Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ja, hører også at de kun involvere sig i foretagender på lang sigt. De er der fordi de vil det ja.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
https://hsfo.dk/achorsens/gigantisk-...llioner-kroner
Hvad jeg hører her i Horsens, så VIL de klubben og ser investeringerne for nødvendige, hvis man vil kører en bæredygtig klub langsigtet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægGenerelt er det vanskeligt at udtale sig om AC Horsens og andre udenlandsk ejede selskabers økonomi på den lange bane - i Horsens investeres der i baner, faciliteter, ungdom og i en alt for dyr spillertrup - læg dertil en dyr træner ansættelse ( Retov), en sportsdirektør som EH og en endnu dyrere trænerfyring (Retov) og så ansættelsen af David - så har man da lagt grunden til et underskud der vil noget - men derfra og til konkurs er der jo langt - SÅ LÆNGE EJERKREDSEN KAN OG VIL FYLDE HULLET OP - og det vil de tilsyneladende gerne fortsætte med. Hvis skriverierne om deres formue er bare en smule korrekte er det jo småpenge for dem. Problemet opstår akut og voldsomt hvis de trækker sig, så er vejen til enden og konkursen meget hurtig.
Er det rart ? og ville jeg ønske det samme for OB ? - aldrig i livet - så hellere det evindelige tovtrækkeri mellem OSE og Odense Kommune, det er trods alt en anelse mere langsigtet.
Leave a comment:
-
Generelt er det vanskeligt at udtale sig om AC Horsens og andre udenlandsk ejede selskabers økonomi på den lange bane - i Horsens investeres der i baner, faciliteter, ungdom og i en alt for dyr spillertrup - læg dertil en dyr træner ansættelse ( Retov), en sportsdirektør som EH og en endnu dyrere trænerfyring (Retov) og så ansættelsen af David - så har man da lagt grunden til et underskud der vil noget - men derfra og til konkurs er der jo langt - SÅ LÆNGE EJERKREDSEN KAN OG VIL FYLDE HULLET OP - og det vil de tilsyneladende gerne fortsætte med. Hvis skriverierne om deres formue er bare en smule korrekte er det jo småpenge for dem. Problemet opstår akut og voldsomt hvis de trækker sig, så er vejen til enden og konkursen meget hurtig.
Er det rart ? og ville jeg ønske det samme for OB ? - aldrig i livet - så hellere det evindelige tovtrækkeri mellem OSE og Odense Kommune, det er trods alt en anelse mere langsigtet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Hver dag Martin Retov og truppen mødte ind på arbejde ca. (226 arbejdsdage på et år), har de amerikanske ejere kunne gå over og smide 360.000 kroner i fyret for at holde hverdagen kørende i 2024. Selv hvis du havde 30 spillere i truppen, der alle tjente det beløb om måneden, blev det stadig kun 10,8 millioner kroner om året. Man har simpelthen kastet penge i grams.
Det er et svimlende beløb, og det er jo bare for året 2024. Så kan man jo synes, hvad man vil om penge i fodbold, men så er OSE ikke helt så skraldet et koncept i mit hoved.
Om AC Horsens går konkurs - det ved jeg ikke - men de risikerer i hvert fald en brat opvågnen, hvis de amerikanske ejere bliver trætte af, at smide penge i projektet (a la Thorborg i 2011). Så kommer der en laaaaaang fase, hvor ACH skal lære at tjene deres egne penge, bygge op fra bunden og være bæredygtige. De er i hvert fald tættere på - i min optik - at lave en Jammerbugten end en Wrexham.
Hvad jeg hører her i Horsens, så VIL de klubben og ser investeringerne for nødvendige, hvis man vil kører en bæredygtig klub langsigtet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Ja, den gode David er godt nok faldet af på den. Jeg tror Horsens risikerer konkurs
såfremt de misser oprykning, hvilket meget tyder på. De har kastet svimlende beløb ind i satsningen.....
dem får de ikke igen i Nordic-bet ligaen.
Det er et svimlende beløb, og det er jo bare for året 2024. Så kan man jo synes, hvad man vil om penge i fodbold, men så er OSE ikke helt så skraldet et koncept i mit hoved.
Om AC Horsens går konkurs - det ved jeg ikke - men de risikerer i hvert fald en brat opvågnen, hvis de amerikanske ejere bliver trætte af, at smide penge i projektet (a la Thorborg i 2011). Så kommer der en laaaaaang fase, hvor ACH skal lære at tjene deres egne penge, bygge op fra bunden og være bæredygtige. De er i hvert fald tættere på - i min optik - at lave en Jammerbugten end en Wrexham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHorsens er godt nok gevaldigt på skideren nu.
Apropos trænersnak. David Nielsen effekten er totalt udeblevet.
såfremt de misser oprykning, hvilket meget tyder på. De har kastet svimlende beløb ind i satsningen.....
dem får de ikke igen i Nordic-bet ligaen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSjældent har jeg set så dårlig en superligakamp som aab-Vejle. De 2 hold er mine favoritter til at rykke ned nu.
Det fodbold aab viste får jo Dundee United til at ligne Barcelona.
Wickmann er en nordicbet liga træner.
Jeg håber Vejle rykker ned og for min skyld må de gerne tage AaB med.
Så kan de bytte plads med Fredericia og OB om et år, medmindre der kommer langt mere kvalitet ind i OB i både truppen og trænerteamet.
Leave a comment:
-
Sjældent har jeg set så dårlig en superligakamp som aab-Vejle. De 2 hold er mine favoritter til at rykke ned nu.
Det fodbold aab viste får jo Dundee United til at ligne Barcelona.
Wickmann er en nordicbet liga træner.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFredericia kan i morgen med sejr over Esbjerg blive det hold i rækken med flest sejre i sæsonen ..
Håber vi trods alt ender med at vinde 1 division.
Men for nu; Vi er tilbage i superligaen!!
Leave a comment:
Leave a comment: