AaB får en snitter på 4-0 i Silkeborg.... bevares, de står ikke pt. til en nedrykning, men det er sgu lidt et skrækeksempel for hvordan det helst ikke skulle gå for os i næste sæson. 4-0 i SIF må ikke ske!
Jeg tror sgu ikke de klare den. De må ned igen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, andet ville da være mærkeligt... jeg har hele tiden ment, at SK ikke var den rette, mens mange herinde var uenige med mig (fik diverse svinere)... og lige pludselig i dag har de fuldstændig har skiftet mening
Mener bare at artiklen var en ikke-nyhed
Et enkelt af mange eksempler kunne f.eks være fra det seneste indlæg du har skrevet:
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægde sædvanlige flosker uden handling, som mange elsker herinde ? !
... og så må det jo være sådan.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Kunne godt tænke mig at han uddybede hvilke tegn det er han ser på at kulturen i og omkring klubben er blevet bedre for det nævner artiklen ikke noget om ..
og hvis ikke OB og fodbold handler om at rykke op og blive de bedste, så må man sq dybere i hvad direktøren mener hvad der er vigtigt så vi andre kan forstå det ..
Tvivler på, at hvis/når vi rykker op etablerer os med "talenter" i den kommende sæson...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
og hvis ikke OB og fodbold handler om at rykke op og blive de bedste, så må man sq dybere i hvad direktøren mener hvad der er vigtigt så vi andre kan forstå det ..
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægGentager du nogen gange dig selv herinde? ... det tror jeg nok du gør
Mener bare at artiklen var en ikke-nyhedLast edited by Online; 13-04-2025, 12:00.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi havde alle muligheder for efter vinter vinduet at sammenspille, finpudse og klargøre truppen til superligaen.
Den undlod vi arrogant, under påskud om at ville udvikle vores talenter, der er så foreløbig ingen fremgang at spore hos en eneste af dem.
Jeg er ikke helt klar over, om det er straffen for de sidste 12-14 års elendighed ledelse ud i ligegyldigheden.
Eller om det er fordi vi stædigt holder fast i, at vi kan forvandle de spillere som bliver frasorteret i laget 7-9. pladsen, til brugbare bærende spillere, som vores talenter kan læne sig op ad i deres udvikling.
Men ihvertfald så kan vi vel godt konkludere at vi stadig ikke har noget, der ligner et slagkraftigt hold, som skaber optimisme, og tro på at vi kan konkurrere med Randers, Viborg og Silkeborg.
Altså , er det fordi vi ikke vil ofre pengene, eller er det fordi de bedre spillere ikke gider til OB ?
For mig at se ligger vi i tredje lag.
Første lag : FCK, FCM, FCN, AGF BIF.
Andet lag : Viborg , Randers, Silkeborg
Tredie lag : Vejle, Sønderjyske, Lyngby, AaB, OB
Men selv hvis vi havde set fremgang spillemæssigt og et par af de unge havde slået igennem for alvor, selv med en positiv udvikling ville jeg betragte os som værende i det nederste lag. Truppen har hele tiden skulle forstærkes, markant.
Jeg havde håbet vi var et bedre sted spillemæssigt - havde vi set en kontinuerlig udvikling i holdet var der også en rimelig grund til at tro på Krogh kunne fortsætte projektet. Den tiltro har jeg slet ikke - og derfor ligner endnu en "frisk" start
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg frygter ikke at vi ikke rykker op
Jeg frygter at vi har forspildt en chance for at sætte et nyt hold sammen der kan flyve ind i superligaen med nogle nye talenter og en sammentømret spillestil. Det ligner det slet slet ikke at vi gør. Vi kommer humpende ind med en trup der skal ændres en del, ingen fast spillestil og ingen nye talenter der har fået deres gennembrud. Og måske nok også et trænerskifte
Virkelig skuffende
Den undlod vi arrogant, under påskud om at ville udvikle vores talenter, der er så foreløbig ingen fremgang at spore hos en eneste af dem.
Jeg er ikke helt klar over, om det er straffen for de sidste 12-14 års elendighed ledelse ud i ligegyldigheden.
Eller om det er fordi vi stædigt holder fast i, at vi kan forvandle de spillere som bliver frasorteret i laget 7-9. pladsen, til brugbare bærende spillere, som vores talenter kan læne sig op ad i deres udvikling.
Men ihvertfald så kan vi vel godt konkludere at vi stadig ikke har noget, der ligner et slagkraftigt hold, som skaber optimisme, og tro på at vi kan konkurrere med Randers, Viborg og Silkeborg.
Altså , er det fordi vi ikke vil ofre pengene, eller er det fordi de bedre spillere ikke gider til OB ?
For mig at se ligger vi i tredje lag.
Første lag : FCK, FCM, FCN, AGF BIF.
Andet lag : Viborg , Randers, Silkeborg
Tredie lag : Vejle, Sønderjyske, Lyngby, AaB, OBLast edited by Magge; 11-04-2025, 17:32.
- Likes 8
Leave a comment:
Leave a comment: