Jeg har nævnt det før og gør det lige igen. Det er svært, for ikke at sige næsten umuligt at finde en god angriber for de midler vi har til rådighed. Derfor skal man også være sikre på at når man henter en angriber, at det er den rigtige og at man ikke kunne have fået noget bedre for pengene. Henter vi PM for 3 millioner, fraskriver vi os samtidig også muligheden for at hente en angriber af en bedre kvalitet, som vi måske/måske ikke bliver tilbudt senere i vinduet. Jeg er helt med på at vi mangler en angriber, og jeg er sikker på der arbejdes på højtryk for at få tilknyttet en allerede nu. Men markedet er svært for de danske klubber, og der er også 3-4 andre superligaklubber, som leder efter en angriber og som har gjort det i hele vinduet, endda klubber som det tyder på har bedre økonomi end OB (FCN og Randers).
Jeg synes også det er mega træls vi ikke har hentet en angriber endnu, men hvis man ser tingene lidt i perspektiv, er det bare meget vanskeligt for danske klubber at hente angriber med kvalitet, medmindre man er villig til at prøve en lottokupon, hvilket vi jo heller ikke er interesseret i?
Jeg synes også det er mega træls vi ikke har hentet en angriber endnu, men hvis man ser tingene lidt i perspektiv, er det bare meget vanskeligt for danske klubber at hente angriber med kvalitet, medmindre man er villig til at prøve en lottokupon, hvilket vi jo heller ikke er interesseret i?
Comment