men som vel nok føler, at vi har sagt det, der skulle siges, herinde.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Det er jo det, så der kan højst forsvinde en “netto” og så er jeg ok tryg. Gætter på der ryger to (Slots og Fenger) og vi henter en 8’er.
    Det er også mit bud.

Optimalt ville jeg hellere beholde Fenger dette halvår og sælge DD og så hente en 8`er

Leave a comment:

• Polle
    replied

Njarh, der er mange nuancer, synes først man kan fælde den endelige dom, når vinduet er lukket.

Leave a comment:

• Polle
    replied

Man kører ihverfald ikke igennem med 22 spillere hvor den ene er Bonde
    Det er jo det, så der kan højst forsvinde en “netto” og så er jeg ok tryg. Gætter på der ryger to (Slots og Fenger) og vi henter en 8’er.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Trøster mig med Troels har udtalt, at vi skal have 23-24 spillere i truppen. Lige nu er vi 24, så tre afgange (Fenger, Slots, DD), bør betyde to tilgange (eller tre).

Man kører ihverfald ikke igennem med 22 spillere hvor den ene er Bonde

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Uden Bonde, Fenger, Manneh,Slots og DD er holdet markant svækket. Så markant at 14 point og målforskel kan ikke berolige mig. En dårlig stime og/eller skader af vigtige spiller og de point smelter væk. Alene forestillingen at Ejdum, Trybull eller Luca kunne blive skadet giver gyser.
    Hvis vi ikke til mindst formindrer svækkelsen af truppen så synes det er gambling på en usund måde.
    Trøster mig med Troels har udtalt, at vi skal have 23-24 spillere i truppen. Lige nu er vi 24, så tre afgange (Fenger, Slots, DD), bør betyde to tilgange (eller tre).

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Uden Bonde, Fenger, Manneh,Slots og DD er holdet markant svækket. Så markant at 14 point og målforskel kan ikke berolige mig. En dårlig stime og/eller skader af vigtige spiller og de point smelter væk. Alene forestillingen at Ejdum, Trybull eller Luca kunne blive skadet giver gyser.
    Hvis vi ikke til mindst formindrer svækkelsen af truppen så synes det er gambling på en usund måde.
    Fuldstændig enig og hvis vi så først får forstærkninger til sommer, ja så skal de spilles ind/sammen og det tager som bekendt altid et pænt stykke tid. Med mindre man er virkelig heldig. Kan godt være vi kan halte os igennem i 1 div. hvis der kommer skader samt karantæner. Men er det ikke virkelig at udsætte det nye projekt og de unge spillere for et alt for stort pres? Jeg synes det er for risikabelt. Men hvem ved, måske TB henter 2-3 stykker her i weekenden.... tvivler dog stærkt.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Vi så et Shaky hold uden Bonde. Ikke mindst mod B93. Manneh har lagt et utal af gode hjørnespark. Vi har scoret en del på den konto. Han er væk. Jeg er bekymret, hvis vi ikke henter 1-2 stivere. Vores midterforsvar er konstant præget af skader hos BP og Ivan. Nu er slots nok væk. Jeg tror ikke den oprykning er sikker, hvis vi kommer så svækket ud af vinduet.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Jeg er da sikker på at vejen bliver mere bumpet her i foråret end vi så før vinterferien. Vi kommer ikke til at blive så suveræne. Men vi har stadig tæt på det bedste hold i ligaen pt(vi ved jo ikke hvad der sker med Fenger og DD endnu). Det er muligt at Horsens har handlet meget. Men det gør dem ikke til CL kandidater.

Jeg er selvfølgelig ikke blind for at hvis vi mister Bonde,Manneh,Fenger,Slots og DD ift sidste halvår vil det have en betydning. Det opvejer Adam Sørensen ikke
    Men det bliver en test af de unge og vi skal nok klare det. Og så tror jeg nu stadig på at man henter en til midtbanen inden mandag

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Jeg synes bare at vi egentlig har fået flere point end spillet i en del kampe har berettiget til. Det tror jeg er sket fordi vores spillere individuelt var på et højere niveau end konkurrenternes. Ved at sælge ud af "toppen", frygter jeg at vi mister den konkurrencefordel og bliver kampene mere jævne, så vil det formentlig resultere i flere kampe som tipper den forkerte vej. Det er fint at lade Deedson gå og måske også Fenger, men så så jeg gerne at man minimum hentede en forstærkning til midten og en angriber/kant, så alt ikke hænger på Luca. Jeg vil elske hvis William Martin har taget kæmpe skridt henover pausen og er klar til at starte inde og præstere stabilt, men det er ikke noget jeg tør satse på.
    Kan sagtens følge det. Og vi kommer nok til at dale i niveau. Men næppe til et niveau under Horsens og Fredericia. Og slet ikke nok til at sætte 14-15p over styr. Havde vi dog bare fået de sidste 2p mod B93 havde vi slet ikke skulle diskutere tror jeg

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Mange lektier til næste sommeren før næste sæson med mindre du forventer at de unge kan holde OB i SL ..
    Hvis man forudsætter at der ikke sker nogen salg til sommer,henter 1 nu i dette vindue og at man forlænger med Bjørn.

Bjørn Paulsen 30/6-2025
    Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025
    Gustav Grubbe 30/6-2026
    Leeroy Owusu 30/6-2026
    Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
    Markus Jensen 30/6-2026
    Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
    Tom Trybull 30/6-2026
    Don Deedson 30/6-202​7​
    Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
    Julius Berthel Askou 30/6-2027
    Jakob Bonde 30/6-2027
    William Christian Martin 30/6-2027
    Marcus McCoy 30/6-2028​
    Max Ejdum 30/6-2028
    Viljar Myhra 31/12-2028
    James Gomez 31/12-2028​​
    Adam Sørensen 30/6-2029​
    Ny i dette vindue
    Noah Lassen
    Magnus Andersen

Det giver 23 spillere.

Kom af med Yaya og Selvén. Så er vi på 21

Så skal man hente hele 4-5 profiler før at du har en SL trup. Det frygter jeg nu ikke. Er det ikke en helt alm “lektie” for de fleste SL hold?

Målmænd
    Myhra
    Hansen

Backs
    Owusu
    Sørensen
    McCoy
    Magnus Andersen
    Ny

Centeforsvar
    Paulsen
    Gomez
    Askou
    Ny

Midtbane
    Ejdum
    Trybull
    Bonde
    Grubbe
    Sandberg
    Ny(fra dette vindue)
    Lassen
    Ny

Angreb
    Kjerrumgaard
    Martin
    DD
    Jensen
    Ny

Er det godt nok? Måske ikke. Det kommer nok an på hvad man henter ind. Men det må tiden vise
    Last edited by fmprOB; 31-01-2025, 16:00.

Leave a comment:

• Balboa
    replied

Jeg er da sikker på at vejen bliver mere bumpet her i foråret end vi så før vinterferien. Vi kommer ikke til at blive så suveræne. Men vi har stadig tæt på det bedste hold i ligaen pt(vi ved jo ikke hvad der sker med Fenger og DD endnu). Det er muligt at Horsens har handlet meget. Men det gør dem ikke til CL kandidater.

Jeg er selvfølgelig ikke blind for at hvis vi mister Bonde,Manneh,Fenger,Slots og DD ift sidste halvår vil det have en betydning. Det opvejer Adam Sørensen ikke
    Men det bliver en test af de unge og vi skal nok klare det. Og så tror jeg nu stadig på at man henter en til midtbanen inden mandag
    Jeg synes bare at vi egentlig har fået flere point end spillet i en del kampe har berettiget til. Det tror jeg er sket fordi vores spillere individuelt var på et højere niveau end konkurrenternes. Ved at sælge ud af "toppen", frygter jeg at vi mister den konkurrencefordel og bliver kampene mere jævne, så vil det formentlig resultere i flere kampe som tipper den forkerte vej. Det er fint at lade Deedson gå og måske også Fenger, men så så jeg gerne at man minimum hentede en forstærkning til midten og en angriber/kant, så alt ikke hænger på Luca. Jeg vil elske hvis William Martin har taget kæmpe skridt henover pausen og er klar til at starte inde og præstere stabilt, men det er ikke noget jeg tør satse på.

Leave a comment:

Working...
X