Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig mht. Viaplay. De er totalt latterlige.
    Det samme med Norlys.
    Skrev til dem og fik en sms hvor de bekræfter til mig at de ikke har aftale om at opgradere til Viaplay Premium, så det er også slut med at streame den vej igennem.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Troels Bech evaluerer sine første 100 dage som sportsdirektør: https://ob.dk/nyheder/2024/september...d-troels-bech?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det virker som om det bare er blevet det vilde vesten.

De der stationer og øvrige udbydere gør bare fuldstændig hvad det passer dem.

Er det ikke kanaler eller pakker, så er det mærket på tv'et den er gal med. Eller så er det antenneforeningen de ikke vil samarbejde med, fordi denne prøver at bevare bare et gram af medbestemmelse.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Har Viaplay Total gennem Waoo, og kan se at jeg ikke havde mulighed for at se Hobro - B93 til aften. Fuck Viaplay så meget, de svin.
    Enig mht. Viaplay. De er totalt latterlige.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Har Viaplay Total gennem Waoo, og kan se at jeg ikke havde mulighed for at se Hobro - B93 til aften. Fuck Viaplay så meget, de svin.

Leave a comment:

• Qwenned
    replied
    Prøvede at se den Hobro-B.93, men det var ikke muligt med min pakke:(

Leave a comment:

• Galamush
    replied

Det var åbenbart også lige efter Vendsysselkampen deres nye trick med at ændre på pakkerne.
    I følge artiklen omkring deres lancering, var det allerede ændret til Vendsyssel kampen, men måske det ikke er effektueret. Jeg tester næste kamp.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Viser Ryans stadig OBs kampe?
    Ser dem på Kick off

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Jeg så ellers kampen i mod Vendsyssel derfra, men ja det er klassisk viaplay move.
    Det var åbenbart også lige efter Vendsysselkampen deres nye trick med at ændre på pakkerne.

Leave a comment:

• Richard
    replied

Det er de begyndt på igen
    Vil dog altid anbefale Kick Off - men kom i god tid. Der er ofte proppet :-)

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg har “løst” det ved at købe sæsonkort, tage til de udekampe , som ikke ligger langt væk og så se resten på en Sportspub. Det er væsentligt billigere end Viasat i 10 måneder

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Hold jer langt væk fra Viaplay. Med ild skal det lort bekæmpes.

Se kampene på stadion og resten via stream når muligt.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    Jeg tror, desværre, at man må acceptere den tort, det er at lade sig indrulle som kunde hos Viaplay, hvis man vil se OB’s kampe, uden at kunne komme på stadion.

Det er dyrt, det er tvivlsom kvalitet - og alt mulig andet, men jeg glæder mig over, at jeg i det mindste stadig kan se OB, når jeg ikke kan komme på stadion.
    Jeg har “løst” det ved at købe sæsonkort, tage til de udekampe , som ikke ligger langt væk og så se resten på en Sportspub. Det er væsentligt billigere end Viasat i 10 måneder

Leave a comment:

• Elvic
    replied

Det var tilfældet indtil for et par dage siden hvor Viaplay var så "kreative" at lave en helt ny pakke (Viaplay Premium) hvor alle NordicBet kampene vises og dermed vises de nu ikke mere på deres tidligere største pakke (Viaplay Total) som er den der hører med i Norlys' store pakke.
    Og vupti, med et snuptag tog de lige røven på samtlige af de Norlys-kunder der har betalt for denne pakke kun for at se NordicBet-liga.
    Jeg så ellers kampen i mod Vendsyssel derfra, men ja det er klassisk viaplay move.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Hold jer langt væk fra Viaplay. Med ild skal det lort bekæmpes.

Se kampene på stadion og resten via stream når muligt.

Leave a comment:

Working...
X