Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fedt at Horsens taber. Nu skal de hente 16p pga målscore på 13 kampe. Umuligt. Den er 100% hjemme

Så er det måske muligt at der er lidt mindre hyl og skrål herinde
    HB Køge hev også en sejr hjem over FFC .. tak til både Roskilde og Køge

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Både Horsens og Fredericia taber hvem havde set den komme.
    hold da op hvor er vi heldige.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Fedt at Horsens taber. Nu skal de hente 16p pga målscore på 13 kampe. Umuligt. Den er 100% hjemme

Så er det måske muligt at der er lidt mindre hyl og skrål herinde

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Ja egentlig lidt vildt at vi alle synes vi får en dårlig start på foråret. Det gør vi også spillemæssigt.

Men vi er kommet 1 point yderligere foran nr 2,3,4 OG 5, samtidig med der er en runde mindre. Den del kunne vi jo ikke have ønsket meget bedre :)

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Både Horsens og Fredericia taber hvem havde set den komme.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Med fare for at jinxe ville det da ikke gøre noget at ACH-Roskilde og Fredericia - HB Køge resultatet holder.
    På den anden side irriterer det mig at holde øje med de andre resultater.
    Det er altid fedt når Horsens fejler, udover vi så har 15 point ned til dem, så vil det også være glædeligt hvis de ikke rykker med op.

Kan stadig ikke få øje på at oprykningen kommer i fare.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Med fare for at jinxe ville det da ikke gøre noget at ACH-Roskilde og Fredericia - HB Køge resultatet holder.
    På den anden side irriterer det mig at holde øje med de andre resultater.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Hvis man tager de lange briller på, ved godt det er tidligt, finder jeg trøst i at se hvordan bunden går fuldstændig ud af aab mod AGF.
    Det ligner vi skal være bedre end dem og vores medoprykkere næste sæson.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tænker godt Horsens kan hente 2 point i snit resten af sæsonen. Kan ikke i min vildeste fantasi OB kommer ned i nærheden af 1 point i snit.
    Vi henter mindst 1,5.
    Kritikken vil i så fald blive sønderlemmende hvis det utænkelige skulle ske.
    Det er svært at se de skulle kunne hæve snittet op på 2.
    Dels fordi den snart hedder top-6 spil, og dels fordi de kun har 4 sejre i de 10 kampe de har spillet mod hold i top-6. Og jeg er også enig omkring OB, som jeg heller ikke på nogen måde kan forestille mig med et snit i nærheden af 1.

Så Horsens har satme godt nok lang vej hvis de gerne vil forbi OB.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tænker godt Horsens kan hente 2 point i snit resten af sæsonen. Kan ikke i min vildeste fantasi OB kommer ned i nærheden af 1 point i snit.
    Vi henter mindst 1,5.
    Det er klart og med god grund.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvis OB rammer et pointsnit på 1 resten af sæsonen, skal Horsens eller EFB lave et snit på 2, for at indhente OB på deres resterende 14 kampe. Er nogen af de scenarier overhovedet realistiske?
    Vi henter mindst 1,5.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Med dagens resultat kan vi vel glemme Esbjerg som konkurrent. 15 point + målforskel henter de umuligt. :-)
    Mangler kun at Roskilde kan overraske i morgen.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Naturligvis er det ACH vi kigger på, men EFB med samme point startede med at smide point til os i dag :).

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvis OB rammer et pointsnit på 1 resten af sæsonen, skal Horsens eller EFB lave et snit på 2, for at indhente OB på deres resterende 14 kampe. Er nogen af de scenarier overhovedet realistiske?
    Hvis vi ramte 1p i gennemsnit kunne vi måske godt komme i problemer. Måske. Det kommer nok også til at være de indbyrdes kampe der afgører det. Efb tror jeg simpelthen ikke på
    Hvis Horsens vinder i weekenden fører vi med 12p og meget meget bedre målscorer. Så de skal hente 13p på 13 kampe

Får vi 3p mod Horsens i 2 kampe skal de hente 13p ydeligere på 11 kampe. Muligt men svært
    Får vi 4p modHorsens i 2 kampe er det 16p på 11 kampe. Urealistisk
    Vinder vi begge kamp mod Horsens er det 19p på 11 kampe. Umuligt

Så de bliver ekstremt vigtige. Det er først hvis vi henter 0-1p mod Horsens at vi kommer i problemer. Men så skal de stadig hente 7-10p de sidste 11 kampe

Hvis de sætter point til i weekenden bliver scenariet bare endnu bedre

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Leave a comment:

Working...
X