Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    der kan vel næppe komme mindre på stadion end der er nu..
    5800 igår. Nuj hvor sørgeligt
    Meget sørgeligt.. Men hey - jeg har sku kun ondt af dem der ikke var der. Fantastisk kamp med intensiv fight. Stiften er begyndt at ligne noget selv med kun knap 6000 på stadion.

    Med resultater kommer der tilskuere - men det er fandme så billigt at jeg ikke forstår at folk bliver væk.. Det ingen gavn for klubben og det er en lang bedre oplevelse end foran skærmen. Vi var 4 der købte trøjer i pausen.. Nok sammen med 50 andre :-)

    De burde rykke en lille fanshop udenfor. Egentlig møg elendig fanshop, både online og fysisk. Hvem står for denne?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Folkens, I kan lige så godt begynde at indstille jer på, at der ikke kommer nogen. Måske en uprøvet divisionsspiller, men ikke noget stort navn. Alle de seneste udtalelser fra Bech og Hansen tyder på, at der ikke er penge eller mulighed for at købe en spiller der reelt kan forstærke truppen.

      "Vi skal være glade for dem vi har". Dum udmelding. Så kan man lige så godt melde ærligt ud og sige: "Vi har ikke penge til at hente en spiller, som er bedre end dem, vi allerede har. OB har bare ikke pengene. Beklager."
      ...men de har heller ikke råd til at lade vær!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jeg håber der er mulighed for at hente bedre end JK og PM. PM kunne være bredespilleren som i starten får 20-25 minutter, men der er efter mine begreber brug for en sikker målscore. Vi skaber trods alt en del chancer, men har svært ved at score på dem. Når man så tilsætter TB's manglende evner til at gøre dødbolde farlige, så er vi forholdsvis bovlamme. Hvorfor skriver vi ikke bare med PM han er fri om et halvt år. Så må Lyngby gøre op med sig selv om de vil nøjes med f.eks. 1.000.000 eller vente til vinter og få nul.
        Kassen er muligvis tom, men en god sign vil betyder, at der kommer flere tv penge, folk på stadion mv. Derfor er regnestykket ikke så enkelt. Slet ikke hvis vi ender i en AGF og rykker ned. Det koster 20 millioner.
        Nogen gange må man være offensiv og en angriber nu som koster lad os sige 2 millioner mere, han kan let være selvfinansierende.
        Jeg tror ikke budgettet tillader at betale de ekstra to millioner, du taler om. Vi har haft underskud på 2x25 millioner de sidste to år, og selvom vi har sparet en del på lønninger så er der et godt stykke vej til det begynder at se økonomisk fornuftigt ud. Det er bare nemmere at satse lidt, når man har været mere økonomisk ansvarlige, end vi har været de seneste år.

        PMs kontrakt udløber først om et år, så vi kan ikke bare skrive med ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Meget sørgeligt.. Men hey - jeg har sku kun ondt af dem der ikke var der. Fantastisk kamp med intensiv fight. Stiften er begyndt at ligne noget selv med kun knap 6000 på stadion.

          Med resultater kommer der tilskuere - men det er fandme så billigt at jeg ikke forstår at folk bliver væk.. Det ingen gavn for klubben og det er en lang bedre oplevelse end foran skærmen. Vi var 4 der købte trøjer i pausen.. Nok sammen med 50 andre :-)

          De burde rykke en lille fanshop udenfor. Egentlig møg elendig fanshop, både online og fysisk. Hvem står for denne?
          stiften var rigtig god igår ja. Men langsiden overfor sponsorsiden er altså godt nok en skygge af sig selv efterhånden..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Folkens, I kan lige så godt begynde at indstille jer på, at der ikke kommer nogen. Måske en uprøvet divisionsspiller, men ikke noget stort navn. Alle de seneste udtalelser fra Bech og Hansen tyder på, at der ikke er penge eller mulighed for at købe en spiller der reelt kan forstærke truppen.

            "Vi skal være glade for dem vi har". Dum udmelding. Så kan man lige så godt melde ærligt ud og sige: "Vi har ikke penge til at hente en spiller, som er bedre end dem, vi allerede har. OB har bare ikke pengene. Beklager."
            Tror bare TB mener, vi skal være glade for dem vi har til en kamp som i går.

            Der er ingen grund til at signalere mere desperation end højest nødvendigt. Det gavner i hvert fald næppe Jesper Hansens muligheder for at forhandle en god pris hjem

            Men jeg er da sikker på, at TB bider sig en del i tungen, når han bliver interviewet i disse dage. For han må da om nogen ønsker sig et par ordentlige angribere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Tror bare TB mener, vi skal være glade for dem vi har til en kamp som i går.

              Der er ingen grund til at signalere mere desperation end højest nødvendigt. Det gavner i hvert fald næppe Jesper Hansens muligheder for at forhandle en god pris hjem

              Men jeg er da sikker på, at TB bider sig en del i tungen, når han bliver interviewet i disse dage. For han må da om nogen ønsker sig et par ordentlige angribere.
              Tror TB mener at vi skal være glade for at vi stadig har Falk og Larsen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                stiften var rigtig god igår ja. Men langsiden overfor sponsorsiden er altså godt nok en skygge af sig selv efterhånden..
                De billige billetter har ikke bragt særligt mange flere på stadion. Mange inkl. Mig selv er bare flyttet fra langsiden til stiften da prisforskellen simpelthen er for stor og stemningen på stiften er bare fed at være del af. Man synger jo alene på langsiden

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Samme opmærksomme købmænd kan også se at behovet stiger jo mere vi nærmer os deadline og OB stadig halter efter i tabellen .

                  Vi kan komme med en masse argumenter for og imod uden at nå til enighed , svaret får vi når/hvis der handles så kan vi tage den til den tid .
                  Det er rigtigt

                  Men senest er Randers sat i forbindelse med en svensker og FCN og Esbjerg med en islænding. Sådanne meldinger presser Lyngby. Måske fejler Jesper Hansen ved at gå efter PM. Men hvis det lykkes, synes jeg det vil være en god handel

                  Lykkes det ikke med PM er der god mulighed for at gøre en god handel tæt på transferdeadline. De sidste sæsoner har vi hentet Mos og Marcus. Jeg tror ikke, at vi med vores økonomi ville kunne have hentet bedre spillere tidligere i vinduet

                  Selvfølgelig kan man være heldig at hente en god, billig spiller tidligt i vinduet. Men risikoen for at ende op med Boduls fætter eller noget der er værre, er alt andet lige større tidligere i vinduet, når man har en økonomi som vores.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Det er rigtigt

                    Men senest er Randers sat i forbindelse med en svensker og FCN og Esbjerg med en islænding. Sådanne meldinger presser Lyngby. Måske fejler Jesper Hansen ved at gå efter PM. Men hvis det lykkes, synes jeg det vil være en god handel

                    Lykkes det ikke med PM er der god mulighed for at gøre en god handel tæt på transferdeadline. De sidste sæsoner har vi hentet Mos og Marcus. Jeg tror ikke, at vi med vores økonomi ville kunne have hentet bedre spillere tidligere i vinduet

                    Selvfølgelig kan man være heldig at hente en god, billig spiller tidligt i vinduet. Men risikoen for at ende op med Boduls fætter eller noget der er værre, er alt andet lige større tidligere i vinduet, når man har en økonomi som vores.
                    Jeg kender ikke nok til PM til at vurdere om han er den rigtige , har kun set få Lyngby kampe sidste sæson og der sprang ikke specialt i øjnene , hvad er det det gør dig overbevist om at han er den rigtige og passer ind ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      PM starter ude idag for Lyngby

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        PM starter ude idag for Lyngby
                        har det betydning for hvornår han evt. kan spille for OB
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Ifølge Twitter starter han inde??

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                            Ifølge Twitter starter han inde??
                            LBK vs. @ACHorsensGULE. Lyngbys XI: Højlund, Brandrup, Nordam, Sørensen, Højer, Rasmussen, Ljuti, Fosgaard, Christjansen, Boysen, Patty.

                            er Patty Patrick Mortensen?
                            if so så har du ret

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              har det betydning for hvornår han evt. kan spille for OB
                              Næh. Man ser bare tit at de bliver taget ud fra kamp hvis man er i sidste forhandlinger og ikke ønsker en skade skal ødelægge det hele...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Næh. Man ser bare tit at de bliver taget ud fra kamp hvis man er i sidste forhandlinger og ikke ønsker en skade skal ødelægge det hele...
                                Bestemt, men vi skal heller ikke langt for at finde eksempler på det ikke sker. Gisla hos os, endda mod FCK dagen før han skiftede til selvsamme

                                Comment

                                Working...
                                X