Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Fint, at han også er træt af det capo-pjat
    Det er det der står tilbage som det mest pinlige i sæsonen, hvilket er meget sigende for sæsonen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Han melder blandt andet at det er slut med fans går i dialog med spillerne i forbindelse med kampene. Det skal fremadrettet foregå i ådalen, hvis det bliver nødvendigt.
      Han melder også at SK ganske sikkert er træner når vi møder ind til første træning d. 24. Juni.
      Spillertruppen omtales ikke vildt meget. Han er bekendt med at han nok kommer til at få nogen snakke med spillere, der gerne vil væk, men han gerne vil beholde, og her må han tale hans sag på vegne af klubben, og se hvordan den dialog udvikler sig.
      Det virker ikke særligt betryggende hvis han ikke er begyndt på trupsammensætning endnu. Så vil hele opstart og de første mange runder være præget af et rend ud og ind af spillere/agenter.
      Det kan hurtigt ende med en dårlig start på sæsonen. Men sådan er det jo at være OB sympatisør.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det her er jo så citeret fra TB, som dog anerkender at det ikke er en ledelsesbeslutning, hvis spillere og fanrrpræsentanter efter en kamp føler trang til at gå sammen i en rundkreds og tale tingene igennem. Han mener dog man har mulighed for at indgå en mere konstruktiv dialog, hvis man kunne aftale at gøre det i egen hule, når alle parter har fordøjet kampen
        Fair nok, troede igen det var Leifs holdning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Det virker ikke særligt betryggende hvis han ikke er begyndt på trupsammensætning endnu. Så vil hele opstart og de første mange runder være præget af et rend ud og ind af spillere/agenter.
          Det kan hurtigt ende med en dårlig start på sæsonen. Men sådan er det jo at være OB sympatisør.
          dét tror jeg bestemt de er. De må have gjort sig nogle tanker, lagt nogle planer. Hvis Krogh bliver så har de vel også haft en snak om system / formation - altså hvilke typer man skal bruge og hvem man ikke skal bruge. Som de nævner i SFÅ - spiller vi diamant på midtbanen så har vi ikke så stort behov for kanter - og pt har vi massevis af kanter.

          Men det er noget andet at få de planer ført ud i livet. Kan godt være Rami ikke ser sig selv i OB når nu det hedder 1 division - men der skal jo lige findes en klub der bider på først. Og med så stor en trup vi har nu - så skal der bare nogle ud før man begynder at skrive med en hel masse. - Og vi står jo nok endnu længere bag i køen ifht hvad vi plejer når det kommer til nye spillere.

          Men jeg håber da bestemt også vi ser et par afgange inden opstart - og tilsvarende et par tilgange. Mon ikke også det sker - men helt på plads er vi næppe før til aller sidst i vinduet.

          Comment


            BIF får simpelthen kun en betinget straf….

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-tilskuerstraf

            Ved godt dette er en 1.Div tråd men alliwl

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              BIF får simpelthen kun en betinget straf….

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-tilskuerstraf

              Ved godt dette er en 1.Div tråd men alliwl
              Sæt et 0 bag på bødestraffen. Det er et latterligt lavt beløb, hvis det skal afskrække

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Sæt et 0 bag på bødestraffen. Det er et latterligt lavt beløb, hvis det skal afskrække
                Er du dum? Det er sgu da Brøndby
                Nå men alligevel imponerende vi får højere straf end de gør. Var det ikke et helt afsnit med agf fans, børn og kvinder der blev angrebet. Og så tror nogen folk stadig der ikke er forskel på klubber.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Er du dum? Det er sgu da Brøndby
                  Nå men alligevel imponerende vi får højere straf end de gør. Var det ikke et helt afsnit med agf fans, børn og kvinder der blev angrebet. Og så tror nogen folk stadig der ikke er forskel på klubber.
                  Hmm lad mig se,
                  Tror i hvert fald ikke jeg er dummere end ham der kækt og overmodigt, over flere måneder nægtede at OB kunne rykke ned.

                  Men anyways Bif er en magtfuld klub, ingen tvivl om det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Hmm lad mig se,
                    Tror i hvert fald ikke jeg er dummere end ham der kækt og overmodigt, over flere måneder nægtede at OB kunne rykke ned.

                    Men anyways Bif er en magtfuld klub, ingen tvivl om det.
                    Jeg tog desværre fejl. Sådan kan det gå når man har ligaens dårligste træner åbenbart. For han er da totalt uduelig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Jeg tog desværre fejl. Sådan kan det gå når man har ligaens dårligste træner åbenbart. For han er da totalt uduelig.
                      Ja det gjorde du desværre.
                      Jeg er en af dem der er for, at Krogh får chancen i en klub uden kaos. Tror ikke han er uduelig.
                      Men det emne har snart brug for nye inputs for at kunne blive diskuteret yderligere. Der er tærskel meget halm på det

                      Comment


                        Mediano Superliga UPDATE og transfernyt...jeg var så klar

                        til det gik op for mig der ikke er noget om OB i sådan en udsendelse

                        Det bliver et laaangt år

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Mediano Superliga UPDATE og transfernyt...jeg var så klar

                          til det gik op for mig der ikke er noget om OB i sådan en udsendelse

                          Det bliver et laaangt år
                          Den kan jeg godt følge. Det er med garanti ikke gået helt op for mig endnu hvor kæmpe en nedtur det er at vi er rykket ned.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Den kan jeg godt følge. Det er med garanti ikke gået helt op for mig endnu hvor kæmpe en nedtur det er at vi er rykket ned.
                            Jamen, mange herinde mente jo at det vil være godt for klubben...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jamen, mange herinde mente jo at det vil være godt for klubben...
                              Ja ja, der er også mange der stadig mener Søren Krogh skal fortsætte som cheftræner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Den kan jeg godt følge. Det er med garanti ikke gået helt op for mig endnu hvor kæmpe en nedtur det er at vi er rykket ned.
                                det godt vi har nogle lokale medier der dækker OB - men hold op hvor bliver man bare sat af.

                                Tror Mediano har en smule fra 1 division et par gange om året - men ud over det så kommer jeg næppe til at følge med ved dem mere.

                                Og al den transfer snak man plejer at få hen over sommeren - igen må vi nok nøjes med SFÅ og Fyens

                                Comment

                                Working...
                                X