Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvis AaB rykker ned synes jeg OB skal prøve at hente Mathias Jørgensen tilbage til Fyn.
    Tror de sælger ham for en god skilling der er højere end vi vil betale

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Med sølle 3 point i nedryknings spillet for 8 kampe ser det heller ikke godt ud for dem.
    Men hvis Vejle vinder over Lyngby i morgen er alt piv åbent. Næste sæson skal vi ikke være fedtet ind i det fedtemøj
    Vildt at man med 1p pr kamp ville være stort set safe nu. Det er vel nærmere 0,9p pr kamp der skal til for at overleve når alt er overstået.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

Med sølle 3 point i nedryknings spillet for 8 kampe ser det heller ikke godt ud for dem.
    Men hvis Vejle vinder over Lyngby i morgen er alt piv åbent. Næste sæson skal vi ikke være fedtet ind i det fedtemøj
    Hvis AaB rykker ned synes jeg OB skal prøve at hente Mathias Jørgensen tilbage til Fyn.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ville gerne have AaB ud. Men det er sådan mere med de lange briller på. Om det så lige bliver VB eller Lyngby der følger med betyder ikke så meget for mig. Men lyngby ville måske være fint.
    VB mister ham onugkha helt sikkert. Så har de satme ikke meget at byde på

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Hvem af de 3 bundhold i superligaen ser i helst overlever. OB og Fredericia skal som bekendt afløse Vejle, Aab eller Lyngby.
    Jeg håber AaB og Vejle rykker ned og det er primært fordi jeg tror det vil være bedst for OB i den kommende sæson, samtidig med at en away i Lyngby er noget nemmere for os der bor øst for Storebælt ;-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Hvem af de 3 bundhold i superligaen ser i helst overlever. OB og Fredericia skal som bekendt afløse Vejle, Aab eller Lyngby.
    Ville gerne have AaB ud. Men det er sådan mere med de lange briller på. Om det så lige bliver VB eller Lyngby der følger med betyder ikke så meget for mig. Men lyngby ville måske være fint.
    VB mister ham onugkha helt sikkert. Så har de satme ikke meget at byde på

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprykkere får ofte (altid) dispensation det første år, så deres stadions ikke nødvendigvis skal leve op til alle krav, men kan pimpes lidt. Det skete også for Hvidovre, der smed nogle mobiltribuner op.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg refererede til Middelfart
    haha - ja ok

Leave a comment:

replied
    Jeg refererede til Middelfart

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Må de egentligt spille på deres stadion, hvis de rykker op? Lever det op til kravene i 1. Division
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen

Leave a comment:

replied

Kunne være spændende at få dem op og se om vi kan få lidt udlejning af talenter igang med dem
    Må de egentligt spille på deres stadion, hvis de rykker op? Lever det op til kravene i 1. Division

Leave a comment:

• Plum
    replied

Kunne være spændende at få dem op og se om vi kan få lidt udlejning af talenter igang med dem
    https://bold.dk/fodbold/klubber/midd...verraske-greve

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Ser pokalsemifinale mellem Silkeborg og Brøndby. Brøndby er ved at tabe. I centerforsvaret spiller Robin Østrøm, som vel ikke rigtig fik chancen i OB. Og han spiller rigtig solidt. Også Klynge spiller rigtig godt. Og Brøndby tabte så 2-1.
    Bliver spændende at se hvor Klynge kommer hen.
    Han er sgu en behagelig spiller.

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Ser pokalsemifinale mellem Silkeborg og Brøndby. Brøndby er ved at tabe. I centerforsvaret spiller Robin Østrøm, som vel ikke rigtig fik chancen i OB. Og han spiller rigtig solidt. Også Klynge spiller rigtig godt. Og Brøndby tabte så 2-1.

Leave a comment:

Working...
X