Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så Eidur er ikke som forventet med i træningen?
    Man kan vel bare håbe det er fordi de vil præsentere ham inden reverveholds kampen skal spilles
    så han kan spille med
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      Hmm hvis vi skal tænke lidt lav praktisk er det så ikke nemmere at en ny spiller først er med til træning fra i morgen. Hørte noget om de kun var 12 til træning. Så kan vores nye mand lige få hoved samlet omkring han skal til en ny klub og måske have noget på plads med familien. Så bliver navnet offentlig gjordt i eftermiddag og træner med i morgen kl. 10

      I min verden kan vi sagtens have en aftale på plads også bliver det først offentlig gjordt ved kl 14-16

      Comment


        er der nogen der har set vores sportschef til træning i dag???

        Comment


          Hmmm.

          Eidur i VIP'en i weekenden, pæn klædt herre i Ådalen, en Audi i Ådalen, Reserveholdskamp kl 15 på Tre-For

          Comment


            Jesper Hansen er taget 14 dage til Cypern med familien. Han har gjort det klart over for ledelsen, at hans mobilabonnement desværre ikke indbefatter udlandstelefoni, så mobilen kan ikke bruges dernede. Der er til gengæld internet på de PC'er der står i lobbyen på hotellet, så når han lige holder en pause fra swimmingpoolen, har han lovet at logge på Facebook til en kort chat med Troels.

            Det ender som i Horsens 2012/13 hvor man aldrig fandt en afløser for Gilberto Macena, og rykkede ud...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Brutto og netto :-) altså, hvad er der tilbage, når der skal betales agentfee, spillerfee, modregnes lønudgifter mv.
              Hvornår har det nogensinde været relevant når vi snakker spillersalg?
              Har aldrig hørt det nævnt før og er imo irrelevant
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
              JM Barometer 1
              2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                Hvornår har det nogensinde været relevant når vi snakker spillersalg?
                Har aldrig hørt det nævnt før og er imo irrelevant
                Irrelevant? ???? Fordi pressen reelt ikke aner hvordan det fungerer og skriver om det, er det ikke irrelevant, tværtimod er det altafgørende for at forstå den reelle værdi af en handel.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                  Hvornår har det nogensinde været relevant når vi snakker spillersalg?
                  Har aldrig hørt det nævnt før og er imo irrelevant
                  For klubbens økonomi er det meget relevant, hvor mange kr der rent faktisk kommer i eller ud af kassen. I den sindssyge PL regner nogle kommentatorer med, at agenter f.eks. udgør op mod 25% af de totale transferudgifter.
                  Så vanvittigt ser det nok ikke ud i DK, men hvis OB f.eks. lægger 800.000 for Kryger til Horsens, hvoraf de 200 er præstationsbestemte + 100 kg i sign-on + 100 kg i agent fee, så er vi på en mio, forudsat altså at Kryger spiller et bestemt antal kampe. Omvendt er det jo muligt, at Kryger får 0 sign-on, agent fee er indregnet i prisen, og måske er en større del af transfer præstationsbetinget. Det kunne betyde, at Kryger måske up front har kostet œ mio, der kan blive til 800.000. Alt sammen kun regneeksempler, men for OB gør œ mio da en forskel.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
                    er der nogen der har set vores sportschef til træning i dag???
                    Jesper Hansen kom 45 min. inde i træningen.
                    Audi'en var Niels Thorborgs. Jeg undrede mig også over den holdt sådan lidt midt i det hele.

                    Så altså det jeg har set i ådalen er: flødehår, thorborg og en sportschef der kom 45 min inde i træningen.....
                    Jeg ved jo aller en ski', men jeg tror det er ved at være lige op over! - Men det er jo nemt at sige pt.

                    Comment


                      Jesper var tilstede ved dagens træning. Tillod mig at sige til ham, at jeg håber han har travlt. Sagt med et glimt i øjet. Han var meget fokuseret på sin mobil.

                      Ingen Eidur, Ruud eller i det hele taget nye ansigter til træningen. Ej heller noget der kunne ligne agenter, eller biler med udenlandske nummerplader.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Tålmodighed min bare røv... Det er da alt for meget at forlange lige når det "går løs"...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er desværre sparet væk. Hørte oppe i VIP'n at selv ham der vasker trøjer måtte gå ned i løn for at beholde sit job.

                          Men lad os da endelig bruge 800.000 på kryger
                          Havde været frisk hvis han havde sagt, "jamen så vask det selv, økonomien er jeres eget værk... Seeeeees fattigrøve" :-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Tålmodighed min bare røv... Det er da alt for meget at forlange lige når det "går løs"...
                            Jamen tænk, hvis vi nu landede to angribere i dag, så var resten af vinduet slet ikke så spændende..........

                            Nej, Okay, jeg er også ved at gå amok. Bodul gjorde det ok mod Aab, men kæft hvor kan vi opgraderes.

                            Siger ikke vi har tabt 8 point, men nok en 3-4 stykker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Irrelevant? ???? Fordi pressen reelt ikke aner hvordan det fungerer og skriver om det, er det ikke irrelevant, tværtimod er det altafgørende for at forstå den reelle værdi af en handel.
                              Jamen vi er da ikke uenige - det er bare ikke sådan at man omtaler handler. Heller ikke herinde - i flere tråde skriver vi om, hvorfor en ene spiller koster X mill kr. når den anden kun koster Y mill kr. - og jeg giver dig ret i, at det rent faktisk - som nixha også skriver - ER relevant for at finde ud af en spillers reelle handelsværdi - men når "vi" snakker om spillersalg, så handler det først og fremmest om bruttopris, og ikke nettofortjeneste.

                              Giver det en skævvridning? ja bestemt, for en spiller der koster 2 mill kan faktisk være være værd for klubben end en som koster 3 mill - men det ved vi jo ikke en skid om, og det er nok også derfor, at der mindre og mindre meldes ud, hvad en spiller er solgt for.
                              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                              JM Barometer 1
                              2 3 4 5 6 7 8 9 10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                                Jamen vi er da ikke uenige - det er bare ikke sådan at man omtaler handler. Heller ikke herinde - i flere tråde skriver vi om, hvorfor en ene spiller koster X mill kr. når den anden kun koster Y mill kr. - og jeg giver dig ret i, at det rent faktisk - som nixha også skriver - ER relevant for at finde ud af en spillers reelle handelsværdi - men når "vi" snakker om spillersalg, så handler det først og fremmest om bruttopris, og ikke nettofortjeneste.

                                Giver det en skævvridning? ja bestemt, for en spiller der koster 2 mill kan faktisk være være værd for klubben end en som koster 3 mill - men det ved vi jo ikke en skid om, og det er nok også derfor, at der mindre og mindre meldes ud, hvad en spiller er solgt for.
                                Præcist og derfor er tallene i pressen aldrig korrekte, ingen udover de direkte involverede parter aner noget reelt.

                                Comment

                                Working...
                                X