Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Var i VIP'n idag hvor Direktøren fik ordet..
    hvis man læste imellem linierne stod han og sagde at de var meget meget tæt på en angriber signing..

    så inden for de næste 4 uger tror jeg der sker noget

    Comment


      http://www.tv3sport.dk/fodbold/video...-for-kritiske/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Jeg tror det vliver en overaskelse for alle... Som jesper antydede er de blot en underskrift fra en aftalen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          Jeg tror det vliver en overaskelse for alle... Som jesper antydede er de blot en underskrift fra en aftalen.
          Det er jeg heller ikke i tvivl om mere

          Comment


            Gudjohnsen var i VIP'en i dag, så rejst er han ikke endnu...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
              Gudjohnsen var i VIP'en i dag, så rejst er han ikke endnu...
              Uhhhhhhhh

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                Gudjohnsen var i VIP'en i dag, så rejst er han ikke endnu...
                Stop det. Men okay lad os drømme.
                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                  Gudjohnsen var i VIP'en i dag, så rejst er han ikke endnu...
                  Hvor god han er nu, ved jeg ikke, men kæft jeg ville elske det, bare på CVét og så igen, med der han har været, så tror jeg godt kombinationen af 35 år og dansk superliga kan gå.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                    Gudjohnsen var i VIP'en i dag, så rejst er han ikke endnu...
                    Det vil godt nok være en genial læremester til den/de nye angribere:-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Hvor god han er nu, ved jeg ikke, men kæft jeg ville elske det, bare på CVét og så igen, med der han har været, så tror jeg godt kombinationen af 35 år og dansk superliga kan gå.
                      Måske ikke forreste angriber han skal spille men er sikker på at han vil kunne spille en kanon sæson for os på en offensiv plads

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Måske ikke forreste angriber han skal spille men er sikker på at han vil kunne spille en kanon sæson for os på en offensiv plads
                        Enig, ham bag ved Patrick eller Marcus og så Emil og Rasmus på kanterne, det kunne godt slæve an

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Enig, ham bag ved Patrick eller Marcus og så Emil og Rasmus på kanterne, det kunne godt slæve an
                          ja det lyder sgu ikke helt dårlig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                            Jeg tror det bliver en overaskelse for alle... Som jesper antydede er de blot en underskrift fra en aftalen.
                            Hvordan kan du sige det, med mindre du ved noget?

                            Comment


                              Jeg vil sige, det smil han viste da han blev spurgt direkte om hvor tæt vi er på en ny angriber siger alt. Jeg tror også det bliver noget godt, helt sikkert. Gudjohnsen hænger for meget ud i klubben til at det længere kun kan tilskrives et træningsophold. Kæft, det ville være stort at få en trøje med det navn på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Jeg vil sige, det smil han viste da han blev spurgt direkte om hvor tæt vi er på en ny angriber siger alt. Jeg tror også det bliver noget godt, helt sikkert. Gudjohnsen hænger for meget ud i klubben til at det længere kun kan tilskrives et træningsophold. Kæft, det ville være stort at få en trøje med det navn på.
                                Jeg håber også på Eidur indrømmet. Men syntes nu ikke at det virker så mærkelig at invitere ham til kamp hvis han alligevel var her og han har jo trænet med hele ugen. Det giver os garanteret lidt goodwill og hvem ved om det kan give os noget senere i vinduet hvis han ikke har fundet andet. Jeg tror nu stadig at han ser tiden an i Aug og at vi holder døren åben for ham..

                                Comment

                                Working...
                                X