Gudjohnsen var i VIP'en i dag, så rejst er han ikke endnu...
Hvor god han er nu, ved jeg ikke, men kæft jeg ville elske det, bare på CVét og så igen, med der han har været, så tror jeg godt kombinationen af 35 år og dansk superliga kan gå.
Hvor god han er nu, ved jeg ikke, men kæft jeg ville elske det, bare på CVét og så igen, med der han har været, så tror jeg godt kombinationen af 35 år og dansk superliga kan gå.
Måske ikke forreste angriber han skal spille men er sikker på at han vil kunne spille en kanon sæson for os på en offensiv plads
Jeg vil sige, det smil han viste da han blev spurgt direkte om hvor tæt vi er på en ny angriber siger alt. Jeg tror også det bliver noget godt, helt sikkert. Gudjohnsen hænger for meget ud i klubben til at det længere kun kan tilskrives et træningsophold. Kæft, det ville være stort at få en trøje med det navn på.
Jeg vil sige, det smil han viste da han blev spurgt direkte om hvor tæt vi er på en ny angriber siger alt. Jeg tror også det bliver noget godt, helt sikkert. Gudjohnsen hænger for meget ud i klubben til at det længere kun kan tilskrives et træningsophold. Kæft, det ville være stort at få en trøje med det navn på.
Jeg håber også på Eidur indrømmet. Men syntes nu ikke at det virker så mærkelig at invitere ham til kamp hvis han alligevel var her og han har jo trænet med hele ugen. Det giver os garanteret lidt goodwill og hvem ved om det kan give os noget senere i vinduet hvis han ikke har fundet andet. Jeg tror nu stadig at han ser tiden an i Aug og at vi holder døren åben for ham..
Comment