Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Roskilde rykker op i 1. Division. Så er alle hold på plads, så mon ik turneringsplanen snart kommer ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Hmm ... ved ikke helt hvad jeg skal mene om det.
      Ja, passer i hvert fald ikke til den tidligere strategi at styrke set-up omkring holdet hvis man fyrer Hjortebjerg uden at erstatte ham. Og fint med at holde TH i klubben, men der er ja også nu én mindre i den daglige arbejde med holdet hvis han nu bliver scout.
      Last edited by andlox; 15-06-2024, 16:53.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ja, passer i hvert fald ikke til den tidligere strategi at styrke set-up omkring holdet hvis man fyrer Hjortebjerg uden at erstatte ham. Og fint med at holde TH i klubben, men der er ja også nu én mindre i den daglige arbejde med holdet hvis han nu bliver scout.
        Men det passer rigtigt godt med intentionen om at tydeliggøre retningen noget mere. Det her kan jeg ikke se som andet, end en cementering af Kroghs position som cheftræner, og en styrkelse af hans retning og ledelse. Hjortebjerg har jeg svært ved at se fidusen i at fortsætte med, fordi han nærmest har status af en assisterende cheftræner, med samme anciennitet og rolle førhen som Krogh.

        Comment


          Ikke overraskende ligner det, at vi får en del af tv kampene i sæsonen. I hvert fald viser vises 2 ud af vores første 3 kampe på Viasat.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Tror et eller andet sted at det stadig ikke er bundfældet at vi er rykket ned. Jeg havde troet at alle vores kampe blev sendt i tv.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Tror et eller andet sted at det stadig ikke er bundfældet at vi er rykket ned. Jeg havde troet at alle vores kampe blev sendt i tv.
              Alle bliver vel vist på Viaplay, men ikke alle i flow-tv. Right?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Alle bliver vel vist på Viaplay, men ikke alle i flow-tv. Right?
                Korrekt. Du skal have den dyre 500kr pakke for at kunne se alle kampe. Fedt….
                Jeg skal desuden have Amazon Prime for at kunne se Liverpools lørdagskampe…
                Hader moderne fodbold og TV

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Korrekt. Du skal have den dyre 500kr pakke for at kunne se alle kampe. Fedt….
                  Jeg skal desuden have Amazon Prime for at kunne se Liverpools lørdagskampe…
                  Hader moderne fodbold og TV
                  Liverpool

                  Håber du at se Minteh

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Alle bliver vel vist på Viaplay, men ikke alle i flow-tv. Right?
                    Det havde jeg automatisk tænkt at det blev. Kan man se hvornår de ikke gør?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Korrekt. Du skal have den dyre 500kr pakke for at kunne se alle kampe. Fedt….
                      Jeg skal desuden have Amazon Prime for at kunne se Liverpools lørdagskampe…
                      Hader moderne fodbold og TV
                      Det er forfærdeligt.

                      Jeg nægter at købe Viaplay. Jeg må klare mig med Norlys med TV3 Sport + Stadion.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det er forfærdeligt.

                        Jeg nægter at købe Viaplay. Jeg må klare mig med Norlys med TV3 Sport + Stadion.
                        Og nogle aways

                        Comment


                          Hvor kan man se hvilke kamp der er udvalgt til tv..?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JFK Se indlæg
                            Hvor kan man se hvilke kamp der er udvalgt til tv..?
                            Bliver løbende opdateret.

                            https://superstats.dk/1div/program
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Nogle af disse udtalelser vil helt sikkert dele vandende

                              https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-trae...-vil-vaere-her

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nogle af disse udtalelser vil helt sikkert dele vandende

                                https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-trae...-vil-vaere-her
                                Så oprykning er sekundært... et biprodukt... er det det nye spillere skal købe ind på

                                Comment

                                Working...
                                X