Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSFÅ melder at det enten bliver Julius eller Bjørn ved siden af Bürgy. Ja…
Bjørn er forsvarsspiller igen.. Man har et standpunkt til man tager et nyt. Og det sker åbenbart ofte
Og Markus ryger på bænken
Krogh taber mere og mere min tillid
Men spørgsmålet om SK og TV ved hvad de gør og har en klar (og fælles) plan kan man vel stille. Vi må ja næsten være taknemmelig hvis Bjørn ikke skal tage handske på om at vagte buret i morgen...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSFÅ melder at det enten bliver Julius eller Bjørn ved siden af Bürgy. Ja…
Bjørn er forsvarsspiller igen.. Man har et standpunkt til man tager et nyt. Og det sker åbenbart ofte
Håber godt nok det bliver Julius og Burgy. Julius fortjener chancen, oven på præstationen mod Kolding.
Leave a comment:
-
SFÅ melder at det enten bliver Julius eller Bjørn ved siden af Bürgy. Ja…
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægAskou var vel bedste OBer i kampen mod Kolding og kan umuligt have spillet sig af. Det vil være overordentligt typisk OB, hvis man vælger at bænke ham efter en fin præstation, og imo en håbløs tilgang til talenterne som umuligt kan være gavnlig for selvtillid og udvikling.
Man skal aldrig være slevskrevet blot fordi man er fra akdemiet, men den her konstante udskiftning og ryste-posen tilgang er imo et udtryk for en umoden træner, mere end en dårlig trup.
Jeg bliver stadig irriteret over at tænke på hvordan SK spiller William Martin fra start som 8er blot for at flå ham ud i pausen og siden sylte ham i forhold til spilletid.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægAskou var vel bedste OBer i kampen mod Kolding og kan umuligt have spillet sig af. Det vil være overordentligt typisk OB, hvis man vælger at bænke ham efter en fin præstation, og imo en håbløs tilgang til talenterne som umuligt kan være gavnlig for selvtillid og udvikling.
Man skal aldrig være slevskrevet blot fordi man er fra akdemiet, men den her konstante udskiftning og ryste-posen tilgang er imo et udtryk for en umoden træner, mere end en dårlig trup.
Jeg bliver stadig irriteret over at tænke på hvordan SK spiller William Martin fra start som 8er blot for at flå ham ud i pausen og siden sylte ham i forhold til spilletid.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Askou var vel bedste OBer i kampen mod Kolding og kan umuligt have spillet sig af. Det vil være overordentligt typisk OB, hvis man vælger at bænke ham efter en fin præstation, og imo en håbløs tilgang til talenterne som umuligt kan være gavnlig for selvtillid og udvikling.
Leave a comment:
-
Bliver svært uden Luca. Bliver vel næppe mere end et kort indhop fra Grot.
Bliver 1-0 eller 1-1 i morgen
Leave a comment:
Leave a comment: