Agurktid
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
ahhggrrEverything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægVar der ikke nogen der lovede en ny spiller i går eller i dag?
Comment
-
ARRGGHHH...... har været stor fortaler for JH, men synes godt nok han sidder på hænderne i øjeblikket.
Vi har HELE TIDEN manglet angribere, og salget af Kadrii kom ikke som et chok for dem, ergo MÅ de have haft både løsning A, B og C klar.
Nu er det 3. spillerunde og stadig ikke skyggen af noget brugbart oppe i angrebet, kæft det er skidt skidt skidt det her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlægARRGGHHH...... har været stor fortaler for JH, men synes godt nok han sidder på hænderne i øjeblikket.
Vi har HELE TIDEN manglet angribere, og salget af Kadrii kom ikke som et chok for dem, ergo MÅ de have haft både løsning A, B og C klar.
Nu er det 3. spillerunde og stadig ikke skyggen af noget brugbart oppe i angrebet, kæft det er skidt skidt skidt det her
Der skal hives nogle voldsomme guns up, her til sidst - ala de 2 første divisions herrer som udviklingsspillere og en A+ spiller, førend vi kan se os i spejlet med bare en smule selvrespekt, der som bekendt er nødvendig for at kunne aftvinge respekt fra sine omgivelser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJo, og jeg siger bare, hvad jeg har hørt. Den person jeg har hørt det fra har sine kilder HELT i orden, så måske det ikke skete i går eller i dag, men det var sådan, at det blev fremlagt for mig, men jeg tror nu stadig at handlen med Patrick Mortensen går igennem indtil jeg hører andet.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment