Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Du har virkelig meget tiltro til de unge. Jeg tror vi smider det hele væk hvis vi sælger slotsager og fenger uden at hente nogle ind. Hvis alt går som det plejer så er Bjørn først rigtig klar igen om 2-3 måneder når vejret og banerne er blevet bedre. Så vi kommer til at spille med gomes og Julius i forsvaret. Jeg er ikke tryk Horsens og Fredericia smadre os i slutspillet med de spiller også er forspringet væk.
    Ja det har jeg faktisk. Jeg er kommet til den konklusion at vi er nød til at lave dette opgør med fortiden hvor det bare har vist at OB ikke evner at købe sig til succes.
    Man har ikke turde at satse nok på unge i jagten på den ligegyldige 6-7 plads hvert år. Kortsigtet, kortsigtet, kortsigtet. Uanset hvem der sad for enden af bordet der bestemt.
    Gør som du plejer og få ca samme resultat

Nu går man ALL IN på akademiet som er vores eneste succeshistorie siden sølvårene. Så må det briste eller bære. Og vil med garanti se flere unge blomstre og give os noget der kan bruges i superligaen om 1-2 år.

Dette er præcis hvad OB har brug for helt ind til knoglerne. Og det er alle enige i den sportslige ledelse om at det skal nok lykkedes

Tro tro tro på sagen..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Du har virkelig meget tiltro til de unge. Jeg tror vi smider det hele væk hvis vi sælger slotsager og fenger uden at hente nogle ind. Hvis alt går som det plejer så er Bjørn først rigtig klar igen om 2-3 måneder når vejret og banerne er blevet bedre. Så vi kommer til at spille med gomes og Julius i forsvaret. Jeg er ikke tryk Horsens og Fredericia smadre os i slutspillet med de spiller også er forspringet væk.
    Har samme frygt … holdet brændte fuldstændigt sammen under SK sidste forår og jeg er med på at det er andre spillere nu med andre værdisæt men hvis man skiller sig af med næsten al erfaring og løber ind i et par nederlag kan det hurtigt gå galt hvis træneren ikke har værktøjerne til at ændre udviklingen og det har SK ikke vist, hverken i den enkelte kamp eller på længere sigt.
    Er det fire kampe i gruppespillet der er tilbage og så kun top6 resten af sæsonen? Den er ikke sikker endnu.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Intet har været optimalt med Slots,Manneh og Fenger. Men hvis vi ender med 3 transfers, en hulens masse sparede lønkroner de næste 5 måneder og en masse spilletid til de unge uden den store risiko er det nok det meste vi kunne få ud af en møg situation fremkaldt af nedrykningen.

Og for min skyld kan de også bare sælge DD hvis buddet er over 1 mill euro

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Intet har været optimalt med Slots,Manneh og Fenger. Men hvis vi ender med 3 transfers, en hulens masse sparede lønkroner de næste 5 måneder og en masse spilletid til de unge uden den store risiko er det nok det meste vi kunne få ud af en møg situation fremkaldt af nedrykningen.

Og for min skyld kan de også bare sælge DD hvis buddet er over 1 mill euro

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Adios Slots - han skifter åbenbart straks

https://fyens.dk/ob/spansk-medie-erf...fbbd67bad59-14
    Som det skal være i den situation vi er kommet i. De må slippe de millioner det nu koster

Leave a comment:

• manner
    replied
    Adios Slots - han skifter åbenbart straks

https://fyens.dk/ob/spansk-medie-erf...fbbd67bad59-14

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Baseret på hvad?

Slots virker som en god dreng, og er jeg er selvsagt ærgerlig over det her dystopiske forløb, men ud over nogle billige udsagn i medierne for snart lang tid siden, så har jeg ikke set noget fra Slots og Co, der indikerer stor kærlighed til klubben.
    Baseret de info jeg har fra flere omkring klubben

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Skulle sku ik undre mig vi henter Fossum….
    Gud fri mig vel

Leave a comment:

• jamborg
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Fossum blev fristillet af Kortrijk, han ville pynte på vores midtbane. Udover det ville Eskesen måske være en god option, han fik masser af spilleminutter for Haugesund med en del oplæg og mal.
    Enig mht. Fossum, det passer fint med at de unge OB spillere skal være i fokus

Men det er vigtigt at OB ikke laver en lang kontrakt, 1 år, max 2 år

Leave a comment:

• Attila
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Håber jeg godt nok ikke. Han var et flop i FCM, men OB var jo interesseret i ham inden hans FCM-exit *slår korsets tegn*
    https://bold.dk/snak/nyheder/fossum-...ead_id=593343#
    Last edited by Attila; 31-01-2025, 11:28.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Fossum blev fristillet af Kortrijk, han ville pynte på vores midtbane. Udover det ville Eskesen måske være en god option, han fik masser af spilleminutter for Haugesund med en del oplæg og mal.

Leave a comment:

• wagrier1
    replied

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Vi vil jo alle dage få nogle kompensations uddannelses penge. Men ville være bedre med en transfer også. Måske en lille klausul.
    Jeg tror også gerne at Slotsager vil give noget tilbage til OB
    Baseret på hvad?

Slots virker som en god dreng, og er jeg er selvsagt ærgerlig over det her dystopiske forløb, men ud over nogle billige udsagn i medierne for snart lang tid siden, så har jeg ikke set noget fra Slots og Co, der indikerer stor kærlighed til klubben.

Leave a comment:

• stonebear
    replied

Vi vil jo alle dage få nogle kompensations uddannelses penge. Men ville være bedre med en transfer også. Måske en lille klausul.
    Jeg tror også gerne at Slotsager vil give noget tilbage til OB
    Synes det er nogle urealistiske beløb der bliver smidt omkring. Jeg tror maksimalt vi får 2 mill for Slotsager og hvorfor skulle Leganes være interesseret i at give OB en vidersalgsklausul?
    Der ud over er der intet i forløbet der har vist at Slotsagers lejr kæmper for klausuler til OB, men tanken er da romantisk

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg synes det er ham vi bedst kan undvære af dem som der er forlydender om er på vej væk. Skal vi have trimmet truppen, så er det udmærket han ryger, taget omstændighederne i betragtning. Det åbner forhåbentlig også mulighederne for at vi kan hente en god erstatning ind for enten Deedson eller Fenger (hvis ikke begge to), hvis vi når at få skudt dem afsted.
    Jeg er rimelig tryg ved at Askou udvikler sig til en fuldgod stopper på top 6-divisionsniveau, så der fortsat er rum til at BP, Gomez og Ivan løber ind i deres sædvanlige skavanker. De skal helst bare ikke gå i stykker samtidig.
    Men i næste sæson skal Gomez spille ved siden en der tager mere styring end han gør og det er næppe Askou. Bjørn forlænger muligvis men forhåbentlig kun som reserve med hans skader og niveau i SL sidst i mente.
    Ville være så godt at hente en CF nu som kan blive spillet ind i forsvaret/truppen nu så den del står klar til næste sæson ..

Leave a comment:

Working...
X