Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Så kan primadonnaen Emil Larsen jo passende følge trop.

    Jeg er ofte rasende på Bodul pga. hans ugidelige attitude, men havde Emil nu smasket den bold i maskerne, som han skulle var, Bodul blevet hyldet som helt idag. Den bold han lader gå igennem benene på sig selv, så EL står helt alene med målmanden, er intet mindre end genialt. Det er ikke just Bodul's skyld at Emil er frygtelig uskarp.
    du har ret i at kritikken af Bodul ofte er unuanceret, og til tider virker det som en forud indtaget holdning, men hvis vi lader det ligge, og roser ham for de ting han vitterligt skal roses for er det rigtigt at gøre det i den situation du omtaler. Det vidner om et godt overblik fra Bodul, men hvis nu Bodul havde gjort det som TB har prøvet på at få ham til at gøre, at løbe mod forpeste stolpe vil han trække både forsvarsspiller og målmanden med og derved gøre målgabet endnu størrer for Emil så han umuligt kunne brænde chancen. Det skal ikke undskylde at Emil missede den store chance og o stedet for at klandre vores spillere for en brændt chance bør vi måske rose Nikolaj Larsen for godt målmandsspil
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      du har ret i at kritikken af Bodul ofte er unuanceret, og til tider virker det som en forud indtaget holdning, men hvis vi lader det ligge, og roser ham for de ting han vitterligt skal roses for er det rigtigt at gøre det i den situation du omtaler. Det vidner om et godt overblik fra Bodul, men hvis nu Bodul havde gjort det som TB har prøvet på at få ham til at gøre, at løbe mod forpeste stolpe vil han trække både forsvarsspiller og målmanden med og derved gøre målgabet endnu størrer for Emil så han umuligt kunne brænde chancen. Det skal ikke undskylde at Emil missede den store chance og o stedet for at klandre vores spillere for en brændt chance bør vi måske rose Nikolaj Larsen for godt målmandsspil
      Ahr, så vel man da også bare kritisere Bodul :P.

      Havde han været tættere på forreste stolpe ville han for det første, aldrig selv have haft mulighed for at komme til afslutning, da han ville have været for tæt på Falk, og også været i vejen for ham. For det andet ville han ikke have kunne hoppe over bolden og give Emil en 100 % chance, da AaB spilleren ikke følger Bodul i første omgang, men følger Emil. Først da Bodul lægger an til afslutning kommer forsvarsspilleren imod ham, og havde han været tættere på forreste stolpe tror jeg ikke, forsvarsspilleren var kommet i nærheden af Bodul.

      Han gør hvad han skal i denne situation, og der er vidst kun Emil og N. Larsen som kan bebrejdes at, der ikke blev scoret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Ahr, så vel man da også bare kritisere Bodul :P.

        Havde han været tættere på forreste stolpe ville han for det første, aldrig selv have haft mulighed for at komme til afslutning, da han ville have været for tæt på Falk, og for det andet ville han ikke have kunne hoppe over bolden og give Emil en 100 % chance, da AaB spilleren ikke følger Bodul i første omgang, men følger Emil. Først da Bodul lægger an til afslutning kommer forsvarsspilleren imod ham, og havde han været tættere på forreste stolpe tror jeg ikke, forsvarsspilleren var kommet i nærheden af Bodul.

        Han gør hvad han skal i denne situation, og der er vidst kun Emil og N. Larsen som kan bebrejdes at, der ikke blev scoret.
        som jeg skriver mener jeg ofte kritikken er unuanceret og jeg giver ham absolut kredit for at gøre som han gør, mit indput her er ikke ment som en kritik af Bodul, men jeg ved at TB har kæmpet med at få ham til at tage løbene ind i målfeltet, som en Marcus P eller BK ville sikkert ville have gjort. Vi er jo stort set enige om at Nikolej Larsen er helten i situatione, men jeg mener stadig at DB ved at tage få skridt mod højre og fremad ville have tvunget forsvareren OG målmanden til at gå med og som minimum får han vægten på det forkerte ben og vil være prisgivet, selv ved et "strømpeskud", men sådan er det så nemt at være "mandagstræner" og se situationen igen på skærmen
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          begriber ikke hvorfor i vil have MP tilbage. scorede kun 7 mål i 24 kampe, hvilket kun er 3 mere end Budul, der kun har spillet 21 kampe, og synes ikke han var særlig god, så kan slet ikke se hvad vi skal have ham tilbage for

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
            begriber ikke hvorfor i vil have MP tilbage. scorede kun 7 mål i 24 kampe, hvilket kun er 3 mere end Budul, der kun har spillet 21 kampe, og synes ikke han var særlig god, så kan slet ikke se hvad vi skal have ham tilbage for
            Korrekt - MP er en god spiller, men jeg husker ham heller ikke som en målfarlig angriber

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
              begriber ikke hvorfor i vil have MP tilbage. scorede kun 7 mål i 24 kampe, hvilket kun er 3 mere end Budul, der kun har spillet 21 kampe, og synes ikke han var særlig god, så kan slet ikke se hvad vi skal have ham tilbage for
              Fight, vilje og aggressivitet...
              Vi har brug for spillere der har blod på trøjen og knæene når de der går i bad efter kampen !!!!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Korrekt - MP er en god spiller, men jeg husker ham heller ikke som en målfarlig angriber
                jeg har også sagt det samme før, men hvis valget er mellem MP eller intet, som det ser ud nu, såeeeeh sådeeeeh 👍
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
                  begriber ikke hvorfor i vil have MP tilbage. scorede kun 7 mål i 24 kampe, hvilket kun er 3 mere end Budul, der kun har spillet 21 kampe, og synes ikke han var særlig god, så kan slet ikke se hvad vi skal have ham tilbage for
                  Han havde et rigtig godt efterår og scorede en del i pokalen, som ikke er med i den statistik.
                  Han var skadet en måned af opstarten inden foråret efter at have scoret flere i træningskampene. Det gjorde at han ikke rigtig kom i gear og faldt sammen med resten af OB holdet, som spillede et historisk ringe forår.

                  En angriber som ham med et godt skud, massere af aggresivitet i feltet og som tage slåskampene med modstanderens forsvar. Det er lige det vi har brug for.

                  Han har det sjældne instinkt med at komme frem til chancerne, så han kan floppe som i foråret 13 og blive topscore i efterfølgende sæson

                  Comment


                    Som jeg ser det, har vi brug for et ordentligt skur, der kan holde i bolden, så alle vores midtbanespillere kan nå med frem. Når vores driblere så er kommet igennem på kanterne, skal han kunne heade bolden i kassen. Spiller Jan Koller mod stadig?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Han havde et rigtig godt efterår og scorede en del i pokalen, som ikke er med i den statistik.
                      Han var skadet en måned af opstarten inden foråret efter at have scoret flere i træningskampene. Det gjorde at han ikke rigtig kom i gear og faldt sammen med resten af OB holdet, som spillede et historisk ringe forår.

                      En angriber som ham med et godt skud, massere af aggresivitet i feltet og som tage slåskampene med modstanderens forsvar. Det er lige det vi har brug for.

                      Han har det sjældne instinkt med at komme frem til chancerne, så han kan floppe som i foråret 13 og blive topscore i efterfølgende sæson
                      Ja han fandt aldrig for alvor formen i foråret pga. Skaden, men blev så vidt jeg husker bedre mod slutningen, hvorfor størstedelen herinde også havde set en forlængelse, hvis ikke lønkravene var for høje i sin tid. Desuden var han også meget ung, da han var i OB i første omgang, og han har givetvis udviklet sig på mange områder, selvom gennembrudet ikke for alvor er kommet endnu.

                      Comment

                      Working...
                      X